כמה צריך לעלות מטבח חדש?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

עלות מטבח חדש משתנה בהתאם לגודל ועיצוב החלל, בהתאם לסוג החומרים המשמשים בבנייה וכולי. העלות הממוצעת של מטבח היא בין 10,000 ₪ ל-15,000 ₪, אבל שוב נדגיש כי מחירי מטבחים הם דבר מאוד נזיל ומשתנה.

המחיר יכול להיקבע לפי כמה מטרים רבועים יש בחדר, כמה שטח דלפק תרצו עבור בניית אי מטבח, איזה סוג של מכשירי חשמל כלולים ברכישה של המטבח, אם אתם מחפשים עיצוב מותאם אישית עם תכונות ייחודיות וכדומה. בתוך כך, בהחלט אפשר להגיד שעלות מטבח חדש תלויה בגודל ובמורכבות. המחיר תלוי גם בחומר המשמש, בעיצוב ובהתקנות השונות שנדרשות לכם.

מה חשוב לדעת על בניית מטבח חדש?

המפתח לבניית מטבח חדש הוא להיות ספציפיים ומדויקים ככל הניתן לגבי מה שאתם רוצים בחלל הבית שלכם. עם זאת, קחו בחשבון כי סוג החומר שתבחרו למטבח שלכם יהיה תלוי בחומרים הזמינים באזור שלכם (אלא אם תרצו לייבא מסין חומרים אקזוטיים וזרים).

מטבח חדש הוא השקעה גדולה. ומעבר לבניית המטבח, יכול להיות גם יקר לקנות מכשירי חשמל ולהתקין אותם בבית. לכן כדאי לדעת מה אתם רוצים מהמטבח החדש שלכם לפני שאתם מתחילים לבנות אותו. ולא לשכוח תמיד לכלול את רכישת מכשירי החשמל בתקציב בניית המטבח שלכם.

בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בניית מטבח חדש הוא פריסת עיצוב החלל. חשוב שיהיה לכם מספיק מקום לכל מכשירי החשמל וכלי הבישול שאתם צריכים, וכדאי גם לחשוב היכן למקם את הכיור, מדיח הכלים והמקרר כך שהם יהיו נגישים לכל בני משפחתכם.

מחירון מטבחים זכוכית, פורמייקה, עץ ועוד

אם תרצו בניית מטבח חדש מחומרים של פורמייקה, קחו בחשבון שהמחירים הם 1,100 – 1,650 ₪ והם נקבעים לפי מטר רץ. אם תרצו לבנות מעץ מלא את המטבח הבא שלכם, המחיר ינוע בין 2,650 – 3,250 ₪ למטר רץ.

תוכלו גם להחליט שאתם בוחנים מחירי מטבח חדש ומחליטים על בניית מטבח פורניר לפי מ"ר, מה שיעלה לכם בין 1,200 – 2,150 ₪ למ"ר. אם תרצו להיות ייחודיים וליצור מטבח מקסים הנקרא מטבח זכוכית, העלות תהיה בין 2,100 – 2,850 ש"ח לפי מטר רץ.

כמה עולה מטבח קומפלט?

מחיר משוערך של מטבח בעיצוב כפרי קומפלט ינוע בין 12,000 – 23,500 ₪, כאשר מחירי מטבחים מודרניים חדשניים ינועו בין 25,000 – 38,000 שקלים למטבח קומפלט. אם תרצו לייבא הישר מסין הרחוקה, אמנם תצטרכו להמתין זמן מה עד הגעת החומרים, אבל העלויות יהיו זולות יותר וינועו בין 5,900 – 7,800 שקלים למטבח קומפלט.

ובעת עיצוב המטבח שלכם, תוכלו להחליט על סגנונות שונים, החל ממטבחים אנגליים, דרך יפניים, סקנדינביים ועוד. למשל, עלות מטבח יפני יכולה לנוע בין 10,000 ₪ ל-19,000 ₪, כאשר מטבח מעוצב בסגנון איטלקי יכול לנוע בין 9,000 – 15,400 שקלים בממוצע.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!