פתרונות פרזול למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

עולם עיצוב המטבחים, הינו מתקדם ביותר, קיימים עיצובים בכל מיני סגנונות, קלאסיים, כפריים, רומנטיים, הייטק ועוד. כל אחד יכול למצוא את העיצוב המתאים לסגנון ולצרכים האישיים שלו. כאשר הפרזול במטבח משמש כיום לא רק אלמנט פרקטי, אלא עיצובי, במגוון של פתרונות אחסון, אחיזה ופתיחה של ארונות, מגירות וכדומה.

אילו פתרונות פרזול קיימים למטבח ?

הפרזול במטבח משמש אותנו בידיות לארונות ולמגירות, מסילות הארונות או המגירות, בסוגי ריקועים שונים, כאשר פרזול איכותי, עשוי להפוך את ההתנהלות במטבח לנוחה ויעילה עם ניצול מקסימלי של כל המטבח, כך שיהיה קל לאחסן את המזון, הכילים באופן פשוט וללא מאמץ.

פרזול מאפשר קלות של פתיחת מגירות או ארונות או אף נעילתם מפני ילדים קטנים. חשוב לבחור בחברת פרזול מקצועית, אשר נותנת אחריות על פתרונות הפרזול השונים לתקופה ארוכה, כמו גם מציעה אפשרויות פרזול מתוחכמות, יעילות וחדשניות.

ניתן למצוא פתרונות פרזול למטבח לכל סוגי המטבחים ובכל חלקי המטבח: פרזול בארונות גבוהים, פרזול ביחידות פינה נשלפות, מנגנונים חשמליים, פרזול פנימי בארונות המטבח. יש לוודא כי אתם מתקינים פרזול איכותי כדי שישמש לאורך זמן וללא תקלות.

חשוב לבחור בחברת פרזול מקצועית, אשר נותנת אחריות על פתרונות הפרזול השונים לתקופה ארוכה

כיצד משתלב עיצוב עם פרזול?

המטבח צריך להיות בראש ובראשונה, נוח בהתנהלות היומיומית, שכן אם המטבח מעוצב, אך אינו פרקטי, קשה מאוד יהיה לאחסן בו את הכלים והאוכל או לבשל. פתרונות הפרזול החדישים, משתלבים עם העיצוב שבחרתם, כך שאין צורך לוותר על עיצוב אופנתי כאשר מכניסים את הפרזול במטבח, אלא להפך, הפרזול לעתים הופך לחלק בלתי נפרד מהעיצוב, עם ידיות מיוחדות שמעניקות למטבח סגנון מיוחד ועדכני.

כאשר בוחרים מטבח, חשוב להתייעץ עם מעצב פנים, בכל הנוגע לפרזול, ולתכנן את המטבח באופן יסודי, בהתאם לצרכים ולרמת השימוש. שכן יש הבדל משמעותי בין מטבח המיועד למשפחה קטנה או משפחה גדולה, בין מטבח שבו מבשלים הרבה לבין מטבח שעושים שימוש בעיקר במיקרוגל. ולכן, ככל שתתכננו את המטבח ביסודיות, כך תוכלו ליהנות ממנו בצורה הטובה ביותר.

נראה אם כן, כי בעת בחירת מטבח לבית, יש להתייחס לא רק לעיצוב, אלא גם לפתרונות הפרזול, שכן קל ונוח להתנהל במטבח שבו המגירות והארונות נפתחים בקלות, וניתן לאחסן את הכלים והמזון בצורה פרקטית וחכמה. הפרזול מהווה אף הוא אלמנט עיצובי במיוחד בסגנונות מטבח המשלבים אלומיניום אך גם בסגנון הקלאסי, אפשר להוסיף ידיות מעוצבות ממתכת שיתנו למטבח סגנון ייחודי ואחר. הכול תלוי בטעם האישי של כל אחד.

בכל בית ניתן למצוא כיום כמות נכבדת של מוצרי פרזול – החל מידיות לארונות, מסילות ברזל למגירות, דרך צירים לדלתות, מדפי ברזל מעוצבים, מתלים מעוצבים

כיצד להחליט אלו מוצרי פרזול לבחור למטבח?

