חשיבות ניקוי ארובות (מנדפים) המטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבחים המוסדיים והמטבחים הגדולים מקיימים פעילות סדירה של בישול יומיומי בכדי להניק שירות דינאמי לכל הפרטים במערכת. ארובות מטבח במטבח התעשייתי תורמים למניעת ריחות חזקים של בישול ויציאתם אל מחוץ למטבח וכמובן סיוע לעובדי המטבח לעבודה נעימה ובריאה יותר. המנדפים שואבים את הריחות, הגז והעשן ובכך תורמים הן לעובדי המטבח והן לסועדים בו. אבל מה עושים עם כל הרעלים, העשן, הגז והאדים שנשאבו אל תוך המנדף? כמובן שחלק גדול שלהם יוצא החוצה אבל שאריות של חומרים רעילים, שומנים ולכלוך עדיין נדבקים אל דופנות הארובה/המנדף עלולים לגרום להרס ובלאי מהיר של המנדף, ריחות בלתי נעימים סכנה בריאותית ואף סכנת חיים בקרב העובדים והסועדים.

שמירה על היגיינה ואסתטיקה במטבחים המוסדיים

לכלוך אשר נדבק אל הארובות ואינו מטופל באופן ובזמן המתאימים, עלול ליצור כתמים שלאחר זמן מה יהיו בלתי ניתנים להסרה. טיפול ושמירה על ההיגיינה והאווירה הנעימה בזמן העבודה, היא צורך סוציאלי בסיסי שכל מעביד חייב לספק לעובד שלו. ניקוי נאות ומקצועי של ארובות המטבח במטבחים המוסדיים הגדולים נבדקים גם על ידי משרד הבריאות ועשויים להשפיע על המשך פעילותו של העסק – זכרו, שהאסטטיקה בזמן העבודה תשפיע על איכות השירות אותו מקבל הלקוח הסופי שלכם – החברה ו/או האדם הפרטי. במהלך פעילות הארובה המנדפת ובזמן הבישול נוצרים כתמי שמן ושומן על המנדף ובתוך החלקים הפנימיים שלו. לאחר שמסתיים יום העבודה, מתבצע כיבוי של המנדף והשומנים מתקררים ומתקשים עליו, הקפדה על ניקוי בסיסי של השומנים מדופנות המנדף יסייעו למניעת ריחות לא נעימים ושמירה על הסטריליות במטבח.

לכלוך אשר נדבק אל הארובות ואינו מטופל באופן ובזמן המתאימים, עלול ליצור כתמים שלאחר זמן מה יהיו בלתי ניתנים להסרה

תקנות בטיחות וגהות – שמירה על מערכת הנשימה של עובדי המטבח

שמירה ושימת דגש על חשיבות ניקוי ארובות המטבח, מהווה ערך חשוב על בריאותם של עובדי המטבח. מנדף מלוכלך שתחזוקתו לקויה בהכרח ישפיע בריאותית על העובדים שנמצאים בקרבתו. שיירים של רעלים, שומנים, אדים ועשן אשר נשאב אל תוך ארובת המטבח, באין תחזוקה תקופתית עלול לסתום את פתח הארובה ולהשפיע על הניקיון וההיגיינה באוויר אותו נושמים העובדים שלכם, נזקים בטווח הארוך ובטווח הקצר אינם נדירים כל כך, לעומת תחזוקה תקופתית שתביא לעבודה בסביבה נעימה ונקייה. הסרת הסיכון הבריאותי של העובדים שלכם ושמירה על איכות המזון אותו מקבלים הלקוחות. חשוב מאוד להבין את הגיון פעילות המנדף: הארובה פועלת במשך שעות ארוכות והבישול הממושך גורם להצטברות שומנים על דופנות המנדף והחלקים הפנימיים שלו, ניצוץ קל של אש מהסיר או המחבת שיחדור אל המנדף ויפגע בשיירי השומן עלול לגרום לשריפה, תקרית שניתן למנוע ע"י ניקוי תקופתי של הארובה.

שמירה ושימת דגש על חשיבות ניקוי ארובות המטבח, מהווה ערך חשוב על בריאותם של עובדי המטבח

כיצד מנקים מנדף/ארובת מטבח?

ניקוי ארובות מטבח תתבצע על ידי חברה מקצועית עם כלים וחומרי ניקוי מקצועיים, הניקוי יתבצע לאחר שעות העבודה במטבח באמצעות עזרים מקצועיים וניקוי יסודי שינקה את הכתמים על פני השטח והרעלים והחיידקים שהצטברו על ובתוך המנדף – חשוב מאוד להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה שתדע להעניק לכם את ההיגיינה והבטיחות הנדרשת

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!