המדריך לרכישת ציוד לשירותים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

רוצה שהשירותים במשרד יהיו נוחים ויסייעו לכולם לשמור על ההיגיינה? איזה ציוד חייב להיות בכל שירותים בהם משתמשים אנשים שונים? אילו סוגים של מתקנים לנייר סוג ישנם?

שמירה על הניקיון והיגיינה בקרב העובדים במשרד והמבקרים בו חשובה מאי פעם. כולם יודעים מהן ההשפעות של חוסר היגיינה על הבריאות של כולנו ולכן כיום יותר מתמיד אנשים נמצאים בחיפוש אחר מוצרים שיסייעו להם לשמור על הניקיון. במיוחד בשירותים הציבוריים או המשרדיים יש צורך במתקנים נוחים ושימושיים כדי לסייע לעובדים ולמבקרים בשמירה על ההיגיינה. אז איזה ציוד כדאי שיהיה בשירותים ומה כדאי לדעת על סוגי המתקנים השונים? הכנו עבורך מדריך מקוצר ושימושי.

 

מוצרים לשטיפת ידיים

השירותים צריכים להיות נקיים, בכך אין ספק. לשם כך יש שירותי ניקיון שניתן לשכור בשעות נוחות ואף במהלך היום, וזאת כדי לספק לעובדים ולמבקרים סביבה נקייה ונעימה. עם זאת, אחד הדברים החשובים בכל שירותים יהיו המתקנים לשטיפת הידיים וייבושם. לכן, רצוי לבחור סבונית נוחה לשימוש, כזו שבלחיצה קלה ייצא ממנה סבון, או אפילו ללא לחיצה כלל כדי לצמצם כמה שיותר את המגעים הידניים בשירותים. לאחר מכן יש לחשוב על מתקן לנייר סופג שיהיה נוח עבור המשתמשים וגם הוא יסייע לצמצם כמה שיותר את המגע. כך לדוגמה יש מתקנים נתלים, על גלגלים, עם קונטרול וידית ומנירוסטה או פלסטיק. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים את המתקן הוא נוחות השימוש, הנייר צריך להיתלש בקלות, לכן גם המתקן וגם הנייר עצמו צריכים להיות באיכות גבוהה.

 

תוספות שעושות את ההבדל

מלבד המוצרים הבסיסיים בהם יש צורך בכל שירותים בהם עושים שימוש אורחים ועובדים, מומלץ להוסיף לשירותים עוד כמה דברים שיהפכו את השהות בשירותים לנעימה במיוחד. כדאי לכוון תאורה מחמיאה באזור המראות ובכלל שהתאורה בכל אזור השירותים תהיה מאירה ואיכותית. נושא נוסף עליו כדאי לתת את הדגש על נושא הריח. בשירותים, גם אם הם נקיים, כדאי להציב מתקן שמפיץ ריח באופן אוטומטי אחת לכמה זמן. הריח הנעים שמופץ ממטהר האוויר מספק אוויר רענן ונטול ריחות לא נעימים.

 

אחסון נכון חוסך המון

מומלץ שיהיה באזור השירותים או בתוכו ארון אחסון בו ניתן יהיה להציב את כל המוצרים לניקיון. כך עבודת מילוי הארון תהיה מהירה יותר וקלה עבו מי שעוסק בכך. כמו כן, מומלץ לעשות שימוש בחומרי ניקוי איכותיים, כאלו שגם ינקו ויבריקו את השירותים וגם יהיו עם ריחות נעימים שכולם אוהבים, כולל סבון הידיים.

לסיכום, כדי לשמור על הניקיון בשירותי המשרד כדאי להקפיד על חומרי ניקוי איכותיים, לעבוד עם ספקים להם מוצרים מובילים עם ריחות יוקרתיים, ומומלץ לעשות שימוש במתקנים נוחים לסבון ולניגוב ידיים. כמו כן, ההמלצה הנה להתקין מתקני ריח איכותיים ולהקפיד שמקום האחסון יהיה קרוב ונוח.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!