ביטוח דירה עבור דירה שכורה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

כל בעל דירה צריך לרכוש ביטוח דירה, על מנת להגן על עצמו ועל אחרים מפני תרחישים לא נעימים שעלולים להתרחש. פוליסה תקנית של ביטוח דירה כוללת שני מרכיבים עיקריים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, ובדרך כלל גם כמה הרחבות חשובות, כאשר הנפוצה מכולן היא הרחבת ביטוח דירה לצד ג'. ביטוח דירה חשוב מאוד לשקט הנפשי של בעלי הדירות, ועשוי יום אחד לחסוך להם הרבה מאוד כסף, במקרים של נזקי טבע, גניבות, תאונות וכו'.

כל זה אולי די מובן מאליו, אבל האם אי פעם שאלתם את עצמכם איך ביטוח דירה עובד במצבים בהם הדירה מושכרת? איזה כיסויים חשוב לכלול בפוליסה במצב כזה? אם אתם משכירים או שוכרים דירה, כדאי שתדעו לענות על השאלות האלה. זה הזמן להבין, אך רכיבי ביטוח דירה מושפעים מחוזה השכרה?

 

ביטוח דירה שכורה – מבנה

שמירה על מבנה הדירה היא כמובן אינטרס משותף של שני הצדדים – המשכירים יודעים כי את רוב זמנם יבלו מחוץ לדירה, ולא תהיה להם האפשרות לעקוב אחר נזקים למבנה. מצד שני, השוכרים הם אלה שמתגוררים בדירה, ולהם חשוב לדעת מראש, כי כל בעיה במבנה תטופל כהלכה.

אם אתם שוכרים דירה, לא מספיק לוודא שבעל הדירה שלכם מחזיק בפוליסה. נכון, אם יש ביטוח מבנה לדירה, לא תצטרכו להתעסק עם תיקונים, אבל מה לגבי המשמעות הכלכלית? יכולים להיות מצבים, בהם חברת הביטוח תתקן נזק למבנה, ולאחר מכן תתבע את עלותו מכם, בניסיון לקזז לעצמה עלויות. תביעה כזו נקראת תביעת שיבוב, ויש שתי דרכים להימנע ממנה: או שתבקשו מבעל הדירה לצרף את השם שלכם לפוליסה, או שתדאגו להכניס לפוליסה סעיף מפורש, שמונע מחברת הביטוח להפעיל את זכות השיבוב.

 

ביטוח דירה שכורה – תכולה

ביטוח תכולה עבור דירה שכורה, עלול להיות עניין די מסובך. אם אתם שוכרים דירה שקיבלתם ריקה, וכל התכולה שלה מורכבת מחפצים שלכם, ברור כי לבעל הדירה אין שום אינטרס להשקיע בביטוח תכולה, ואתם תצטרכו לבטח את עצמכם.

במידה ומרבית הציוד בדירה הוא של בעל הבית, פועלים בדומה למה שאמרנו על ביטוח מבנה: בעל הדירה רוכש את הפוליסה, ואתם צריכים לנסות להימנע מתביעות שיבוב. אם תכולת הדירה היא חצי שלכם וחצי של בעל הדירה, או בקירוב לכך, כדאי לשקול רכישה משותפת של ביטוח דירה ולדאוג ביחד לתכולה כולה.

 

ביטוח דירה שכורה – צד ג'

ביטוח דירה צד ג' חשוב מאוד, לא משנה מה המעמד שלכם בדירה. אם אתם משכירים דירה, אתם צריכים לדאוג מפני נזקים שמקורם בדירה שלכם ומתפשטים החוצה. לדוגמה, אם צינור שלכם מתפוצץ ומביא לפגיעה בדירות אחרות או באנשים ואין לכם כיסוי צד ג', ייתכן שזה יעלה לכם הרבה כסף. אם אתם שוכרים דירה, אתם אלה שנושאים באחריות לנזקים שנגרמים לאורחים ובעלי מקצוע שמבקרים בה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!