מטבחים בצבע שחור – כל מה שאתם חייבים לדעת על הטרנד החדש

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

הקהל הישראלי עבר בשנים האחרונות שינוי משמעותי. לאחר שנים רבות בהן רבים לא ייחסו כל חשיבות לעיצוב פנים עם דגש על מטבחים, כיום המראה של הבית מהווה חלק בלתי נפרד מהתדמית שלנו ומהאישיות שלנו. מטבחים בצבע שחור מעידים על סגנון מיוחד ותעוזה. הם לא מתאימים לכולם, אבל במקרים בהם הם כן מתאימים – אין בחירה טובה יותר. אם אתם חולמים על מטבח שחור ולא יודעים איך להתחיל, תמצאו כאן טיפים שימושיים ואת כל המידע שדרוש בשביל לשכנע את שאר בני הבית לתמוך ברעיון. מטבחים בצבע שחור הם הרבה יותר מעוד מטבח! יש לכם הזדמנות לעצב מטבח מיוחד ובמידה מסוימת גם בלתי נשכח.

מה זה בכלל מטבח שחור?

בכל עיצוב של מטבח יש צבע אחד מוביל כאשר במטבחים שחורים זהו השחור. משמעות הדבר היא ארונות מטבח בצבע שחור, עמדת אי בצבע שחור, כסאות לפינת האוכל בצבע שחור, כיור או בזר בצבע שחור וכן הלאה. מטבחים בצבע שחור כוללים אלמנטים בצבעים אחרים אך הגוון המוביל הוא שחור. עיצוב מטבחים בצבע שחור מתאים לאלו שלא חוששים מצבעים דומיננטיים, כהים ובמידה מסוימת גם דרמטיים.

מדוע בעבר ישראלים חששו ממטבחים שחורים?

אחת הסיבות שגרמה לרוב הישראלים להירתע מעיצוב מטבחים בצבע שחור היא הטענה ששימוש בצבעים כהים מקטין את המרחב וגורם לכל חדר להיראות קודר וחשוך. כיום אנחנו כבר יודעים שההפך הוא הנכון, דווקא מטבחים בצבע שחור מכניסים אל הבית מראה אלגנטי ויוקרתי. כאשר מתכננים נכון את התאורה ומשלבים אלמנטים בהירים, המטבח השחור הופך מלא באור ומרווח.

מטבחים בצבע שחור מעידים על סגנון מיוחד ותעוזה. הם לא מתאימים לכולם, אבל במקרים בהם הם כן מתאימים – אין בחירה טובה יותר.

איך משתמשים נכון בשחור לעיצוב מטבח?

עיצוב מטבחים בצבע שחור דורש מעורבות של מעצב מטבחים עם ניסיון רלוונטי. על המעצב לדעת איך לייצור איזון בין הצבע השחור לבין גוונים נוספים (בהירים). שימוש מוגזם בצבע השחור עלול לייצור תחושה כבדה ואווירה לא נעימה. עליכם לזכור שהמטרה היא יצירת חלל הרמוני אלגנטי ולא להגזים. עיצוב של מטבחים בצבע שחור צריך להיות מדויק, מאוזן ומקצועי.

מי המציא את המטבח השחור?

הרעיון לשלב את הצבע השחור בעיצוב מטבחים התפתח באירופה. המגמה הגיעה אלינו מאיטליה והתקבלה בזרועות פתוחות. כל אותם אלו שלא מתחברים למטבח הלבן הקלאסי מעצבים לעצמם את מטבח החלומות שלהם. היום כאשר אנחנו מודעים להשפעה של עיצוב המטבח על המראה של הבית כולו, נרצה להקפיד לבחור בסגנון עיצוב שתואם את הטעם האישי שלנו ואת קו העיצוב הראשי של הבית. מטבחים בצבע שחור הופכים את המטבח לדומיננטי. שילוב נכון בין 2 צבעים או כמה חומרי גלם משדרג את התוצאה הסופית עוד יותר.

אלו אלמנטים אפשר להזמין בשחור?

הכניסה של הצבע השחור אל המטבח אינה מסתכמת בארונות שחורים או ריצוף שחור, כיום ניתן להזמין גם משטחי עבודה בצבע שחור, ברזים ומכשירי חשמל. השחור הפך למעשה ללבן החדש בענף המטבחים. כל חברת מטבחים מובילה שמבקשת להמשיך לשמור על מעמדה מציגה היום כמה דגמים של מטבחים בצבע שחור. הפופולריות של המטבחים השחורים הולידה קולקציות שלמות של מטבחים שחורים בכמה גוונים וסגנונות. אנחנו פוגשים היום מטבחים בצבע שחור בדירות יוקרה ובתים משפחתיים בכל רחבי הארץ.

עיצוב מטבחים בצבע שחור מתאים לאלו שלא חוששים מצבעים דומיננטיים, כהים ובמידה מסוימת גם דרמטיים.

איפה כדאי להזמין מטבחים בצבע שחור?

