מחזיר דלת הידראולי – למה זה משרת אותנו?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

הרבה פעמים שאנחנו פותחים דלת כבדה, בפרט דלת זכוכית, בין אם זה במבנה מגורים, בית עסק, מוסד ציבורי או בכל מקום אחר, אנחנו מרגישים את הכוח שעלינו להפעיל בשביל שנוכל לפתוח אותה בצורה סדירה, אך אנחנו יודעים שהדלת תחזור לאט לאט אל מקומה ותיסגר, מבלי שאנחנו צריכים לעשות דבר וכן מבלי שהיא תיטרק בחוזקה.

הסיבה שהפעולה הזאת מתרחשת היא מאוד פשוטה. בחלק העליון שלה מותקן מחזיר דלת הידראולי. מדובר על רכיב שאי אפשר לפספס אותו. הוא גדול ורחב יחסית, אשר כולל זרועות, המאפשרות לדלת להיפתח ולהיסגר בצורה נוחה ובטוחה.

במאמר זה נסביר מה התפקיד של מחזיר דלת הידראולי, מדוע אנחנו זקוקים לו ואיך אנחנו יכולים להחליף אותו במידה ויש בעיה שמחייבת זאת. צריך לציין, אפשר למצוא מגוון רחב של רכיבים מסוג זה, בשלל גדלים ושלל עיצובים, אשר יכולים להתאים להרבה מאוד דלתות, בפרט דלתות זכוכית וכן דלתות כבדות.

 

מה זה מחזיר דלת הידראולי ומה התפקיד שלו?

כאמור, מחזיר דלת הידראולי, הוא רכיב המותקן בחלק העליון של הקיר (בדרך כלל מדובר על הקיר הפנימי של החדר), הוא כולל בתוכו רכיב של שיכול להפעיל כוח על הזרועות המחוברות עליו. אשר מותקנות על הדלת.

כך בכל פעם כשמישהו פותח את הדלת, הזרועות נסגרות כלפי פנימה וכאשר סוגרים את הדלת, אנחנו נפתחות ומאפשרות סגירה שלמה. זאת מבלי שיש צורך לטרוק את הדלת או מבלי שיש צורך לבצע פעולה אחרת שמחייבת סגירה בכוח. צריך לציין גם, מחזיר דלת מקשה יותר על אנשים מבחוץ לפתוח את הדלת מאחר והם צריכים להפעיל כוח.

בשביל להשאיר את הדלת פתוחה, אנחנו צריכים להתקין מעצור, בין אם זה בחלק התחתון של הדלת ובין אם זה בחלק העליון. המטרה היא לייצר מצב שהדלת תהיה סגורה כל הזמן שנבחר בכך. אם רוצים להשאיר אותה פתוחה, אז צריך לפעול בהתאם?

 

באילו דלתות נרצה להתקין מחזיר דלת ואיך נחליף רכיב מקולקל?

לא בכל דלת נהוג להתקין מחזיר דלת הידראולי. בעיקרון, נהוג להתקין מתקן כזה בדלתות אש, בדלתות עם משקל וכוח רב, וכן בדלתות במשרדים או בחללים אשר מבקשים למנוע מזרים להיכנס אליהם בלי סיבה. ניתן לייצר דרגות שונות של עוצמות סגירה, ובכך להקשות יותר על מי שמבקש להיכנס בדלת.

אם ישנה בעיה מסוימת עם המתקן, הרי שיש צורך להזמין מומחה שיכול להחליף אותו בחדש. זאת אפשר לעשות על ידי הסרת מחזיר דלת קיים והתקנה של מחזיר דלת חדש כאמור. ההתקנה צריכה להיות מותאמת לאופי הדלת, הן מבחינת המבנה, גודל ומשקל. צריך לקחת בחשבון איפה היא מותקנת ואת מי היא משרתת, בשביל שיהיה ניתן לפתוח ולסגור אותה בצורה בטוחה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!