פיתוח מוצר על ידי מעצב תעשייתי – מאיפה מתחילים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

פיתוח מוצר הוא תהליך מורכב הטומן בחובו מספר שלבים ופרמטרים שכל יזם עם רעיון גדול מוכרח להכיר.

פיתוח המוצר מורכב ממספר תהליכים ושלבים שמתקיימים עוד בטרם מתחיל שלב עיצוב המוצר על ידי מעצב תעשייתי בין התהליכים החשובים ניתן לציין: חקר שוק וחקר מתחרים פוטנציאליים, מיפוי וזיהוי קהל היעד המדוייק, פיתוח קונספט ייחודי ראשוני, בניית אב-טיפוס ועוד מספר תהליכי חקר ואפיון.

בתהליך האפיון הראשוני של פיתוח המוצרים (השלב הראשון של פיתוח המוצר על ידי מעצב תעשייתי ) נבדוק ונמפה את הפרמטרים השונים אשר מגדירים מוצר, החומריות שלו, השימושים הצפויים והחזון השיווקי שלו. אפיון הוא שלב הכרחי וחשוב להכלילו כחלק מתהליך פיתוח המוצר.

אפיון מקצועי יכלול קשת רחבה של גורמים ויכלול מידע קריטי, אשר בעזרתו נוכל לנהל את עיצוב המוצר באופן יעיל ופשוט. הנקודות העיקריות באפיון המוצר יהיו: הצבת מטרות שיווקיות ומכירתיות, הגדרת ייעוד המוצר והקונספט, הגדרת קהל יעד פוטנציאלי, הכרת התועלות שיש למוצר, מהן הפונקציות שניתן לבצע עמו, אזור שימושי המוצר והסיטואציות בהן הוא יבוא לידי שימוש.

 

האם כל אחד יכול לפתח מוצר חדש?

פיתוח מוצר דורש ידע נרחב וניסיון במגוון תחומים שונים. הפתרונות היצירתיים שימצאו בעלי המקצוע בתחום יסייעו לפתור חלק מהבעיות בהן נתקל לאורך שלבי העיצוב והפיתוח, החל משלב הרעיון הראשוני ועד לשלב יישום המוצר ושיווקו. 

בעלי המקצוע שאנו נרצה לשלב בתהליך הפיתוח ישתנו בהתאם למוצר לקטגוריית המוצר שאנו רוצים לפתח. ניתן לומר כי רוב המוצרים ידרשו מעורבות ברמה גבוהה של מעצב תעשייתי מנוסה כמו גם מעורבות של מהנדס מכונות – לשלבי פיתוח המנגנונים, מהנדס פלסטיקה – ליצירת התבניות ותכנון הזרקות הפלסטיק, איש שיווק – למענה על שאלות של גודל שוק, מוצרים מקבילים, התחרות בשוק, המחיר הסופי של המוצר ועוד. כל מוצר דורש סט אחר של כלים בשלבי הפיתוח וניתן להוסיף בכל שלב עוד מומחה נקודתי שיסייע בפתרון של בעיה שמתעוררת.

 

יזמים רבים חולמים "להמציא את הדבר הבא"

אך מה נדרש מאותו יזם כדי לפתח מוצר חדש? כזה שיוכל לזכות בהצלחה כלכלית ולהמכר ללקוחות רבים?

בראש ובראשונה נדרשת מאותו יזם ראייה חדשנית ורעננה , וזאת על מנת לחשוב בצורה יצירתית ולראות בכל בעיה הזדמנות ולא – קושי. פיתוח מוצר אפקטיבי ואיכותי מתבסס על המוח היצירתי של הממציא לאתר בעיה ולמצוא לה פתרון יעיל והולם. מפתח מוצרים מנוסה ומקצועי הוא אחד שניחן ביכולות להבחין בבעיות מסוימות סביבו, למצוא להן פתרון יעיל, אפקטיבי ואלגנטי תוך כדי איתור טכנולוגיה חדשנית אשר תהפוך כל מוצר בינוני-פשוט לנחשק-מבוקש. 

רוב המעצבים התעשייתיים שפועלים בשוק גם הם בעלי חשיבה יצירתית ורעננה, היות והם נתקלים מדי יום ברעיונות חדשניים וגם בבעיות ובאתגרים שיש לפתור כדי להפוך את הרעיונות למוצרים אמיתיים שלקוחות משתוקקים לרכוש.

כל אדם יכול להעלות בדעתו רעיונות מקוריים, יעילים ואפקטיביים אשר עשויים לשנות את העולם. למעשה, רעיונות מהפכניים ומשני עולם עוברים במוחם של אינספור אנשים כיום, אולם היכולת לתרגם את הרעיון הנפלא שנמצא במוחנו לפיתוח מוצר מוגמר, שמור רק לאחוז קטן ובודד של אנשים מאוד חכמים, מתוחכמים ויצירתיים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!