אילו דגמים של מטבחים יוקרתיים ניתן למצוא?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

כיום בתקופה בה תחום עיצוב מטבחים נחשב למתקדם במיוחד רבים מבקשים לבנות מטבח יוקרתי על מנת להעניק לעצמם תחושת יוקרה. כיום ניתן להתרשם ממגוון רחב של מטבחים יוקרתיים בשלל צבעים ודגמים שונים. בין אם מדובר בדגם כפרי או דגם מינימליסטי מטבחי יוקרה מאפשרים לכם להרגיש בנוח בבית שלכם.

מהם מטבחי יוקרה?

בשונה ממטבחים אחרים, מטבח יוקרתי ומעוצב בסגנון עשיר נחשב ונמדד כבעל איכות ורמת גימור גבוהה וזאת בשל שימוש בחומרי גלם איכותיים במהלך התכנון והייצור של המטבח. מטבחי יוקרה זכו לקבל את שמם הטוב בשל התכנון הקפדני המתחיל לפני תהליך הבנייה, אז יושבים האדריכל וקבלן הבנייה עם אנשי מקצוע שונים והאנשים המתגוררים בבית ומתכננים לפרטי פרטים כיצד יראה המטבח. מטרתו של התכנון המדוקדק היא לאפשר נגישות רבה ככל האפשר לאנשים בבית.

כפרי או מינימליסטי?

בדורנו המטבח נחשב לחלל המעניין ביותר בית, שם אפשר להכין ארוחות משפחתיות או לארח חברים. כאשר יש מאכלים שונים בתנור, זה עושה חשק להישאר בחלל המטבח. מטבח יוקרתי הוא מטבח המיוצר בהתאם לדרישות של הלקוחות, ולכן ניתן למצוא דגמים שונים מדגם כפרי או דגם מינימליסטי, כאשר כל אחד מהם מעניק אווירה שונה לחלוטין. הדגמים השונים מאפשרים לכל אחד לבחור את הדגם האידיאלי בהתאם לרצונות ולדרישות של הלקוחות.

הרגשה נעימה במטבח

אם אתם רוצים לרכוש מטבח המעוצב בסגנון קצת יותר מפואר ויוקרתי , הרי אתם צריכים להיעזר באנשי מקצוע שכל עבודתם היא להפוך את השהייה במטבח שלכם לנעימה יותר כגון אדריכלים או מעצבי פנים. לא סתם מטבחים יוקרתיים קיבלו את שמם, שכן כל אחד מהדגמים ידוע בשל ההרגשה הנעימה שהוא מעניק לבני הבית. הדגמים השונים יכולים להפוך את השהייה בחלל המטבח לנעימה יותר עבור האנשים המבשלים, כך המטבח מעוצב בסגנון מיוחד בו כיף יותר לבשל.

לא סתם מטבחים יוקרתיים קיבלו את שמם, שכן כל אחד מהדגמים ידוע בשל ההרגשה הנעימה שהוא מעניק לבני הבית.

 

היכן לראות את הדגמים השונים?

לפני שבוחרים את הדגם המסוים, כדאי לבחון קטלוגים שונים כדי לראות האם בדגם שבחרתם משתלב היטב בחלל המטבח שלכם. לפעמים חושבים על דגם מסוימים ופתאום רואים דגם אחר שיכול להתאים יותר, כך כאשר רואים לנגד העיניים את כל האפשרויות אפשר לבחור מבין הדגמים השונים. קטלוג מטבחים מפורט מאפשר לכם לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר בדרך הקלה ביותר.

הגימור ברמה הגבוהה והעיצוב החדשני שלא מותיר ספק כי מדובר במטבח בעל אופי אחר המעניקים למטבחים מסוג זה את שמם הטוב והופכים אותם למבוקשים בקרב אנשים המעוניינים להפוך את השהייה במטבח לחוויה נעימה, עשירה וכמובן מפנקת.

לסיכום: מטבח יוקרתי הוא מטבח העשוי מחומרי גלם איכותיים, בעל עיצוב חדשני וחשוב מאוד עמיד לאורך שנים המעניק תחושה טובה לאנשים הנמצאים בו למשך זמן.

כיום ניתן לבחור מבין דגמים שונים וליהנות מאווירה שונה המיוצרת במטבח. אם תמיד חלמתם להתעורר לבוקר כפרי או ליהנות מאווירה נינוחה במטבח, מטבחי יוקרה בשילוב עם עיצוב כפרי מאפשרים לכם לעשות זאת תוך התחשבות ברצונות שלכם.

