חיפוי זכוכית לקיר המטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח שלנו הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. אנו נוהגים לבלות בו לא מעט במהלך היום, בין אם לצורך הכנת האוכל או אפילו האכילה עצמה. כשמעצבים את המטבח חשוב לשלב בו, מצד אחד, אלמנטים עיצוביים נכונים, שייצרו את האווירה המתאימה וגם את הסגנון הנכון, אך במקביל, חשוב גם שיהיו כאלה, הנחשבים לפונקציונאליים. אלמנטים שיעשו את החיים שלנו קלים יותר. חיפוי קיר מזכוכית יכול להיות אחד הפתרונות המתאימים, וכזה שיוכל לשרת את המטבח שלנו (וגם אותנו) בצורה הטובה ביותר.

יתרונותיו של חיפוי קיר מזכוכית

אם אתם מעוניינים לשלב חיפוי קיר מזכוכית למטבח שלכם, תוכלו ליהנות מיתרונות רבים. ראשית, מדובר בפתרון קל מאד לניקוי. פעמים רבות, במהלך הבישול, אזור הכיריים והתנור כולו מתלכלך. השמן קופץ, הרוטב מלכלך את האזור ונוצרים כתמים. כשמדובר בחיפוי העשוי מזכוכית כל מה שצריך זו מטלית רטובה והכתם או הלכלוך יורדים במהירות רבה. ללא חיפוי זה, עשוי להיוותר במקום לכלוך שלא יורד. בנוסף, מדובר באלמנט עיצובי, אלמנט דקורטיבי המגיע כיום במגוון רחב של דוגמאות ועיצובים. ישנם חיפויי קיר מזכוכית בצבע אחד, ישנם כאלה המשלבים כמה צבעים, ישנם חיפוי קיר הכוללים ציורים והדפסים של פרחים או אחרים, שכוללים צורות גאומטריות. אפשר לבחור בכל אלמנט שרוצים כדי להוסיף למראה של המטבח וליצור את האווירה הנכונה. יתרון נוסף הוא העובדה שמדובר גם בפתרון ששומר על הקיר. השימוש בחיפוי מזכוכית מגן על הקיר מפני לכלוכים מיותרים, לכלוכים, שנוצרים כאמור, לא מעט במהלך הבישול וגם במשך הזמן.

כל המידע על חיפוי זכוכית למטבח והתאמתו לסגנון העיצובי של חלל המטבח וחדר האוכל

רגע לפני שבוחרים את החיפוי

לפני שאתם בוחרים את חיפוי הקרי העשוי מזכוכית למטבח שלכם, בצעו סקר שוק. פנו לחברה, המתמחה בעיצוב וייצור חיפויים שכאלה והשוו בין כמה אפשרויות שונות. התייחסו לסגנון העיצובי של המטבח ונסו לבחון איזה סגנון עיצובי של חיפוי קיר יוכל להתאים. זכרו, לחיפוי הקיר ישנה השפעה רבה מאד על המראה המתקבל. הוא תופס שטח נרחב מהקיר כולו ובולט מאד לעין. חשוב לבחור אותו בקפידה ומוטב, לפני שבוחרים, לבדוק מהן האפשרויות הקיימות בשוק. במידה ומתקשים, כדאי לקחת הישר למטבח כמה דוגמיות של חיפויים ולראות איזו תחושה מתקבלת במטבח איתן. הן מבחינת הצבע, הן מבחינת הטקסטורה ועוד. מומלץ גם להיעזר במקצועיים בתחום, וגם לראות דוגמאות של מטבחים מוכנים, שבהם הותקנו חיפויי קיר אלה. כך ניתן יהיה לקבל מושג כללי ולהבין את זה טוב ונכון ויותר.

חיפוי זכוכית למטבח

המטבח הוא מרכז הבית מבחינה רגשית וקולינארית. לכן, חשוב מאד כי המטבח יהיה נעים למראה ואסתטי. זוהי הסיבה כי המטבח הוא האזור שמשקיעים בו הכי הרבה מבחינת העיצוב, הן מבחינה תכנונית והן מבחינה תקציבית, בכל עבודת שיפוץ/ בנייה.