מוצרי פרזול הפכו במרוצת השנים למרכיב מרכזי וחיוני בעל מגוון שימושים בבית. בכל בית ניתן למצוא כיום כמות נכבדת של מוצרי פרזול – החל מידיות לארונות, מסילות ברזל למגירות, דרך צירים לדלתות, מדפי ברזל מעוצבים, מתלים מעוצבים ועוד. פרזול נעשה על ידי נפחים מקצועיים המתמחים בכך, כיוון שהעבודה דורשת מיומנות מיוחדת והיכרות יסודית עם חומרי המתכת. כאשר בוחרים במוצרי פרזול לבית, יש להקפיד על בחירת מוצרי פרזול איכותיים, עמידים לאורך זמן ומתאימים לצרכיהם, אשר יבטיחו את נוחות השימוש בהם.

יתרונות הפרזול

תכונותיה הייחודיות של המתכת, הופכות את השימוש בהם לנפוץ מאוד בכל הקשור לעיצוב הבית. מבחינה פונקציונלית, אביזרי פרזול מצויים כמעט בכל חדר, וניתן לשלב פרזול אומנותי של מתכת עם חומרים אחרים כגון עץ, זכוכית או שיש, וליצור רהיטים ואביזרים על פי סגנונכם וטעמכם האישי והייחודי. פרזול הופך כל רהיט ביתי פשוט ליצירת אומנות. אפשרויות העיצוב בפרזול הן מגוונות וכוללות בין היתר פרזול בגווני שונים של כסף וזהב, פרזול בהתאם לסגנונות מסוימים כגון סגנון רומנטי, רטרו או מינימליסטי וחדשני, ואף יצירת צירים מתוחכמים להקלה על פתיחה וסגירה של דלתות וחלונות ומניעת רעש. צירי פרזול נחשבים לפתרון אידיאלי להרחבת זווית פתיחה של חלונות ודלתות ובנוסף מהווים כלי חשוב ביצירת פתרונות אחסון.

כל מטבח ממוצע מכיל מוצרי פרזול המשמשים לצורכי פתיחה וסגירה של מגירות ודלתות, קיפול כסאות, הרחבת שולחן האוכל, התקנת מדפים

מוצרי פרזול למטבח

מטבח נוח לעבודה הוא מטבח בעל פתרונות אחסון יעילים ושימושיים לשלל הדברים שיש בו. כיום, כל מטבח ממוצע מכיל מוצרי פרזול המשמשים לצורכי פתיחה וסגירה של מגירות ודלתות, קיפול כסאות, הרחבת שולחן האוכל, התקנת מדפים, התקנת תאורה וכן הלאה. זה לא בכדי שמוצרי הפרזול המבוקשים ביותר הם בתחום המטבח, משום שהם ניתנים להתאמה בקלות למגוון אביזרים הכרחיים בחלל המטבח. השקעה במוצרי פרזול נכונים ומתאימים למטבח שלכם יכולים לשדרג את מראהו ואת הפונקציונליות שלו, ולחסוך לכם הוצאות גבוהות הכרוכות בהשקעה על ארונות מטבח חדשים, מזווה, דלתות וקרמיקה. לפני שאתם ממהרים לקנות חדש, תוכלו לבחור בידיות לשידרוג וחידוש הארון, לבחור ברזים חדשים עם ידיות מעוצבות להענקת מראה יוקרתי גם למטבח הפשוט ביותר, לשדרג את קיר המטבח באמצעות פרזול שבלונות דקורטיביות ועוד אינספור שימושים ואלמנטים משלימים שישדרגו את המראה הכללי של המטבח. בגלל שאביזרי פרזול מהווים מרכיב מרכזי באיכות הרהיטים ובטיחות השימוש בהם, מכאן שאיכותם, עמידותם והאופן בו הם ממלאים את ייעודם מותנים בחוזק הפרזול. פרזול חזק ואפקטיבי יהווה תשתית חיוניות לפעילות תקינה וסדירה של הרהיטים. הפתיחה וסגירה של ארונות, דלתות ומגירות במטבח נעשות באופן רצוף ויומיומי. על מנת לאפשר פעולה חלקה ושקטה, על אביזרי הפרזול להיות איכותיים ועמידים לאורך זמן.

על מנת לבחור את הפרזול המתאים והאפקטיבי ביותר לבית ולמטבח שלכם יש להקפיד להתייעץ עם מומחים לייצור והתקנה של אביזרי פרזול, לתכנן מראש את מבנה הארונות והמגירות על בסיס הפרזול, ולשלב בין פונקציונליות לדקורטיביות באופן שווה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!