כל מה שרציתם לדעת על שיש למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

שיש מעניק יוקרה, חמימות ואסתטיות. השיש בו נשתמש בו למטבח אינו אחיד וכיום ניתן למצוא סוגי שיש שונים החל משיש גרניט ועד סיליסטון. מה ההבדל ביניהם? לא יודעים איזה שיש לבחור- במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מידע מעשי אשר באמצעותו תוכלו לבחור את סוג השיש המתאים לכם.

יתרונות וחסרונות של סוגי השיש:

יתרונות חסרונות סוג השיש
חומר חזק בעל עמידות גבוהה בפני חום. אינו גמיש וכולל נקבוביות, ולכן פחות עמיד בפני כתמים שיכולים להופיע על השיש גרניט
כולל שילוב של מספר חומרי גלם איכותיים כגון תחמוצת אלומיניום, פולימר אקרילי, כאשר השילוב של החומרים יוצר משטח איכותי ועמיד. אטום מפני חדירה של כתמים וחיידקים. כמו כן, נחשב כקל לניקוי וניתן לעיצוב בשלל צורות. שימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים עשוי ליצור בעיות. קוריאן
עמידות בפני שריטות,אטימות בפני חיידקים. כמו כן, האבן מגיעה במבחר צבעים. סיליסטון
אינה מאבדת את הברק, עמידה בפני חיידקים. עשוי להיסדק אם מניחים עליו סיר חם. אבן קיסר

כיצד תבחרו את השיש

בחירת שיש למטבח אינה החלטה פשוטה היות וקיימים סוגים שונים של שיש, ולכן הבחירה אינה פשוטה. בבחירת שיש יש להביא בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • גימור:כיום ניתן למצוא דגמים שונים של שיש למטבח, כאשר גימורי האבן אינם זהים. בבחירת שיש למטבח יש להביא בחשבון את הגימור של האבן- האם אתם מעדיפים את האבן במרקם מסוים או חלקה?
  • צבע: כיום ניתן למצוא מבחר רחב של צבעים, כך ניתן לבחור גם צבעים שאינם סטנדרטים במיוחד. יחד עם זאת, יש לזכור כי מטבח אינו משהו שמחליפים כל יום או אחת לתקופה כמו צבע בשיער, ולכן יש לבחור צבעים שיתאימו גם לאחר זמן מה. כך שאם ברצונכם לבחור צבעים נועזים, יש לקחת זאת בחשבון.
  • עובי השיש: עובי השיש אינו קבוע ומשתנה בהתאם לסוג. לכן כדאי לבחון מה מתאים לשיש שלכם.

כיצד לבחור שיש למטבח על הצד הטוב ביותר

לערוך היכרות עם ההיצע הרחב

חברתנו פועלת מזה מספר רב של שנים ומתמחה בייצור מטבחים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. אנו מבינים את הצורך שלכם לבחור חומרי גלם איכותיים לבניית המטבח, היות ומדובר במקום בו מתרכזת כל המשפחה וכולם ביחד נהנים מארוחה משפחתית. המטבח מהווה מקום מרכזי וככזה חשוב מאד לבחור שיש איכותי, כזה שיהיה ניתן להניח עליו סירים חמים למשל, או אביזרים שונים.

חברתנו מתחייבת לספק ללקוחות את המוצרים ברמה גבוהה ובדגש על התאמה אישית לצרכים שלהם. אם אתם נמצאים בשלב בו אתם מחפשים אחר סוג השיש המתאים, כדאי לכם לבחון את סוגי השיש על מנת לאפשר לכם ליהנות מזמן איכות במקום החשוב ביותר בבית. אם אתם מחפשים מטבח איכותי– שיש ברמה גבוהה הוא התשובה עבורכם. רגע לפני הבחירה הסופית- אתם מוזמנים ליהנות משירותי ייעוץ מקצועיים.

