איטום ארונות מטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

ארונות מטבח, מיותר אולי לציין, עומדים בבסיס המטבח, שבעיני רבים הוא החדר החשוב ביותר בבית. הבעיה היא שהארון עלול להוות גם צרה צרורה, עם שלל בעיות אפשריות דוגמת רטיבות, עובש או הופעת מזיקים אלה או אחרים. מה שחשוב להדגיש הוא שאחד הצעדים המניעתיים החשובים ביותר הוא מתן תשומת לב ניכרת לאיטום ארונות המטבח, משימה שאינה מובנית מאליה כלל וכלל. המאמר הבא מציג את כל מה שחשוב לדעת על מלאכת האיטום, עם מספר טיפים מרכזיים בדרך להשלמתה על הצד הטוב ביותר.

המצבים שמצריכים את האיטום

ארון מטבח, מעצם המהות שלו, צריך להיות האטום ביותר האפשרי. רק כך ניתן יהיה למנוע כניסה של מזיקים, ובעיקר נמלים או חרקים אחרים, לתוך הארון. על אותו עיקרון, ארון אטום לגמרי יאפשר ליצור את הטמפרטורה האידיאלית הרצויה עבור חלק ניכר ממוצרי המזון שבארון, מה שמגדיל את אורך החיים שלהם במידה ניכרת.

הבעיה היא שהתרחיש בו הארון סובל מפגמים אלה או אחרים באיטום אינו בדיוני כלל וכלל. ברוב המקרים, מדובר כאן על "עייפות החומר", שעה שהחומרים מהם עשויים ארונות מטבח, לרוב עץ, עלולים להתיישן או להפוך לבלויים ככל שעוברות השנים. גם התנאים האידיאליים של המטבח, דוגמת רטיבות אפשרית, אדי בישול או שלל גורמים אחרים עלולים לפגוע בארונות, במקרים הקיצוניים עד כדי הפיכת האיטום שלהם להכול חוץ ממושלם.

כיצד לסדר ולאטום את ארונות המטבח על הצד הטוב ביותר

כך מבצעים איטום ארונות

איטום ארונות, מטבע הדברים, הוא מלאכה המתבצעת לרוב על ידי אנשי מקצוע שאמונים על ביצוע המשימה – אלו עשויים להיות קבלני איטום כלליים, נגרים או שלל גורמים אחרים הנוגעים לתחום. האיטום נעשה בהתאם לחומרת הבעיה, כאשר במצבים פשוטים ניתן יהיה להשלים את המלאכה באמצעות הוספת חומרי איטום, דוגמת חומר אטימה צימנטי בעל מספר שכבות, המשמשים על תקן שכבת הגנה של ממש.

איטום ארונות, יחד עם זאת, צריך להתבצע רק לאחר שמבינים את הסיבה הספציפית המביאה לבעיה מלכתחילה, ולו מכיוון שבלא מעט מקרים נדרש לפתור אותם כצעד ראשון: באם מדובר הוא ברטיבות, למשל, סביר שהבעיה תחזור באם לא נמצא לה פתרון. ואגב, במצבים המורכבים במיוחד, בהם ברור כי מצבו של הארון מקשה מאד על האיטום, או לכל הפחות שעלויות האיטום אינן פרופוציונליות לשווי הארון הנוכחי, הגורם המקצועי בהחלט עשוי להמליץ על החלפת הארון הלכה למעשה.

אופן האיטום של ארונות המטבח נקבע לא רק על פי חומרת הבעיה, אלא גם בהתאם לסוג הארון הספציפי. בעיקרו של דבר, הדברים אמורים בכל הנוגע לחומר הגלם הספציפי המשמש לבניית הארון

לכל ארון יש צורת איטום אחרת

אופן האיטום נקבע לא רק על פי חומרת הבעיה, אלא גם בהתאם לסוג הארון הספציפי. בעיקרו של דבר, הדברים אמורים בכל הנוגע לחומר הגלם הספציפי המשמש לבניית הארון: אחרי הכול, אפילו אם הבחירה המקובלת היא בעץ, ישנו הבדל מהותי בין כל אחד מסוגי העצים – למשל בכל הנוגע להשפעת החומרים על העץ עצמו, השפעה שעלולה להיות שלילית בהיעדר התאמה מלאה. עקב כך, על הגורם המבצע את האיטום להכיר את התחום עד לרמת היסוד, מה שיאפשר לו לספק פתרונות בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוחות שלו.

