מטבחי יוקרה איטלקיים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

התרבות האיטלקית בדומה לישראלית מייחסת חשיבות רבה לערכים של בית ומשפחה. בהתאם, המטבח הוא החדר החשוב ביותר בכל בית. על המטבח האיטלקי להיות מרווח, נוח לניקוי, עשיר בפתרונות אחסון, מעוצב ובו זמנית גם מזמין. מטבחי יוקרה איטלקיים משלבים באופן מדויק בין חמימות של כפר לבין כל היתרונות של הטכנולוגיה החדישה ביותר. אלו הם מטבחים בהם נמצא ארונות ומגירות עשויים עץ מלא במראה כפרי עם מסילות חדישות לטריקה שקטה ופתרונות אחסון חכמים.

מה מאפיין את המטבח האיטלקי?

מטבחי יוקרה איטלקיים הם מטבחים בעלי עיצוב כפרי, שימושי ומינימליסטי. המטבח האיטלקי דומה למטבח הכפרי אך אינו כולל את הגסות שמאפיינת את הסגנון הכפרי. יש שטוענים שמטבח איטלקי הוא למעשה מטבח כפרי מודרני בעיצוב עדין. מטבחי יוקרה איטלקיים כוללים מרחב תנועה, אור, משטחי עבודה גדולים ופתרונות אחסון נגישים. מטבח איטלקי הוא בראש ובראשונה מטבח שמבשלים בו והעיצוב והאבזור במלואם נבחרים בהתאם.

חומרי גלם של מטבחי יוקרה איטלקיים

על אף שמדובר במטבח יוקרתי, הפשטות היא ערך עליון בעבור האיטלקים. חומרי הגלם יהיו פשוטים עם העדפה ברורה לחומרים טבעיים כמו עץ מלא, זכוכית ומתכת. מטבחי יוקרה איטלקיים הם מטבחים שמחזיקים מעמד במשך עשרות שנים. הצבעים המובילים בעיצוב המטבח האיטלקי הם גווני עץ טבעיים וגוונים של שמנת. המטבח האיטלקי המודרני כולל גם נגיעות של צבע עז במטרה להכניס צבע וחיים למטבח. חומרי הגלם הטבעיים יהיו ברובם כבדים ומסיביים. למרות זאת, עיצוב קסום מצליח לשדר אווירה קלילה של מרחב, שלווה ותנועה. המטבח האיטלקי ידוע כמזמין, פרקטי ונוח.

מטבחי יוקרה איטלקיים משלבים באופן מדויק בין חמימות של כפר לבין כל היתרונות של הטכנולוגיה החדישה ביותר.

באלו בתים כדאי להתקין מטבח איטלקי?

סגנון עיצוב איטלקי למטבח מתאים לבתים שמעוצבים בסגנון כפרי מודרני. אם אתם מעוניינים לשים דגש על עיצוב כפרי קליל, פשוט וקלאסי – מטבחי יוקרה איטלקיים הם בדיוק מה שאתם מחפשים. עיצוב איטלקי מתאים לאלו שלא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר, אוהבים פשטות ומרבים להשתמש במטבח.

איפה מזמינים מטבחי יוקרה איטלקיים?

רובנו מחליפים מטבח בתדירות של אחת ל-10 שנים. המטבח שאנחנו מעצבים כעת צפוי לשרת אותנו בשנים הבאות ונרצה בהתאם לבחור בעיצוב שמתאים לכמה סגנונות. כאשר בוחרים חברת מטבחים חשוב לשים דגש על ניסיון, המלצות, עמידה בזמנים, חומרי גלם איכותיים ומחירים הוגנים. על החברה לשים דגש על חומרי גלם איכותיים ועיצוב שתואם את הצרכים והציפיות שלכם. עיצוב מטבח מקצועי מתחיל בהגדרה מדויקת של הצרכים והציפיות של כל בני הבית. מעצב המטבח נדרש להתאים את עיצוב המטבח לסגנון של הבית כולו. מטבחי יוקרה איטלקיים הם פרקטיים ומרהיבים בו זמנית.

על חברת המטבחים להקפיד לעבוד עם חומרי הגלם הטובים ביותר. במידה והמטבח אינו מתבסס על עץ מלא יש לבחור חומרים איכותיים לא פחות. אל תוותרו על פרזול איכותי, בנייה מדויקת, התאמה של המטבח לגודל של החלל, צביעה ברמה גבוהה, פתרונות אחסון חכמים ועיצוב שקולע למטרה.

אם אתם מעוניינים לשים דגש על עיצוב כפרי קליל, פשוט וקלאסי – מטבחי יוקרה איטלקיים הם בדיוק מה שאתם מחפשים. עיצוב איטלקי מתאים לאלו שלא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר, אוהבים פשטות ומרבים להשתמש במטבח.

מטבח לאנשים שאוהבים לבשל

מטבחי יוקרה איטלקיים אידאליים בעבור בתים בהם נוהגים לבשל הרבה. התרבות האיטלקית מקדשת ערכים של משפחה ובית. בהתאם, המטבח האיטלקי מפורסם בכל העולם עם דגש על אוכל ביתי, טעים ופשוט. אם אתם אוהבים לבשל, אתם זקוקים בראש ובראשונה למטבח נוח, בטיחותי, מסודר ונעים לשהייה. על המטבח לכלול שפע של פתרונות אחסון עם דגש על מגירות, ארונות ופתרונות אחסון חדישים. משטח העבודה יהיה עשוי חומר גלם עמיד ואיכותי שמבטיח בישול נוח וחסינות בפני טמפרטורות גבוהות ושריטות.

