שימוש בגבס בעיצוב הבית – כל היתרונות

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

גבס הוא חומר מינרלי רך יחסית וגמיש אשר יכול לסייע לנו לניצול טוב יותר של מקום בבית וגם למטרת עיצוב והפרדה בין חללים בבית. הגבס הוא חומר המבודד טוב מפני רעש, הוא בעל משקל קל והגמישות שלו מאפשרת לתת לו צורות שונות בעזרת יציקתו לתבניות בעלות צורה מסוימת. הגבס הוא כחומר ביד היוצר ולכן הוא מהווה פתרונות למצבים שונים בבית שהיינו רוצים לשנותם באופן כלשהו וכן מהווה תחליף לרכישת ריהוט, מה שחוסך הוצאת כספים וגם מקום בבית אותו תופס הרהיט. הנה לפניכם כה רעיונות לשימוש בגבס אותם קיבלנו ממומחה בחברת די- דקו- חברה לעבודות בגבס:

  1. נישות גבס: תחליף לריהוט וחיסכון במקום: נישת הגבס היא שקע בקיר שבתוכו ניתן לאחסן חפצים שונים, החל מספרים, דרך חפצי נוי וכלה בטלוויזיה, די.וי.די וכל המתלווה אליה.
  2. נישה לטלוויזיה: היום טלוויזיות הן קלות משקל ובעלות מסך שטוח, מה שמאפשר להכניס אותן לתוך נישת גבס בקיר. אין עוד צורך ברכישת ארונית או מזנון שנותנים מראה כבד יותר לסלון או חדר השינה וגם תופסים בו מקום. נוכל לחלק את נישת הגבס למספר חלקים כאשר, כאמור, בחלקים האחרים נמקם את האביזרים הנלווים לטלוויזיה כמו השלט או הדי.וי.די. הדבר ייצור גם סדר וארגון.
  3. ספריה: נישת הגבס יכולה להיות תחליף לספריה. ניתן לתת לנישות גדלים שונים וכך הן יכולות להיות במבנה של כוורת או במבנה של מדפים סטנדרטיים בספריה. אפשר לשחק עם הגדלים והדבר ייתן לספריה מבנה מעניין, א- סימטרי ומודרני. אם לספריה מעץ ישנו מראה כבד, לא מודרני ולא עיצובי במיוחד, לספריה העשויה נישת גבס ישנו מראה קליל ואוורירי, במיוחד אם ישנו משחק בגודל המדפים.
  4. מקום אחסון לחפצי נוי: התקנת נישות מגבס הבנויות כנישה אחת ארוכה או מספר נישות קטנות היא פתרון מצוין לאחסון חפצי נוי שקיבלנו או אספנו במשך השנים אך אין לנו די מקום בכדי לאחסן אותם או שאין מקום על המדף להעמיד אותם. הנישות חוסכות מקום באופן נפלא. הן שטח אחסון שלא תופס אפילו נפח קטן מהחדר ובכך גדולתן. ניתן על קיר אחד להתקין מספר נישות ריבועיות או מעוגלות ולשחק עם המיקום שלהן כך שהקיר יקבל צורה מעניינת שתשבור את המראה האחיד והסתמי שלו.
  5. מקום אחסון במטבח: המטבח מלא כלים וחפצים לבישול ואכילה אשר לא לכולם ישנו מקום קבוע. חלק מהחפצים מתחיל לתפוס מקום על השיש והופך את העבודה במטבח למסורבלת. התקנת נישות גבס מעל השיש מאפשרת למקם את אותם חפצים כך שיהיו זמינים ונגישים מחד אך שלא יתפסו מקום מיותר מאידך.
  6. הנמכת תקרה: לעיתים אנו רוצים ליצור בחלק מסוים של הבית תחושה אינטימית יותר. פינת האוכל למשל היא אזור שבו אנו רוצים לחוש יותר קרבה ולתת לפינה הזאת את הייחודיות שלה. כיוון שפינת האוכל אינה אזור מוגדר בד"כ אלא מהווה בעצם חלק מהסלון או המטבח הפתוח, ניתן ליצור בו הנמכת תקרה באמצעות גבס ולהפריד אותו. הנמכת תקרה בצירוף של מנורה או נברשת דומיננטית תיצור את החמימות וההפרדה מהחלל המרכזי בבית.

איך לתת לנישות הגבס מראה מיוחד?

ישנן מספר שיטות לתת לנישות או המדפים מגבס מראה מיוחד. דרך אחת היא להתקין תאורה בתוך הנישות. ניתן להתקין בהן ספוטים והתאורה הופכת אותן מנישות פשוטות לנישות מיוחדות ויפהפיות. עם התקנת התאורה נראה כי הנישות נבנו קודם כל למטרה עיצובית ורק לאחר מכן למטרת אחסון. גם צביעה של הנישות בצבעים שונים מבליטות אותן עוד יותר על פני סביבתן. ממש כפי שישנו טרנד לצביעת קיר אחד בבית בצבע בולט, כך צביעתן של כל הנישות בקיר בצבע אחד או במספר צבעים שישנה הרמוניה ביניהם תוסיף עניין לחדר.

נישות מגבס הן פתרון נפלא גם כהוספת אלמנט בניה באופן מהיר וקליל, גם כפתרון אחסון וגם כאמצעי עיצובי. חלק גדול מהעבודות בגבס ניתן לעשות באופן עצמאי. ישנן עבודות יתר מורכבות שלשמן כדאי לפנות לאיש מקצוע.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!