טיפים לאבזור מושלם למטבח שלכם

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

כל אחד מעוניין שהמטבח בביתו יהיה המרשים ביותר והנוח ביותר. פעמים רבות אביזרים למטבח יכולים לחולל מהפך אם מבחינת הנוחות, הגישה וכתוספת דקורטיבית למטבח. מאמר זה יספק לקוראים מגוון טיפים לאבזור מטבח קיים.

בחירת אביזרים למטבח חייבת להיעשות בהתאם לסגנון בו מעוניינים ובהתאם לסגנון העיצוב השלט במטבח

טיפים לאבזור המטבח

עיצוב – אם המטבח קטן תמיד יש לשקול עיצוב מטבח פתוח דבר שיעניק אשליה של מטבח גדול יותר.

אי במטבח – אם מעוניינים ליצור הפרדה בין חלל המטבח לבין חלל הסלון ניתן למקם אי באמצע.

צבע צבעים בהירים יספקו אשליה של מטבח גדול ומרווח יותר וצבעים כהים של מטבח קטן יותר. יש אפשרות לבחור גוון בהיר לקירות ומגוון אביזרים צבעוניים בסגנון מודרני בכדי להעניק למטבח את אותה תחושה בהירה וצעירה בה מעוניינים.

כסאות– סוגים שונים של כסאות יגוונו את המראה של המטבח שלכם ויעניקו לו נגיעה סגנונית מיוחדת. ניתן לשלב כסאות בר צבעוניים, כסאות עץ בצבע חום עתיק וכן הלאה.

אחסון– מכיוון שמטבח צריך להיראות אסתטי ולא צפוף או מבולגן, חשוב לתכנן שטחי אחסון, כמו למשל מדפי אחסון פנימיים, תכנון של הארונות עם מגירות נשלפות ולאחסן את כל אותם אביזרים בהם אינכם משתמשים במטבח.

הרי  שהמטבח הוא אחד החדרים בו מבקרים דרי הבית הכי הרבה, על כן חשוב מאוד לעצבו ולאבזרו נכונה, כך שיתאים למשתמשים בו באופן מושלם.

 אביזרים שונים למטבח

בחירת אביזרים למטבח חייבת להיעשות בהתאם לסגנון בו מעוניינים ובהתאם לסגנון העיצוב השלט במטבח. יש מטבחים קטנים בהם ניתן להכניס אביזר צבעוני אחד או שניים וזאת על מנת לקבל את אותו אפקט שדרוש למטבח בעל נראות מרשימה. יש מטבחים גדולים להם דרוש תכנון של אותם אביזרים, שיתווספו למטבח ויעזרו בבניית אותו קו סגנוני מודרני בו מעוניינים במטבח. כך או אחרת, חשוב לקחת בחשבון שמטבח חייב להיות פונקציונאלי אך גם מרשים, ולכן יש לקחת בחשבון את העיצוב הקיים בו ואת דפוס ההתנהגות של בני הבית במטבח. בהתאם לכל אלו, יש לבחור את אותו אבזור שיהפוך את המטבח שלכם לאטרקטיבי יותר.

אביזרים נחוצים למטבח - כיצד לבחור ומה סדר העדיפויות, התאמת האבזור למטבח ולעיצוב החלל

 מוצרי חשמל למטבח

מעטים מאוד המטבחים שבהם אין מוצרי חשמל. חלק בלתי נפרד מהמטבח המודרני כיום הם מוצרי חשמל איכותיים למטבח ורוב המעצבים ישמחו לספק לכם מידע אודות מקררים מומלצים שעונים לצרכים שלכם ושל בני הבית ומותירים רושם בל ימחה. זאת, משום העיצובים החדשניים והמרשימים של המקררים או של כל מוצר אחר לצורך העניין, ממשיכים את הקו העיצובי ותורמים למראות המטבח. מדי שנה מייצרים מכשירי חשמל מתקדמים יותר מהשנה הקודמת, ולכן תמיד מומלץ לבחור במכשירי חשמל מתקדמים, איכותיים ועמידים ביותר, המותאמים לאקלים הישראלי ומעוצבים בהתאם לצו האופנה האחרון. יש לבחור את כל הציוד החשמלי שלכם בהתאם לתקציב עליו החלטתם מראש ובהתאמה מלאה לצרכים של בני הבית ולגודל של המטבח שלכם. מוצרי חשמל נוספים אותם יש לבחור למטבח המודרני הם כיריים, קולטי אדים, מיקרוגלים ומגוון מוצרי חשמל קטנים נוספים.