ארגז כלים להרכבת ארונות מטבח

בתקופה בה שפים מפורסמים הפכו לכוכבי טלוויזיה וניתן לראות אותם לא רק בתוכניות בישול אלא גם בפרסומות, המסקנה המתבקשת היא כי המטבח הפך למקום מרכזי בחיינו. אם פעם היה ניתן לקבל בהבנה את העובדה כי המטבח הוא חלק מהבית ולא ממש כדאי להשקיע בו, הרי כיום התמונה שונה לחלוטין.

בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי שחל במראה המטבח הבא לידי ביטוי במגוון סגנונות ארונות מטבח. אותם ארונות מטבח תופסים את תשומת הלב של המבקרים בחלל המטבח ולכן כדאי להקדיש מחשבה להרכבתם. מכאן חשוב מאד להצטייד בכלים איכותיים אותם מאחסנים במקום מתאים כמו ארגז כלים. מראה ארונות מטבח לא איכותי יכול להיות תוצאה של בחירת כלים לא נכונה ולכן חשוב מאד להשקיע מחשבה בבחירת ארגז כלים איכותי בו ניתן לאחסן את כלי העבודה המשמשים לצורך בניית הארונות. אם המטרה היא לעצב ארונות יוקרתיים, הרי חשוב מאד לרכוש ארגז איכותי.

לבחור את ארגז הכלים המתאים לעבודת איטום ארונות המטבח

בחירת ארגז כלים

כפי שהזכרנו קודם לכן, בשנים האחרונות חל שינוי בתחום עיצוב מטבחים ולכן רבים משקיעים במראה מטבח איכותי כזה שיהיה נעים להיות בו. לצורך הרכבה של ארונות מטבח חשוב מאד לדעת לבחור ארגז כלים איכותי, כזה שיהיה ניתן לעשות בו שימוש לאורך זמן רב ולא יהיה צורך להחליפו. כיום בשל ההתפתחות בתחום העיצוב וההבנה כי רבים מעדיפים להשקיע במראה המטבח, ניתן למצוא ארגז כלים איכותי. לפני שאתם ממהרים להגיע לחנות הקרובה, כדאי לעצור לרגע ולענות על מספר שאלות אשר יסייעו לכם בבחירה:

מטרה:  לאיזה מטרה אתם זקוקים לרכישת הארגז? במקרה של הרכבת ארונות מטבח, מדובר בעבודה מורכבת המצריכה כלים איכותיים. מכאן יש לרכוש ארגז הכולל כלי עבודה מתקדמים שיאפשרו לכם לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

בעלי מקצוע: אם אתם נמנים על בעלי מקצוע, הרי חשוב מאד לרכוש ארגז איכותי המאפשר לבצע את העבודה בקלות יתרה. אנשים המתפרנסים מאותן עבודות זקוקים לארגז אחסון איכותי הכולל כלים רבים.

אילו כלי עבודה מתאימים עבורכם

עד עכשיו הבנתם כי יש חשיבות רבה לרכוש ארגז כלים מקצועי הכולל לא מעט כלי עבודה, אך נשאלת השאלה אילו כלי עבודה ניתן למצוא באותו ארגז כלים. חשוב לדעת כי ישנם ארגזים שאינם כוללים את כל כלי העבודה, אך ישנם ארגזים הכוללים את אותם כלים חשובים אותם ניתן למצוא בכל ארגז. אם אתם מתלבטים אילו כלים לרכוש, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום.

מברג: מברג נחשב לכלי עבודה חשוב אותו ניתן למצוא בכל ארגז ומתאים למגוון מטרות. ניתן לרכוש מברגים בגדלים שונים.

פטיש: יש לדאוג כי בארגז הכלים יהיה ניתן למצוא שני סוגי פטישים, האחד פטיש קטן המיועד לתקיעה של מסמרים קטנים, ואילו השני פטיש גדול המיועד לתקיעה של מסמרים גדולים.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!