מטבח יוקרתי הוא מטבח המיוצר בהתאם לדרישות של הלקוחות, ולכן ניתן למצוא דגמים שונים מדגם כפרי או דגם מינימליסטי, כאשר כל אחד מהם מעניק אווירה שונה לחלוטין

בישול ביתי נוח עם מטבחים יוקרתיים בדגמים מובחרים

השנים האחרונות מביאות עמן מגמה של פיתוח בענף המטבחים, פתרונות אחסון מיוחדים מצטרפים אל השוק, חומרי גלם חדשים משתלבים בעיצוב המטבח וישנם המון רעיונות חדשים. המטבח הוא אחד האזורים השימושיים ביותר בבית, ההבדלים בין מטבח נוח יותר או פחות יבואו לידי ביטוי ברצון לבשל ולארח, כאשר המטבח נוח בני הבית ייהנו מאורח חיים בריא יותר ואפשרות לצמצם בהוצאות לרכישת אוכל מוכן. מטבח יוקרתי נוח יעודד בבני הבית את חדוות הבישול המשותף, היום אפשר למצוא מבחר גדול של מתכונים אונליין, הבישול הפך לתחביב של ממש.

מהו מטבח יוקרתי?

תחת הקטגוריה "מטבחים יוקרתיים" תמצאו מטבחים המשלבים סגנון עיצוב מאוד מפואר מול מטבחים בעיצוב פשוט או כפרי המשלבים חומרי גלם מובחרים ויקרים. את יוקרת המטבח כדאי לבסס על חומרי גלם חזקים, עמידים ונוחים לניקוי, התקנת מטבחים יוקרתיים עשויים חומרי גלם מתאימים מבטיחה עמידות לשנים רבות, ההשקעה במטבח היוקרתי תוכל לחסוך לכם הוצאה חוזרת לתיקון המטבח או החלפתו.

מטבח יוקרתי נוח יעודד בבני הבית את חדוות הבישול המשותף, היום אפשר למצוא מבחר גדול של מתכונים אונליין, הבישול הפך לתחביב

מה מציעים מטבחים יוקרתיים?

  • רמת גימור מושלמת הבאה לידי ביטוי בתשומת לב הניתנת לפרטים הקטנים ובחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר.
  • תאורה מעוצבת המתבססת על נוחות, יעילות ועיצוב. המעצבים מעצבים את התאורה למטבח עם הרבה יותר מנורות פלורסנט אחידות.
  • בחירת אריחי קרמיקה למטבח תוך שילוב דגמים מיוחדים, אריחים של זכוכית, פסיפס ושאר עיצובים יוקרתיים ומודרניים.
  • עיצוב מתוחכם המשלב את כל הפיתוחים החדשים בענף.
  • מטבחים יוקרתיים מתבססים לרוב על מרחבים גדולים המעניקים נוחות מקסימלית תוך זרימה נכונה של התנועה במרחב.

עיצוב מטבחים יוקרתי מודרני

חומרי הגלם המובילים את העיצובים המודרניים הם נירוסטה, משטחי עבודה גדולים, כיורים רחבים, אריחי קרמיקה למטבח עם ציפוי דוחה כתמים, כיריים קרמיות, מערכות אחסון משוכללות ועוד. מטבח יוקרתי מודרני מתאים לבתי משפחות לצד בתי יחידים או זוגות מבוגרים. העיצוב מתאים גם לשימוש של ילדים תוך השמת דגש על בטיחות המטבח. מטבח יוקרה יהפוך לממלכה של ממש בעבור חובבי הבישול.

סגנון העיצוב הכפרי מלווה את המטבחים הביתיים מזה מאות שנים, גם היום ישנם רבים המעדיפים לעצב את המטבח היוקרתי שלהם בסגנון כפרי. הם בוחרים לשלב עץ מלא כחומר גלם עיקרי יחד עם כיורים גדולים עשויים חרסינה או נירוסטה. המטבח הכפרי היוקרתי משלב את כל היתרונות בכל אחד מהעולמות, הוא מביא עמו מראה חמים ומשפחתי יחד עם כל היתרונות של המטבח המודרני.

דגשים לעיצוב חכם של המטבח

תחילה, חשוב יהיה להקפיד על בחירת חומרי גלם עמידים בתנאי לחות ונוחים לניקוי, לא כל סוגי הרהיטים מתאימים למטבח. אחת הטעויות הנפוצות ביותר בעיצוב מטבחים יוקרתיים היא העדר פונקציונליות. יש לזכור כי המטבח נועד לשימוש, גם את המטבח היוקרתי ביותר לא כדאי להפוך למוזיאון. לסיום נדגיש את חשיבות הבטיחות בקבלת ההחלטות בדבר עיצוב המטבח, יש להרחיק מהמטבח חומרים דליקים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!