עד לא מזמן היה מקובל להשתמש בקרמיקה, חרסינה ואבן טבעית כמספקי הגנה לקיר מפני רטיבות וכתמים וכמשטחים שניתן לנקותם בקלות.

לאחרונה יצא טרנד חדש לשוק בתחום חיפוי קירות המטבח: חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי הזכוכית מתאים מבחינת מידות לכל מטבח באופן מושלם משום שהוא נחתך על פי מידה מדוייקת, בניגוד לחיפויים מאריחים שגודלם קבוע מראש ולכן יש לחתוך אותם

מדוע הבחירה של חיפוי זכוכית למטבח הינה כדאית?

מידות – חיפוי הזכוכית מתאים מבחינת מידות לכל מטבח באופן מושלם משום שהוא נחתך על פי מידה מדוייקת, בניגוד לחיפויים מאריחים שגודלם קבוע מראש ולכן יש לחתוך אותם. במקרה של חיפוי זכוכית למטבח – החיפוי מותאם מראש למידות המטבח ולכן אין צורך לחתוך אותו בזמן ההרכבה.
ניקוי קל –  בזכוכית אין חריצים כפי שיש באריחים והמשטח הינו חלק ואחיד. אפשר לנקות את חיפוי הזכוכית בתכשירי ניקוי סטנדרטיים הנמצאים בכל בית.
עיצוב –  מתקבל מראה נקי, אסתטי, אלגנטי ומודרני. המשטח הינו אחיד וללא חריצים. אפשר לבחור חיפוי זכוכית למטבח במגוון רחב מאוד של צבעים או הדפסות (כל תמונה או דוגמה ניתנות להדפסה באיכות גבוהה על גבי הזכוכית), ולכן נפתחות אינסוף אפשרויות לדרך בה תוכלו לעצב את המטבח שלכם. לא עוד אריחים קבועים מראש הבאים מן החברה המייצרת, כעת אתם יכולים להיות שותפים לעיצוב החיפוי במטבחכם. כל מטבח הופך להיות ייחודי ושונה מן האחר.  אפשר גם להתאים את גוון הזכוכית לצבע השיש במדוייק והמראה המתקבל אלגנטי ביותר.
עמידות וחוזק –  חיפוי זכוכית למטבח עשוי מזכוכית בעובי של 6 מ"מ שעברה תהליך חיסום שהופך אותה לחזקה במיוחד ועמידה בפני טמפרטורות חום גבוהות ובפני פגיעות חזקות.

חשוב כי  חיפוי זכוכית למטבח יהיה מסוג קליר ( אקסטרה קליר), זוהי זכוכית אשר עברה תהליך של הוצאת העופרת ולכן היא שקופה במידה רבה יותר ונעדרת הגוון הירקרק המצוי בדרך כלל בחיפוי העשוי מזכוכית רגילה ועלול לגרום לשוני בגוון חיפוי המטבח (השימוש בחיפוי מזכוכית רגילה מתאים כאשר ברצוננו שהחיפוי יהיה צבוע בגוונים כהים. אזי הירקרקות המצוייה בזכוכית אינה משנה את גוון הצבע). אפשר לקבל את חיפוי זכוכית המטבח בגוון צבוע וכך יש אופציה לבחור מגוון צבעים רחב ביותר.

קיימת אופציה נוספת שהינה להיט חם בשוק חיפויי הזכוכית: חיפוי זכוכית למטבח שהוא מודפס, וכאן ניתן לבחור באין סוף דוגמאות (או לעצב דוגמא משלכם. ניתן להדפיס כל תמונה קיימת על חיפוי זכוכית בתנאי כמובן שהרזולוציה שלה גבוהה ואיכותית.

מגוון אפשרויות העיצוב באמצעות חיפוי זכוכית למטבח הוא עצום. כל שנותר עליכם לעשות הוא להכנס אל חברה המתמחה בנושא ולהתחיל לבחור ולעצב.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!