חולמים על שדרוג הבית? כך תעשו זאת בשלושה צעדים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

החלום של כמעט כל משפחה שנייה בישראל הוא לשדרג את הבית – להחליף את הקרמיקה באמבטיה, לחדש את המטבח, להתקין דלתות מעוצבות ובאופן כללי, לתת תחושה של בית חדש, בלי לעבור דירה. הבעיה היא שהחלום הזה לא תמיד מסתדר עם הכותרות שכולנו קוראים בעיתונים על יוקר המחיה בארץ, ועם הקושי של כל אותן משפחות שניות לגמור את החודש ולצאת מהמינוס. אלא שלפעמים אין ברירה, ומגיע השלב שבו אי אפשר יותר להמשיך ולהתגורר בבית בלי לתת לו, או לפחות לחלק מהחדרים בו, איזו מתיחת פנים קלה.

כמה זה עולה לנו?

הצעד הראשון, כשמחליטים סוף סוף על שדרוג הבית, הוא להחליט על מסגרת התקציב לפרויקט. לא מדובר במשהו שאפשר לעשות על רגל אחת או על פי תחושת בטן. מסגרת התקציב שלכם צריכה להביא בחשבון את ההכנסות וההוצאות החודשיות שלכם, את גובה ההלוואה שתוכלו להרשות לעצמכם לקחת, פריסת התשלומים האידאלית עבורכם ואחוז הריבית שתוכלו לעמוד בו. עבור רוב האנשים החישובים האלה מורכבים מכדי שניתן יהיה להגיע לשורה התחתונה לבד, וזה בדיוק השלב שבו צריך להיעזר במומחים שיוכלו להציע לכם אפשרויות ריאליות למימון הפרויקט. אם יש באפשרותכם לפתוח חסכונות לצורך כך, מה טוב. אך תוכלו גם למצוא הלוואות בנקים לחידוש הבית אשר יאפשרו לכם להתחדש בלי להתרושש (לפרטים נוספים)

הצעד השני בדרככם לבית משודרג הוא אולי החשוב ביותר – ההחלטה על מה לשדרג. כמעט תמיד, כשמתחילים לחשב כמה יעלה שיפוץ של הבית כולו מגיעים למסקנה שההוצאה תהיה גדולה מדי

מי יציל את הבית שלי?

הצעד השני בדרככם לבית משודרג הוא אולי החשוב ביותר – ההחלטה על מה לשדרג. כמעט תמיד, כשמתחילים לחשב כמה יעלה שיפוץ של הבית כולו מגיעים למסקנה שההוצאה תהיה גדולה מדי, בייחוד אם כבר הגדרתם לעצמכם מסגרת תקציב ואתם יודעים בדיוק מה הגבול התחתון (או העליון, תלוי איך מסתכלים על זה) שעומד לרשותכם לקראת השיפוץ. חשוב לזכור שבאמת לא תמיד חייבים לשפץ את כל הבית כדי להשיג מראה משודרג, מעוצב ומחודש לבית כולו. בדרך כלל מספיק אם תשקיעו את התקציב שעומד לרשותכם בשיפור פני המטבח, חדרי האמבטיה, הארונות והדלתות, כדי שכל מי שמבקר אצלכם ירגיש מייד שהוא נכנס לבית משופץ. גם פה, חשוב להתייעץ עם מומחים, ועדיף עם מומחים שידעו לספק לכם פתרון כולל גם לעיצוב המטבח, גם לארונות האמבטיה, וגם לדלתות הפנים והחוץ בבית, במקום שתצטרכו להתרוצץ בין כמה בעלי מקצוע ולתאם בין כולם.

לקראת שדרוג הבית נוצר תהליך בחירת מעצב הפנים או האדריכל, שלמעשה יהיה אחראי לתכנון ולביצוע השיפוץ עצמו בבית.

מי מכיר את האיש שבקיר?

