איך מנקים מנדפים במטבח תעשייתי בצורה נכונה?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מנדפים אנו נראה לרוב במטבחים תעשייתיים של מוסדות, חברות ומסעדות. המנדפים הם למעשה פתחי אוורור שתפקידם לסנן ריחות באמצעות מנגנון חשמלי שקיים בתוכם. המנדפים לרוב מותקנים בגובה, מעל אזור הכיריים או התנורים. הלכלוך שבאוויר וחלקיקי הריח עוברים דרך המנדף ולכן, עם הזמן הוא צובר לכלוך המצריך ניקוי שלו. במאמר הבא נסביר איך לנקות מנדפים באופן מקצועי.

תהליך ניקוי של מנדפים תעשייתיים

תהליך ניקוי מנדפים במטבחים תעשייתיים הוא חובה על פי התקן הישראלי, אשר קובע איך מבצעים ניקוי זה. בתהליך הניקוי משתמשים במסיר שומנים בריכוז גבוה שהינו מסוכן לשימוש ללא כפפות ועבודה על פי התקן.

את מסיר השומנים מכניסים בצורת קצף אל המנדפים ומכונה מקצועית העובדת באמצעות התזת קיטור ומים בלחץ, נכנסת לכל חלקי המנדף ומנקה אותו מהלכלוך שמסיר השומנים פירק. בצורה כזו, בסוף התהליך, המנדפים יהיו נקיים מלכלוך וממסיר ששומנים שהוכנס.

אילו חלקים בתוך המנדף מתנקים בעת הניקוי?

מנדפים בנויים מהחלק החיצוני ומחלקים פנימיים הכוללים תאי סינון, ארובות עשן, זרועות יניקה ועוד אזורים. חברה המתמחה בניקוי מנדפים במטבחים תעשייתיים תדע להגיע לכל החלקים הפנימיים עם מסיר השומנים ועם ניקוי הקיטור. שמירה על הוראות הבטיחות ושלבי הניקוי, תביא לתוצאה של מנדף נקי ושמירה עליו לאורך זמן.

למה ניקוי המנדפים הוא חשוב?

מנדפים מלוכלכים משפיעים על האוויר שאתם נושמים במטבח וגם על הריח במטבח. בתוך המנדפים מצטברים אבק, פיח, שומן ועוד והם אינם טובים לעובדי המטבח, לאוכל שהם מכינים בו וללקוחות שעשויים להיות מושפעים מהריח והלכלוך של המנדפים. הניקוי הוא הכרחי וחשוב לבצע אותו אחת לתקופה.

כמה עולה ניקוי של מנדפים במטבחים תעשייתיים?

עלות ניקוי מנדפים במטבח תעשייתי עשויה לעלות בטווח המחירים של 450 שקלים – 650 שקלים. העלות משתנה עם כמות המנדפים שיש לנקות במטבח וסוג המנדפים ועד כמה מסובך לנקות אותם. יש חברות שמחשבות את העלות לפי מטר מרובע של המנדפים במטבח. לרוב העלות קרובה לטווח המחירים שציינו.

כל כמה זמן מומלץ להזמין ניקוי מנדפים מקצועי בלחץ מים גבוה?

במטבחים תעשייתיים שבהם עבודת המטבח היא יומיומית ומרובה, מומלץ לבצע ניקוי של מנדפים אחת לשישה חודשים. אם מדובר במנדף הפועל באופן כימי, ניתן לבצע ניקוי מקצועי אחת לשנה. בכל מקרה, חשוב לבצע ניקיון פשוט בכל סוף יום עבודה וכך לשמור על המנדף נקי יותר בשגרה.

המאמר באדיבות חברת נקי בלחץ

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!