שפה עיצובית מה זה אומר?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

עיצוב, בין אם מדובר על עיצוב פנים, עיצוב אופנה או עיצוב מוצרים בא להעביר מסר כלשהו. עיצוב הוא שפה ויזואלית, "שפת סימנים"- שפה אשר ללא מילים, בעזרת חוש הראיה מעבירה לצופה מסרים הבאים לידי ביטוי בתחושות שהוא מקבל כתוצאה מהצפיhה. לכן, כאשר אנו מעצבים את המשרד, יש לזכור כי בחירה במקום אחסון כזה ולא אחר, שולחן זה או כיסא כלשהו מהווים חלק ממכלול שלם- המכלול של המשרד כולו אשר הסתכלות עליו אומרת לא מעט עלינו כבעלי המשרד.

כל משרד והמסרים המתאימים לו

משרד הוא כמובן מילה מאוד כוללת. ישנם סוגים רבים של משרדים שלכל אחד שפה עיצובית משלו ומסרים שונים שהוא רוצה להעביר.עיצוב הוא שפה ויזואלית, "שפת סימנים"- שפה אשר ללא מילים, בעזרת חוש הראיה מעבירה לצופה מסרים הבאים לידי ביטוי בתחושות שהוא מקבל כתוצאה מהצפיה בחדר קבלה של קליניקה, בוודאי קליניקה העוסקת ברפואה משלימה, נרצה ליצור אווירה שונה מהאווירה במשרד עורכי דין. בכלל, משרד שיש בו קבלת קהל יהיה בוודאי מעוצב בצורה שונה ממשרד אשר אין בו קבלת קהל והאנשים היחידים השוהים במקום הם העובדים ואנשים הבאים לפגישות עם מנהל המקום מדי פעם. משרד השייך לקליניקה צריך להיות אזור בעל חיבור לקליניקה עצמה. כבר במשרד הקבלה רצוי כי המטופל יכנס להירגעות מסוימת. לכן, רצוי שיהיה במשרד הקבלה עציץ, ספה נעימה, כריות בצבעים חמים, שטיח וכל אמצעי אחר אשר יאותת למטופל להשתחרר ולהירגע. לעומת זאת, משרד עורכי דין ראוי כי יביע בעיצובו קור מסוים, נוקשות, אם כי גם כאן ישנו הבדל בין משרד עורכי דין העוסק בדיני חוזים לכזה העוסק בענייני משפחה, אך בכללי עריכת דין היא מקצוע הצמוד לכללים ברורים לפיהם הוא נוהג, ולכן בריהוט, אם מדובר על שולחנות כתיבה, אזורי אחסון או כיסאות, צריך להיות מראה ישר, נקי, הייטקי ופשוט בעיצוב שלו.

אילו רהיטים צריך המשרד לכלול?

ההחלטה אילו רהיטים יש לכלול בתוך המשרד נובעת הן מהצד הפרקטי, כלומר אילו רהיטים חיוניים לתפקודו של המשרד בצורהההחלטה אילו רהיטים יש לכלול בתוך המשרד נובעת הן מהצד הפרקטי, כלומר אילו רהיטים חיוניים לתפקודו של המשרד בצורה אופטימלית, והן מהצד העיצובי- אילו רהיטים ישתלבו טוב זה עם זה במראה שלהם וייצרו אוירה הרמונית ומאוזנת אופטימלית, והן מהצד העיצובי- אילו רהיטים ישתלבו טוב זה עם זה במראה שלהם וייצרו אוירה הרמונית ומאוזנת, ואילו רהיטים או אביזרים ייצרו אווירה מסורבלת, אוירה של עומס, של דחיסות ואולי אף יפריעו להתנהלות התקינה של המשרד. אזורי אחסון נחוצים לכל משרד אך יש לבחור בסוגי אזורי האחסון המתאימים . אם לדוגמה ישנם ארונות או כונניות, רצוי שלא להעמיד על הרצפה גם מגירות. אם אופי העבודה במשרד הוא כזה שישנה קימה והסתובבות במשרד מדי פעם בין אם למכשיר הפקס או למכונת הצילום, רצוי כי הרצפה תהיה ריקה מחפצים עד כמה שניתן ואזורי האחסון יהיו בעיקר עיליים או אישיים על גבי כל שולחן. כדאי שחדרי המשרד יהיו מעוצבים בצורה דומה על מנת שהסתכלות כללית על כל חדרי המשרד כגוף אחד ייצרו אווירה הרמונית אשר אומרת איחוד.

תוספות עיצוביות כאלה ואחרות

מלבד הריהוט בו נעשה השימוש היומיומי והעבודה, ישנם אלמנטים נוספים המצטרפים ומהווים חלק בלתי נפרד מהעיצוב. גופי תאורהמשרד העוסק בפרסום, או כל תחום בו יש מקום ליצירתיות ולאוירה חופשית יותר, גופי תאורה מקוריים וצבעוניים יתנו ללקוח את התחושה שהגיע למקום הנכון למשל הם תוספות שיש לתת עליהן את הדעת והם בהחלט תורמים ליצירת אווירה כזו או אחרת. גופי תאורה פלורוסנטיים סטנדרטיים נותנים תחושה של מקום שבו ישנה אווירה רשמית, העבודה היא על פי חוקים ברורים וליצירתיות אין מקום רב מדי. תאורה כזו מתאימה למשרדי רואי חשבון, בנקים או גופים ציבוריים וארגונים. משרד העוסק בפרסום, או כל תחום בו יש מקום ליצירתיות ולאוירה חופשית יותר, גופי תאורה מקוריים וצבעוניים יתנו ללקוח את התחושה שהגיע למקום הנכון. כך גם לגבי צבעוניות המשרד באופן כללי, בין אם באמצעות רהיטים צבעוניים, כלים או קישוטים. עם זאת, רצוי ליצור איזון מסויים בתחושה המתקבלת. מקום בעל אווירה רשמית יכול לשבור מעט את הרצף על ידי אלמנט או שניים המשדרים אווירה חופשית ויצירתית יותר. כך המסר מועבר באמצעות השפה העיצובית הוא: זהו מקום מאוזן שנוהג על פי החוקים אך הלקוח יקבל בו גם חום ואנושיות. במשרד פרסום ניתן לשבור את הצבעוניות בעזרת אלמנט או שניים המשדרים רשמיות כמו כיסא אורתופדי. כך יועבר המסר: אנחנו מקום מלא יצירתיות אך זו לא באה על חשבון מקצועיות וידע.

עיצוב הוא תורה שלמה. לא בכדי נלמד עיצוב פנים במשך מספר שנים. לפני שרוכשים ריהוט משרדי, יש לשים לב שהוא אינו נרכש כאסופה של חפצים חסרי קשר ביניהם ושכל אחד מהמרכיבים מהווה חלק ממכלול שלם.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!