מטבח חוץ – לשדרג את איכות החיים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים בשנים האחרונות עד כמה התקנה של מטבח חוץ בחצר יכולה לשדרג משמעותית את איכות החיים בבית. מדובר במטבח "קומפלט", מאובזר ונוח לשימוש אשר נמצא מחוץ לבית, כך שיכולת ניצול השטח גדלה וזירת הבישולים עוברת לחצר או לגינה הפרטית. מטבחי החוץ השונים ניתנים להתקנה בקלות ויעילות תוך התאמה אישית מלאה ללקוח כך שאתם זוכים במתחם בישול איכותי שמשתלב בצורה הרמונית בגינה הביתית שלכם.

כל היתרונות של מטבחי החוץ

מטבחי החוץ מאפשרים לנו להפוך את המטבח הפנימי בבית למינימליסטי ולהשתמש בארונות החיצוניים לצרכי אחסון. כמו כן, נמנעים ריחות הבישול והעשן המתפזר אל תוך הבית וקל, כיף ונעים להכין וליהנות מארוחות תחת כיפת השמיים או הפרגולה מבלי לצאת ולהיכנס ללא הרף אל תוך הבית ומבלי לסבול מכל הסרבול והלכלוך הנגרמים כתוצאה מכך. למעשה, מטבח חוץ איכותי מסוגל להפוך כל חצר לזירה קולינארית של ממש וזאת במקום עוד שטח חסר שימוש בדרך כלל.

מה יכלול מטבח חוץ איכותי?

מטבחי החוץ הינם עמידים מפני רטיבות, קרני אור השמש, קור ושינויי טמפרטורה שכן הם עשויים מנירוסטה, עץ מלא (איפאה, אגוז ועוד) או שילוב של אלו זה עם זה עם/ללא אלמנטים מזכוכית. כל לקוח יכול לעצב לעצמו מטבח חוץ בהתאם לנטיות ליבו ואופי הריהוט הנוסף הקיים בחצר. במטבחי חוץ משטח העבודה יכול להיות עשוי משיש, נירוסטה או עץ ובנוסף לכך הם עשויים לכלול כיריים, תנור אפייה, גומחה למדיח כלים, חיבור למקרר ואפילו גריל גז מובנה, אופציה אשר חסרה במטבחים הפנימיים. כל מטבח חוץ מגיע בגדלים שונים, החל מקטנים למדי, אשר יכולים לכלול גריל גז, כיור ומספר ארונות ומדפים, וכלה בכאלו גדולים יותר אשר כוללים משטח עבודה גדול במיוחד ואפילו "אי", במידה ומעוניינים בכך והמקום מאפשר. בכל מקרה, מטבח חוץ אשר תוכנן כהלכה מאפשר הרחבה או צמצום של המבנה שלו ע"פ הצורך.
ניתן להעמיד מטבח חוץ תחת כיפת השמיים (ללא מוצרי חשמל) או מתחת לפרגולה, להשתמש בו בחצר, במרפסת או במבואות לבית. יכולות ההרחבה שלו לצרכים, חיבור מכשירי החשמל, חיבור גריל גז מובנה ומקומות אחסון לרוב, כל אלה משדרגים את איכות החיים בבית והופכים את החצר לחדר אחד גדול אשר לפתע זוכה בפונקציה נוספת, זכות גדולה עבור כל בעל גינה באשר הוא.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!