כיצד לבחור שיש למטבח?  טיפים לבחירת השיש המתאים ביותר

אלו טיפים יש לתת בעת בחירת השיש למטבח? האין מדובר במשטח הדורש עבודה, חיתוך ובישול? מה כבר יש או ניתן ללמוד או לייעץ בנושא. רבים שוגים והולכים אך ורק על כל הקשור לפן העיצובי, טעות שלא יכולה להיות חמורה ממנה, במיוחד עם המטבח משמש אתכם באופן יום יומי. השיש הוא אחד הנקודות המשמעותיות ביותר באזור המטבח במיוחד לבשלנים שביניכם.
היכולת להיתקל באיש מקצועי שלא ידע לתת לכם את נקודות השוני בין משטח עבודה כזה או אחר הן ברמה העיצובית והן ברמה השימושית בכל הקשור למשתנים והמאפיינים השונים גדולה במיוחד, עקב חוסר ההתמקצעות הקיימת בענף זה באולמות תצוגה רבים. ולכן אנחנו כאן,על מנת לתת לכם את כל המידע הדרוש לפני בחירת השיש שלכם.

מטבחים מעוצבים בסגנון יוקרתי ומיוחד בזכות השיש המובחר

האם הלבן הוא השחור החדש? פירורים, אויבה של כל אישה

אחד הפרטים שחשוב מאוד לשים עליהם דגש בעת בחירת שיש למטבח, הוא גוון השיש. באם אתם חוטפים צמרמורת קשה עם כל לכלוך או נקודה קטנה של כתם על השיש, מומלץ ללכת דווקא על הגוונים הבהירים יותר. רבים מעדיפים את הגוונים הכהים מבחינת העיצוב היפה, אשר נראה יוקרתי ועשיר יותר, אבל לא ירחק היום בו חולי הניקיון שביניכם ימצאו את עצמם סורקים כל פינה בשיש ומנקים שביבים ושאריות של לכלוך ו/או פירורים.

שיש בגוונים כמו אפרפר או אפילו אבן קיסר המגיעה בעיצוב ייחודי על פני אבני שיש רבים, מאפשרת עיצובים גמישים יותר ומתחלפים מאחר שעשויה מאבן קוורץ ומאופיינת בעיצוב "מקושקש יותר" המטשטשת סימני לכלוך וכתמים.

שיש שאין לאף אחד – שיש גרניט מעוצב

שיש גרניט, הוא בין המשטחים הייחודיים והאהובים ביותר לחובבי העיצוב הייחודי וזאת מאחר שלא ניתן למצוא לוח גרניט הדומה למשנהו. אם אתם רוצים ששלכם יהיה שונה, שיש גרניט למטבח הוא השיש שלכם. בנוסף השיש אינו צובר לכלוך ונחשב לעמיד במיוחד בפני כתמים ושריטות, יחד עם זאת, פרט שחשוב מאוד לדעת הוא שהשיש מחייב זהירות יתרה מאחר והוא שביר יחסית למשטחי שיש אחרי. שיש זה רצוי להזמין בגוונים כהים, מאחר והלוחות הבהירים של הגרניט נחשבים לשבירים ועמידים פחות, שיש שאינו חלק ועשוי לצבור חריצים ונקבוביות עם הזמן מסיבת רגישותו.

המיתוסים על שיש אבן קיסר וניפוצם…

על אף ששיש אבן הקיסר נחשבת לאחד המשטחים הנפוצים והמוכרים ביותר והטענה שהוא חזק ועמיד היא אינה נכונה דווקא. שיש אבן הקיסר הוא בין המשטחים המעוצבים והאהובים ביותר מבחינת הסגנון והמראה אבל זקוק ליחס רגיש במיוחד. שיש אבן הקיסר רגיש לשריטות, לכן, רצוי להימנע מחיתוך ישיר של ירקות עליו והנחת סירים חמים באופן ישיר. זהו שיש הצובר כתמים באופן מהיר יחסית ועשוי להישבר בעת המגע עם סיר חם. שיש אבן הקיסר הוא בעל עיצוב יוקרתי במיוחד אך מאופיין גם במאפיינים ההופכים אותו לרגישים לשריטות וטמפרטורות חמות- על כן, יש להתייחס אליו בהתאם…איך להתאים את השיש למטבח כך שיחזיק מעמד לשנים רבות קדימה וגם יהיה אסתטי

שיש חברון – היתרון הזול והיציב

הפתרון הזול מבחינת משטחי שיש למטבח הוא שיש החברון המוכר פחות בקרב הלקוחות הפרטיים אך מוכר בקרב אדריכלים ומעצבי פנים רבים. שיש החברון הוא משטח זול ביחס למשטחי השיש האחרים ובנוסף גם לשיש עמיד במיוחד ובעל בלאי ארוך יחסית.

טיפ: יש לבצע ליטוש לשיש זה מאחר שעשוי לצבור כתמים לאחר זמן מה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!