מקררים מעוצבים פופולאריים למטבח המושלם

מקררים, ודומה כי אין צורך להכביר על כך מילים, הם ממכשירי החשמל החשובים ביותר בכל בית, אם לא החשוב מכולם: הפאניקה שלנו כאשר יש תקלה במקרר, חלילה, מעידה על כך יותר מכול. אלא שמעבר לפן השימושי של המקררים, לא ניתן שלא להתייחס גם להיבט העיצובי שלהם, שבהחלט עשוי להיות מרשים. לפניכם מספר דגמים פופולאריים במיוחד של מקררים מעוצבים, שזוכים בשנים האחרונות לעדנה של ממש.

המקררים של Toshiba

חברת טושיבה (Toshiba) נחשבת לאחת היצרניות המובילות של מוצרי חשמל, ובכלל זה מקררים. בין הדגמים השונים של החברה, ניתן למנות כאלה בהם ניכר שתשומת לב ניכרת הייתה מושמת על העיצוב. דגם Sub Zero – ICNNI 48PRO מאופיין בהיותו עשוי לחלוטין מפלדה מפוסלת, המעניקה מראה אתסטי, וזאת לצד מערכות "טכניות" של שליטה וקירור כפול.

דגם Sub Zero 601rg מקבל תשומת לב עיצובית עקב עובדה חשובה אחת: הדלת שלו היא דלת שקופה מזכוכית, מה שלמעשה הופך את המקרר למעין יחידת תצוגה. הדגם מגיע במספר סוגי גימורים, ומושך תמיד תשומת לב חיובית.

להתאים את המקרר לעיצוב המטבח ולכלל האביזרים בו מבלי לפגוע בפונקציונליות ובמראה

המקררים המעוצבים של אלקטרה

את הסקירה ממשיכים עם שחקנית גדולה נוספת בשדה המשחק של מוצרי החשמל, הלא היה חברת אלקטרה. מבחינה עיצובית, בולטת במיוחד סדרת המקררים של החברה הכוללים עיצוב זכוכית, כששילוב הזכוכית בא לידי ביטוי במספר מובנים. דגם 303 של סאוטר SBS, הנמנה על הקבוצה הזו, הוא אחד היוקרתיים שקיימים כיום בנמצא, והוא מגיע בתשעה צבעים: לא רק לבן, כמובן, אלא גם בורדו, אדום, נירוסטה מוברשת, שמנת ועוד.

עבור המעוניינים במקרר בעל מראה מפואר – ויש לא מעט כאלה –עומד דגם EL 8640, פופולארי גם הוא.

המקררים המעוצבים של Teka

לפני מספר שנים, החליטה חברת Teka, המתמחה בייצור מוצרים בעיצוב ייחודי למטבח, על קו חדש של מקררים. באופן לא מפתיע, מקררים אלה מעמידים את העיצוב, עם דגש על העיצוב האישי, במרכז התפיסה. הקולקציה החדשה של החברה כוללת כעשרים הדפסים, מהם יכולים הלקוחות לבחור את העיצוב המתאים להם ביותר. מה שמעניין לא פחות הוא האפשרות לבחור הדפס אישי, שיכול בהחלט להיות תמונה משפחתית זו או אחרת. המקררים כוללים בתוכם גם מקפיא תחתון, דרישה חשובה נוספת במשוואת העיצוב המיוחד של מקררים בזמננו.

אז איך בוחרים מקרר?

רכישה של מקרר, כפי שנרמז מעלה, חייבת להכניס לתמונה מספר גדול של משתנים. בכוחו של המקרר להצעיד את העיצוב הכולל של המבטח (והבית בכלל) מספר צעדים קדימה, אך כל היתרונות האלה מתבטלים כאשר המקרר אינו מבצע את תפקידו נאמנה, או כאשר העיצוב שלו אינו מתאים למגמה הכוללת של הבית.

בעיקרו של דבר, מקרר מוצלח הוא כזה שמשלב היטב בין אסתטיקה לפרקטיקה, ולכן בעת הבחירה צריך לבדוק היטב את המפרט הטכני של כל מקרר מבין אלה שמשכו את העין, ולראות איזה מהם מתאים במידה הרבה ביותר לצרכים ולרצונות.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!