שיפוץ מטבח –  שפרו את איכות החיים בבית

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אנחנו יודעים שכשאנחנו מדברים על שיפוץ אתם ישר מפתחים איזו תיאוריה שמדובר בסיטואציה שהולכת להפוך את הבית שלכם לאתר בניה. אבל זה לא מחייב שכך זה יהיה.

כיום שיפוץ יכול להיות קל, פשוט ונוח. וכאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים התהליך הרבה יותר נעים. כיום, אפשר לעבור תהליך שיפוץ חלק, ללא שום עגמת נפש ועם גימור מקצועי ברמה גבוהה.

אם לרגע נחשוב מהו השיפוץ הפופולרי ביותר נגיע למסקנה מעניינת. ללא ספק השנים האחרונות מעידות על כך שהזמנות חוזרות ונשנות עבור שיפוץ מטבח הוא המבוקש ביותר. ויש לכך לא מעט סיבות.

קרדיט תמונה:pixabay.com

למה דווקא שיפוץ מטבח הוא המבוקש ביותר?

המטבח הוא לב הבית, ולא סתם אנחנו שוהים בו גם ללא קשר לאוכל. אנחנו יושבים בו לשיחות חולין, שיחות נפש, או אפילו עם עצמנו לזמן איכות.

כשהמטבח משופץ, נעים לשהייה בו וגם פונקציונלי ברמה המותאמת אישית אל תתפלאו אם פשוט תרצו לעבור לגור רק בתוכו מתוך כל המתחמים האחרים בבית.

ההחלטה לשפץ מטבח בבית שאתם כבר גרים בו והוא לא בבניה בדרך כלל מגיעה בשל ארונות סדוקים, שרוטים או נופלים. או קרמיקה שנסדקה או שיש בה כתמים שאינם ניתנים לניקוי כלל.

גם אינסטלציה ישנה היא מקור לשיפוץ. בעיקר בגלל שהיא גם עלולה לגרום לבעיות רבות של דליפות, סתימות, ועוד.

בשיפוץ מטבח, מומלץ לתת דגש על שלושה פרמטרים מרכזיים:

  • פונקציונליות

תכנון של מטבח שאתם צריכים ורוצים מצריך חשיבה פרקטית. תחשבו מהי הפונקציונליות הכי טובה שתשמש אתכם ואת צרכי הבית ודיירי הבית. האם מטבח סגור, או פתוח. כמה יחידות או האם יחידה אחת, והיכן תמקמו את כל כלי המטבח והמכשור? מטבח שימושי הוא המטבח האידיאלי.

  • דקורציה

חדשנות בעיצוב היא סיבה מרכזית למטבח חדש. בגלל שמטבח משפצים אך ורק אחת לעשר או שתיים עשרה שנים לחדשנות יש תפקיד חשוב. בדקו מהו העיצוב שאתם הכי מרגישים מחוברים אליו, לא רק ברמת הדקורציה אלא כזה שגם מתאים ברמה השימושית. וכמובן, התייעצו עם אנשי המקצוע הטובים ביותר לשם כך.

  • תקציב

תקציב אמור להיות בראש הרשימה אך כן בחרנו לציין אותו כשלישי. הסיבה לכך היא כי את התקציב אתם מתאימים גם לרצונות שלכם. זהו תהליך שמחוייב בשילוב מושלם של שני אלמנטים אלו. אחרת לא תמצאו את מה שאתם מחפשים. התאימו את התקציב ליכולות, וגם תדאגו לתקציב חריגות במידה ותהיינה הוצאות שאינן צפויות יחסית לתכנון.

איך זה קורה באמת?

שיפוץ מטבח הוא מן הסתם מהחלק היותר יקר בשיפוץ. החלפת השיש, החלפה של אינסטלציה, שינוי בחשמל או החלפת הארונות. אפשר להוזיל את העלות אם מחליפים רק חלקים מסוימים בארונות במידת הצורך.

ארונות סיבית נחשבים לארונות פשוטים יותר, על כן העלות שלהם זולה יותר. ארון מטבח שעשוי מפורמייקה הוא בעל עלות אחרת וגם ארון מטבח המצופה אלון. אם אתם מוסיפים גם מדפים, משנים מעט את העיצוב ומוסיפים גם קרוסלות אתם בהחלט מייקרים את השיפוץ אבל גם את משפרים את האיכות של השיפוץ.

גם את השיש מחליפים בדרך כלל בתהליך של שיפוץ מטבח ולכן יש לשים לב לעלות זו. כמו בכל תקופה, גם החלפת שיש הפכה להיות טרנדית מאד. ומאפשרת עיצובים שונים ובחומרי גלם שאפשר בקלות ליהנות מהם לשנים ארוכות.

 

איך יודעים במי לבחור?

כמו כל פרויקט גדול שאתם מתכננים בחיים ומחפשים עבורו את אנשי המקצוע הנכונים, גם כאן מומלץ לעשות זאת נכון.

בצעו סקר שוק איכותי, בדקו מיהם אנשי המקצוע הטובים ביותר שגם מתאימים לכם באופן אישי. וכן, אפשר בהחלט להתאים אנשי מקצוע ברמה האישית.

כשאתם בוחרים את אנשי המקצוע שימו לב לחיבור ולכימיה שיש לכם איתם. לחיבור ולכימיה יש מקום שיכול להוביל את הפרויקט שלכם לתוצאות מושלמות, לשביעות רצונכם. ובסופו של דבר למטבח החלומי שתמיד רציתם.

אל תהססו לבקש לראות עבודות קודמות, לשוחח עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה. ולמעשה, קבלו אינדיקציה מלאה על אנשי המקצוע שאתם בוחרים.

חברה איכותית, טובה ומקצועית ברמה גבוהה תדע להעניק לכם את מלוא השירות. ליווי מקצועי מהרגע הראשון, ועד לרגע שבו תרגישו בבית שעליו תמיד חלמתם.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!