צביעת קירות מטבח לפני התקנה של מטבח חדש

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

הגיע הרגע ואתם מחליטים שאתם מעוניינים להגיד למטבח הישן שלום ולהתחדש במטבח חדש ועדכני. בינתיים, בזמן שהנגרייה עובדת על המטבח החדש ואתם כעת נמצאים בשלב פירוק המטבח הישן, זה בדיוק הזמן לבצע צביעה של הקירות ולהכין את האזור לקראתו. באיזה צבע לצבוע את הקירות? אילו אזורים כדאי לצבוע? במידה ורק משנים חזיתות של מטבח, איך מבצעים נכון את הצביעה? על כל השאלות האלו נענה במאמר זה.

בחירת צבעים לקירות המטבח המתאימים למטבח החדש שיתקינו לכם בקרוב

הצבע המוכר והברור ביותר לקירות הבית הוא הצבע הלבן, אך כיום יש המון אפשרויות נוספות עבור מטבחים. אז אילו צבעים מומלצים? לפני הבחירה, כדאי לבקש מהנגרייה דוגמא קטנה צבועה של המטבח החדש שלכם. את הדוגמא יש לקחת אתכם אל אחת מחנויות הצבעים, לבקש את מניפת הצבעים לקירות ולנסות לבצע התאמה בין הצבעים. כמו כן, יש לקחת בחשבון את הצבעים של כל חלל המטבח ולפעמים גם את הסלון, במידה ומדובר על חלל אחד פתוח. ניתן ואפילו מומלץ להתייעץ עם הצבעי שיצבע עבורכם את הקירות. לצבעי ניסיון רב וכבר ראה סוגים שונים של מטבחים והא בהחלט יכול לעזור.

צביעת קירות מטבח לאחר פירוק המטבח הישן

אם אתם מבצעים צביעה של קירות המטבח לאחר פירוק המטבח הישן, עליכם לקחת בחשבון שפירוק המטבח משאיר על הקירות אזורים עם קדיחות ולפעמים גם אזורים עם סילקון. לפני ביצוע עבודות צבע, יש לבצע תיקונים בקירות ושיוף אזורים עם דבק. רק לאחר שכל האזור נקי, ניתן להתחיל במלאכת הצביעה. צביעה של אזור המטבח לאחר פירוק, מחייבת צביעה מלאה של כל הקיר מלמעלה עד למטה.

צביעת קירות מטבח כאשר מפרקים רק חזיתות

במידה ואתם לא מחליפים את כל המטבח, אלא רק את החזיתות של הדלתות, הרי שבעת הצביעה עליכם להיזהר על חלקי המטבח השונים ולהימנע מלצבוע אותם. במקרה זה יש לבצע לפני הצביעה כיסוי מלא של כל הארונות והמגירות ורק לאחר מכן להתחיל במלאכת הצביעה. את הכיסויים יש להסיר רק לאחר שהצבע מתייבש.

צביעת מטבח על ידי צבעי מקצועי

המטבח הוא אחד האזורים היותר מרכזיים בבית. צביעת הקירות בו חייבת להיות יפה ומוקפדת על מנת שהמטבח יהיה אסטטי וישלים את המראה היפה שיצרה הנגרייה לארונות המטבח. צבעי מקצועי שמבצע באופן קבוע צביעת דירות ומטבחים יוכל ליצור עבורכם את המראה הזה. הוא ידע לעזור לכם בבחירת הצבעים ויבצע עבודה חלקה, יפה ונקייה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

המאמר באדיבות חברת תצבע לי

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!