ואם כבר בבעלי מקצוע עסקי, הרי שהצעד השלישי במסע שלכם לקראת שדרוג הבית, הוא בחירת מעצב הפנים או האדריכל, שלמעשה יהיה אחראי לתכנון ולביצוע השיפוץ עצמו בבית. זה האדם שאמור לחסוך לכם כמה שיותר כאבי ראש, ולעשות עבורכם את העבודה הקשה. מצד שני, זה גם האדם שאליו תבואו בטענות על כל דבר שלא ייראה לכם בשיפוץ, והוא זה שיצטרך למצוא לכם את הפתרון הטוב ביותר לכל אחת מהטענות האלה. חשוב, אם כן, למצוא מישהו שהוא לא רק מקצוען בתחומו, אלא גם בעל סבלנות יתרה, וגם בעל יחסי אנוש טובים, כדי שגם אתם תוכלו להסתדר איתו, וגם בעלי המקצוע שיעבדו מולו. הדרך הטובה ביותר למצוא מישהו כזה היא באמצעות המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם – גם על מעצבים ואדריכלים שכדאי לעבוד איתם, אבל גם על אלה שכדאי להתרחק מהם כמו מאש.

איך לבחור וילונות למטבח לשדרוג הבית

הבית הוא המקום המרכזי בו אנו יכולים לחלוץ נעליים ולהרגיש נינוחים. בלי מבטים מבחוץ, בלי המון אנשים לא מוכרים, בלי לקוחות ובוסים על הראש. יחד עם זאת ואולי דווקא בשל כך ישנה חשיבות משמעותית לאופן עיצוב הבית. בחירת האלמנטים השונים לביתנו היא זו ההופכת אותו לייחודי ומשמעותי בפני עצמו. בחירה חכמה של אלמנטים תהפוך את הבית ואת החללים הפנימיים ליצירת אמנות קסומה וייחודית.

כיום, אפיון הבית הוא כבר מזמן אינה נחלתו של מעצב הפנים או האדריכל בלבד. כיום יכול כל בן בית או בעל דירה להיות חלק פעיל ומלא בתהליך עיצוב הבית שלו. לפיכך יש לתת את תשומת הלב הראויה לאלמנטים השונים ההופכים את ביתנו לבעל אופי ייחודי. בין האלמנטים החשובים ביותר נמצא את וילונות הבית. בחירה נכונה של וילונות למטבח או וילונות לסלון יכולה להפוך את הבית ליצירת אמנות מרשימה.

בחינת הפרמטרים הרלוונטיים תאפשר לבחור את הוילונות האיכותיים ביותר ואלו המתאימים לאיכות החיים של בני הבית:

כיצד לבחור וילונות מתאימים כחלק משדרוג המראה הכללי של הבית והמטבח

הצללה

ההצללה בבית הינה בין האלמנטים המשמעותיים המשפיעים על האווירה הכללית בבית ובמטבח בפרט. ישנם מטבחים מוארים ובהם חלונות ענק המאפשרים כניסת אור שמש מרובה ולעומתם – מטבחים אינטימיים וביתיים המבוססים על עיצוב חם ואישי. בבתים בעלי עיצוב אינטימי ואישי רצוי לבחור בוילונות בעלי אפשרות הצללה מרובה ואילו בבתים מלאי אור ניתן לבחור בוילונות בעלי פתחים גדולים יותר.

טקסטורה

טקסטורת הוילון הינה בעלת השפעה רבה על האווירה המטבח ועל קלות הניקוי של הוילון. וילונות העשויים פלסטיק, למשל, יעניקו לבית מראה חדשני יותר מחד אולם יוקרתי פחות. לטקסטורה של כל וילון יש גם השפעה על אופן התחזוקה של המטבח.

תחזוקה

ישנם וילונות מטבח העשויים בד אותם קשה לנקות והינם בעלי נטייה לצבור לכלוכים. לעומתם ניתן למצוא כיום וילונות מטבח או וילונות סלון העשויים חומרים פולימריים שונים וחומרים איכותיים אשר נוחים וקלים לניקוי ותחזוקה. יש לקחת בחשבון כמה באמת תהיו מוכנים להשקיע בניקוי הוילונות שלכם.

כיצד להתאים את הוילונות לסגנון הכללי של הבית שעבר שדורג

התאמה למבנה המטבח

מבנה המטבח הינו בין הגורמים המרכזיים לבחירה בוילונות הרלוונטיים. מטבחים גדולים בעלי חלונות רחבי ידיים יצריכו כמובן וילונות גדולים יותר. מטבחים בעלי חלונות צרים וארוכים או נמוכים ורחבים זקוקים להתאמה של וילונות שונים ולכן יש לקחת מידות מבעוד מועד. חשוב לקחת את המידות המדויקות על מנת שלא להזמין וילונות לחינם.

המאמר נכתב באדיבות לימס וילונות מעוצבים לבית

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!