עשרה טיפים מנצחים בעיצוב המטבח שלכם

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

האוכל הוא צורך בסיסי של כל אדם. בעבר נוצרה בעקבות הכנת האוכל והארוחות מדורת השבט, סביבה התאספו כל בני המשפחה כשהמדורה מהווה גורם מלכד. כל המשפחה התאספה לאכול את ארוחתה תוך פטפוטים על ענייני היום. היום, הדברים לא השתנו בהרבה. אמנם התפאורה השתנתה לחלוטין אך המהות נשארה. המטבח הוא הגורם המלכד בבית. כשכל אחד מבני המשפחה מסיים את ענייניו ועיסוקיו כולם פונים לכיוון המטבח כדי לאכול. גם היום הארוחות המשפחתיות הן הגורם העיקרי המלכד את בני המשפחה יחד, גם אם לא סביב מדורה אלא סביב שולחן. היום יותר מתמיד יש בהחלט לקחת בחשבון את עיצוב המטבח בצורה אסתטית ונוחה. המטבח מהווה יום, לפחות בדירות החדשות, חלק מחלל פתוח הכולל את הכניסה לבית, הסלון והמטבח ולכן הוא גלוי לעיני כל, כולל מי שנכנס אל הבית או יושב בסלון לכן, חשוב שיהיה בו שילוב של נוחיות הכוללת שטח עבודה ואחסון רחבים ומראה נעים לעין. קיבצנו מספר טיפים לגבי עיצוב המטבח כך שיהיה נוח לעבודה ואסתטי:

✔️עבור מי ולאילו מטרות נועד המטבח: כאשר אתם ניגשים לתכנון המטבח חשבו עבור מי הוא נועד ולאילו צרכים. האם הוא נועד למשפחה קטנה או גדולה, האם מתבשל בו מספר רב או מצומצם של ארוחות ונתונים נוספים. אם אתם זוג בתחילת דרכו, כדאי כמובן לחשוב קדימה מתוך הנחה שהמטבח ישמש אתכם לאורך שנים ויש לקחת בחשבון את הרחבת המשפחה ושינוי הצרכים..

✔️שטח אחסון: שטח אחסון הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר שישנם במטבח. ישנם היום פתרונות אחסון מתוחכמים שמאפשרים לייצר מקום רב גם בשטח קטן. אפשרויות כמו magic corner – שטח אחסון בו מנוצלת פינת המטבח מאפשרות לנצל את השטח עד תום. בדקו את האפשרויות בתחום.

✔️שטח עבודה: השיש הוא שטח העבודה מולו תעבירו חלק ניכר מהזמן במטבח. השתדלו ליצור פינת עבודה נוחה ככל האפשר, במיוחד היום כאשר מכשירים חשמליים רבים ניצבים גלויים על גבי השיש כדאי לתת לו מקום של כבוד ולדאוג שיהיה רחב מספיק.

הוספת תאורה מיוחדת אפשרית גם לשדרוג מטבח קיים מבלי לשפץ את כולו והמראה המתקבל הוא שונה.

✔️תאורה: גם אם עיצוב המטבח הוא פשוט באופן יחסי, תאורת מטבח יוקרתית תשדרג את מראה המטבח לחלוטין. הוספת תאורה מיוחדת אפשרית גם לשדרוג מטבח קיים מבלי לשפץ את כולו והמראה המתקבל הוא שונה. אם בעבר המטבח היה מסתפק במנורת פלורסנט בעלת מראה קר היום לא עוד. ישנן אפשרויות רבות גם באשר לתאורה מרכזית שיכולה להיות מורכבת מכמה גופי תאורה שיוצרים עניין ואוירה חמימה וגם באשר לתאורה נקודתית מעל הכיור למשל שיכולה להיות באמצעות ספוטים. גם סוג האור שנוצר עושה את ההבדל. סוג האור שיוצרת מנורת הלוגן עדיף לאין שיעור על זה שיוצרת מנורת הפלורסנט.

✔️ברז מעניין: גם החלפת הברז לברז מיוחד יוצרת עניין המשדרג גם מטבח פשוט וסטנדרטי. ישנם היום סוגים שונים של ברזים למטבח. ברז עם שיק ייצור אווירה מודרנית וצעירה גם בדירות עם מטבח ישן.

בחרו מטבח על פי האופי שלכם: אם אתם מעצבים מטבח חדש כולל הכל, בחרו מטבח שעולה בקנה אחד עם מי שאתם

✔️בחרו מטבח על פי האופי שלכם: אם אתם מעצבים מטבח חדש כולל הכל, בחרו מטבח שעולה בקנה אחד עם מי שאתם. ישנם היום סוגים שונים של מטבחים בעלי מראה כפרי ועתיק בצד האחד מול מראה הייטקיסטי בצד השני עם הרבה אפשרויות באמצע.

✔️צבעים: חשוב לבחור צבעים שיעשו לכם נעים בעין. לפעמים ישנה התלהבות ראשונית מעיצוב פראי. עם זאת, לאחר זמן לא רב של שהות במטבח העיצוב נמאס ויוצר תחושה לא נוחה. אפשר ליצור מטבח צבעוני אך במידה. פינה אחת צבעונית תייצר אפקט משמעותי יותר ממטבח שכולו צבע.

✔️מכשירי חשמל: כשאתם בוחרים מכשירי חשמל בחרו כאלה שאינם תופסים מקום רב ובעלי מראה אסתטי כדי שיוכלו לעמוד על השיש דרך קבע, במיוחד אלה בהם יש שימוש לעיתים קרובות.

✔️אור טבעי ואוורור: כדאי מאוד שבנוסף לתאורה של המטבח יקבל המטבח גם אור טבעי. האוורור מטבח חשוב מאוד ולכן מומלץ שהחלון במטבח יהיה גדול כך שיספק אור ואוויר.

✔️צמחים: בהמשך לטיפ הקודם, אם החלון הוא גדול ניתן להניח אדנית על אדן החלון ולגדל בה צמחי תבלין בתנאי שיקבלו די שמש או צמחים שאוהבים צל חלקי. הדבר ישווה למטבח מראה נעים וייצור אווירה נעימה לכל מי שבו.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!