מטבח קל לניקוי

אתה תיהנו הרבה יותר לבשל כאשר עבודת הניקיון תהיה פשוטה ונוחה. בחירה בחומרי גלם שדוחים כתמים ואינם סופחים כתמים מבטיחה ניקוי קל. יש להתייחס לעמידות של משטחי העבודה בפני כתמים ולבחור נכון את האריחים, הכיור ומכשירי החשמל. על כל חומרי הגלם במטבח להיות עמידים בפני טמפרטורות גבוהות ולחות. שימו לב שעליכם לבחור את חומרי הניקוי של המטבח לחומרי הגלם. לא את כל סוגי המשטחים אפשר וצריך לנקות עם חומרי הלבנה ומסירי שומן.

מטבחי יוקרה איטלקיים בנוסח סיציליה משתלבים בקלות על מרחבים אחרים ועם כל סגנונות העיצוב. מטבחים איטלקיים אפשר לעצב גם בסגנון סולידי וגם כמטבח דומיננטי.

עיצוב מטבח אופן ספייס

מטבחי יוקרה איטלקיים מתאימים כמטבחים של אופן ספייס (חלל אחד גדול שמשמש גם סלון, גם פינת אוכל וגם מטבח). כאשר אתם נכנסים לבית שהותקן בו מטבח איטלקי מיד תזהו שהמטבח הוא הלב של הבית והמקום בו בני הבית נוהגים להתרכז. על מטבח שנמצא בחלל אחד עם הסלון להיות מעוצב בסגנון שתואם את עיצוב הסלון. מטבחי יוקרה איטלקיים בנוסח סיציליה משתלבים בקלות על מרחבים אחרים ועם כל סגנונות העיצוב. מטבחים איטלקיים אפשר לעצב גם בסגנון סולידי וגם כמטבח דומיננטי.

מטבח איטלקי גדול

לרוב, מטבחים איטלקיים הם מטבחים גדולים. עליהם להיות גדולים בכדי שיוכלו להכיל את הבישול והאירוח. המטבח האיטלקי הוא הלב של הבית ומקום המפגש הראשי. עלינו לתכנן אותו בצורה שמבטיחה שבני הבית ירגישו בו בנוח. מטבחי יוקרה איטלקיים יכללו עמדת עבודה גדולה, דלפק מרווח (אי), שולחן רחב. המטבח לא יהיה 100% איטלקי ללא דלפק או שולחן סביבו בני המשפחה יוכלו לשבת בנוחות.

חומרי גלם למטבח איטלקי

העיצוב האיטלקי מחייב שימוש במיטב חומרי הגלם שיבטיחו עמידות ארוכת טווח. מטבחים איטלקיים מחזיקים מעמד למשך שנים רבות כאשר נעשה בהם שימוש רב. הארונות, המגירות, הכיור, משטח העבודה, מכשירי החשמל וכל שאר המרכיבים יהיו ברמה גבוהה. שני חומרי גלם מובילים בעיצוב מטבחים איטלקיים הם עץ מלא ומתכת. ארונות המטבח והמגירות יהיו עשויים עץ מלא איכותי שעבר תהליך איטום בפני חדירת לחות.

היוקרה שבפשטות

אם חשבתם עד היום שמטבחי יוקרה כוללים אלמנטים מוזהבים וקישוטים מיוחדים, מטבחי יוקרה איטלקיים מוכיחים שהמראה הפשוט הוא הסוד למטבח יוקרתי. עם קווי עיצוב פשוטים וחומרי גלם מובחרים יש לכם שילוב מנצח. המראה הקלאסי של המטבח האיטלקי מדבר בפני עצמו. דגש נוסף במטבחים איטלקיים הוא נוחות השימוש. מעצבי מטבחים שמתמחים בסגנון איטלקי מקפידים להבטיח בראש ובראשונה שימוש נוח.

על המטבח להיות פרקטי ורק לאחר מכן אסתטי ויוקרתי. המטבח האיטלקי המודרני כולל הרבה פתרונות אחסון עם דגש על אחסון חדיש ונוח לשימוש. נמצא במטבח האיטלקי נישה ייעודי למכונת אספרסו, נישה למיקסר, גופי תאורה בעצמה מדויקת, משטחי עבודה גדולים, מגירות עם טריקה שקטה וגישה נוחה לכל פינה.

כמה עולה מטבח איטלקי יוקרתי?

מחירים של מטבחי יוקרה איטלקיים נקבעים על בסיס העלויות של חומרי הגלם. כדאי להגיע מראש אל מעצב המטבחים עם תקציב ברור, רשימת צרכים מדויקת, מידות של המטבח וראש פתוח. אם תדעו מה בדיוק אתם צריכים, רוצים ומצפים לקבל במטבח שלכם, תצליחו לחסוך לעצמכם טעויות והוצאות מיותרות. ענף המטבחים נהנה בשנים האחרונות מתנופה של פיתוח, קיימות היום טכנולוגיות חדישות, יש שפע של חומרי גלם לבחירה, עיצובים ופתרונות אחסון חכמים. שימו לב, התוספות והעיצובים החדשים משפיעים על המחיר.

חישוב תקציב למטבח חדש צריך להתבסס על הצרכים שלכם היום וגם בעוד 5 שנים. כדאי לעצור לרגע ולחשוב מה הייתם רוצים לשפר במטבח הנוכחי שלכם ומה תרצו לשמר. יחד עם מעצב המטבחים תקבעו כמה מקומות אחסון דרושים, האם להתקין מזווה, איזה משטח עבודה תרצו, מהו גודל הכיור המבוקש, איזו פינת ישיבה למקם במטבח. מעורבות פעילה שלכם בעיצוב המטבח מגדילה את הסיכויים שתקבלו בדיוק מה שאתם צריכים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!