עיצוב מטבחי השף

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

במטבחים במסעדות ובחברות ההסעדה הם מטבחים שיש בהם שילוב מנצח של פונקציונליות ומראה יפהפה. זו הסיבה שנעזרים במעצב פנים שהוא מקצועי בנישה זו ולכן הוא מציע הרבה מאד רעיונות יצירתיים ומקוריים, כדי ליצור מטבח ייחודי.

 

תכנון של מטבחים

השלב הראשון בחשיבה על עיצוב מטבחי השף נובע מהצרכים של כל שף מול גודלו של השטח והמבנה הגיאומטרי שלו. בכל מסעדה יש צרכים שונים הכוללים כמה עמדות של צלייה וטיגון, עמדות עבודה, ארונות לכלי האוכל, מזווה למוצרי המזון, מקררים, מקפיאים, כיורים ועוד. המטרה היא לתחום כמות גדולה מכל צורך וליצור נוחות מיטבית בעת העבודה, יחד עם עיצוב מטבחי שף.

ברוב המקרים יש משולש חשוב בין המקרר, הכיור ותנור האפיה וכך נוח מאד להוציא את הפריטים הנדרשים לכל מתכון ולהכין אותם במהירות וללא עיכובים. כך קהל הסועדים ייהנה מהעובדה שהוא מקבל את המנות שהוזמנו תוך פרק זמן קצר יחסית.

 

עיצוב של המטבחים

קיימים כמה סגנונות עיצוביים מובילים, כפרי, קלאסי, מודרני, תעשייתי ועוד. השף בוחר את הסגנון ואת הגוון המתאים ביותר. לאחר מכן מבצעים חישוב כמה ארונות יש לייצר עבור כל קטגוריה, לאחסון המזון, לאחסון כלי האוכל, לסכו"ם ולאביזרים הנלווים.

בהתאם לכך קובעים היכן ימוקמו הארונות וכמה מגירות יש להזמין. יש מגירות שהן רחבות ובגובה סטנדרטי, מגירות עמוקות עבור סירים ומחבתות, מגירות צרות עבור צנצנות התבלינים ועוד. השילוב שלהן במרחב המטבח יוצר פונקציונליות גבוהה מאד.

בין הארונות מפזרים את עמדות העבודה שכוללות תנורי אפייה, כיריים, מיקרוגל, מיקסרים, מעבדי מזון, בלנדרים ועוד. בעמדות המפתח ימוקמו כל הקערות והכלים המותאמים למכשירי החשמל, כך שהשף וכל אחד מהצוות שלו יבצע את העבודה באופן מהיר, איכותי ומושלם.

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל מטבח הוא הימצאותם של סכיני מטבח ייעודיים לכל מטרה. השפים נהנים מפעולות מקצועיות בעת חיתוך בשר, דגים, ירקות ועוד. התוצאות מדברות בעד עצמן כיוון שהמקצועיות של פעולות החיתוך משפיעות רבות על איכותם של התבשילים והמטעמים. הסכינים ממוקמים במתקנים פרקטיים וכך קל לשלוף אותם לפי הצורך.

 

הנראות הכללית של המטבחים

משטחי עבודה הן גורם חשוב בכל מטבחי השף ולכן המגמה היא לתכנן כמה עמדות עבודה הכוללות שיש איכותי שיאפשר לבצע את כל העבודות הנדרשות. במידת הצורך מייצרים גם אי מטבח שהוא עמדת עבודה נוספת בגודל האפשרי על פי גודלו של המרחב.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!