כל חברת עיצוב מטבחים מביאה עמה סגנון משלה ולכם כדאי לבחור בראש ובראשונה בחברת מטבחים שאתם מתחברים לסגנון שלה. בחינה נבונה תהיה חברת מטבחים שמקפידה על רמה גבוהה של מקצועיות, מתמחה בעיצוב מטבחים בצבע שחור, ידועה ברמה טכנולוגית גבוהה ובהקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים וגימור מושלם. אל תתפשרו על פחות ממחיר הוגן, שירות אדיב ואספקה שתואמת את לוח הזמנים שלכם.

יתרונות של מטבחים בצבע שחור

הבחירה בצבע השחור מוסיפה אל הבית כולו מראה דרמטי ונועז. מטבח שחור קלאסי כולל ארונות מטבח בצבע שחור, משטח עבודה בצבע שחור ומכשירי חשמל בצבע שחור או נירוסטה. הבחירה במשטח עבודה בצבע שחור גורמת לחלק מהכתמים להיות פחות בולטים. אם תצטרכו לנקות נזילות תצליחו לעשות זאת במטבח שחור מבלי להשאיר סימנים מאחור. הבחירה בארונות מטבח כהים מעניקה למטבח מראה אלגנטי ומרשים. הבחירה במטבח שחור היא בחירה בסגנון יוקרתי ומודרני.

עיצוב מטבחים בצבע שחור דורש מעורבות של מעצב מטבחים עם ניסיון רלוונטי. על המעצב לדעת איך לייצור איזון בין הצבע השחור לבין גוונים נוספים (בהירים).

מה אסור לעשות כשמעצבים מטבח שחור?

שילוב של שחור כגוון מרכזי לעיצוב המטבח והבית כולו דורש הכוונה מקצועית. ללא התאמת צבעים נכונה, תכנון של התאורה ואיזון, המטבח עלול להיראות קודר וחשוך. הצבע השחור משתלב נהדר עם צבעים אחרים, חומרי גלם וסגנונות עיצוב – יש לכם הזדמנות לעצב את מטבח החלומות שלכם. מטבחים בצבע שחור אפשר לעצב גם בסגנון כפרי שהיה שמור היום רק למטבחים בצבע לבן או שמנת.

תחושת מרחב במטבח שחור

אם אתם חוששים שבחירה במטבח שחור תגרום לחלל להיראות קטן יותר – כדאי שתדעו שעם יד מכוונת של מעצב מטבחים המטבח יראה גדול יותר, מואר ומרווח. המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית ובהתאם נרצה להשקיע בעיצוב הנכון. מטבחים בצבע שחור יהיו בחירה נהדרת בעבור בלים בהם המטבח והסלון נמצאים באותו החלל. מטבח שחור יוצר אפקט שגורם לחלל להיראות רחב יותר. עם בחירת צבעים נכונה, תאורה ועיצוב מקצועי, המטבח שלכם ייראה מרווח ומרשים מתמיד.

תחזוקה וניקיון של מטבחים בצבע שחור

בבחירת המטבח שלנו נרצה להבטיח לעצמנו ניקוי קל. תהיו אתם חכמים יותר ותחשבו צעד אחד קדימה, בכל בחירה של חומר גלם למטבח תוודאו שהוא קל לניקוי ואינו סופח כתמים. במטבחים בצבע שחור כתמים מסוימים בולטים מיד בעוד כתמים אחרים אינם נראים כלל. אם אתם אוהבים מראה של מטבח נקי, מצוחצח ומבריק – מטבח שחור שומר על מראה יוקרתי ומלא ברק לאורך זמן.

איך בוחרים נכון חברת מטבחים?

  1. התאמה אישית
  2. מחירים
  3. ניסיון של החברה
  4. סגנון
  5. תודעת שירות

על כל מטבח שתבחרו להיות בראש ובראשונה מותאם לצרכים ולציפיות של כל בני הבית. המטבח צפוי לשרת אתכם מספר פעמים ביותר ובהתאם נתכנן אותו על פי הרגלי הבישול, האכילה והאירוח שלכם. כדאי להגיע אל חברת המטבחים כאשר אתם יודעים כבר האם אתם מעוניינים במטבח שמתאים לבשלנים או מטבח שמיועד בעיקר לחימום אוכל מוכן והכנת כריכים וסלטים.

המחיר אותו תשלמו בעבור המטבח החדש שלכם נקבע על פי סגנון העיצוב וחומרי הגלם. ענף המטבחים מציע מטבחי יוקרה לצד מטבחים פשוטים וזולים, בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם תקבען את הכיוון הכללי. מטבחי יוקרה מעוצבים בקפידה על ידי מעצב שבוחר בחומרי גלם יוקרתיים, איכותיים ועמידים. המטבח היוקרתי יכלול את כל החידושים ויגיע לטווח מחירים של כ-100,000 ₪.

שימו לב, כאשר מדובר במטבח רגיל אפשר להגיע לתוצאות מרשימות גם בתקציב של 30,000 ₪. חומרי הגלם יהיו פחות יקרים בהשוואה למטבח היוקרתי, אך יהיו עמידים ואיכותיים. הזמנת מטבחים בצבע שחור על בסיס סגנון עיצוב קיים תהיה גם כן זולה יותר בהשוואה לעיצוב אישי של מטבח יוקרתי על ידי מעצב. רגע לפני סיום, אל תשכחו לוודא שבחרתם בחברת מטבחים עם ניסיון, מוניטין והמלצות.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!