כל מה שרציתם לדעת על בניית אי למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

יש לכם מטבח גדול ומרגישים שהוא צריך יותר? רוצים לשדרג את המטבח שלכם ולא יודעים כיצד? יש לנו רעיון בשבילכם – בניה של אי למטבח! זה יוקרתי, זה גדול, וזה מלא באפשרויות עבורכם ועבור כל בני המשפחה! בואו עכשיו ותחליטו על האי המושלם עבור המטבח שלכם ותתחילו לחיות באיכות חיים כמו באמריקה!

אי במטבח זה קלאסה השמורה למי שמבין עניין בעיצוב המטבח. לא כל אחד יכול להרשות את זה ולא רק מבחינת המחיר והמיקום. זה אומר הרבה על המשפחה או הבית שבוחרים לעשות שם תוספת של אי. מה זה למעשה אי? מה הוא כולל והאם הוא שווה את המחיר והשיפוץ?

מה זה אי ולמה לעשות אותו בכלל?

אי במטבח הוא מבנה קבוע במטבח ועליו אפשר לעשות מגוון פעולות, כאשר אחת מהן כמובן זה שולחן. מבנה זה יכול להגיע בגדלים ובסגנונות שונים, כמו למשל עם מגירות נפתחות או סמויות. אי במטבח מעניק לכם משטח עבודה ופינת ישיבה קומפלט בעת ובעונה אחת. תוכלו גם לעמוד או לשבת ולעבוד על הכנת האוכל על גבי האי. הוא ישמש אתכם רבות בזמן הכנת האוכל, ישיבה לארוחה עם הילדים או אפילו הפעלה של כיריים אינדוקציה. לאי אפשר לחבר כל מני אפשרויות ופיצ'רים שיכולים לשדרג את המטבח שלכם כמה רמות קדימה.

בדרך כלל, אי למטבח יהיה ממוקם במרכזו של המטבח, באופן שאינו גורם לאי נוחות, צפיפות או הפרעה למי שעובד בכיור או בשיש. בניית האי כרוכה בשיפוץ יסודי למדי שכן יש לקבע את היסודות של המבנה הקבוע הזה, להוסיף לו נקודות חיבור חשמל ו/או גז ועוד אלמנטים נוספים. יש להעריך נכונה האם יש מספיק מקום לבניה של תוספת משמעותית וגדולה כזו למטבח, היכן למקם אותה והאם היא תשמש נכונה את המטרה לשמה חשבתם על הפרוצדורה הזו.

איך בוחרים אי נכון למטבח?

יש צורך קודם כל לסמן "ווי" על כל האלמנטים שיכולים בכלל לאפשר להליך הזה לקרות. יש לכם מספיק מקום? חיבור נוח לתשתיות? מצוין. הגיע הזמן לבחור את המפרט עבור האי האישי שלכם. יש לדעת שכל אי יש לו את הסגנון והעיצוב משלו. ישנה חשיבות כמובן לשלב את האי בצורה שתהיה תואמת לעיצוב והסגנון שכבר קיים במטבח – אם זה עיצוב כפרי, מודרני או חדשני יש סיבה טובה למה להתאים את האי לאותו סגנון עיצובי. שאלה נוספת שתצטרכו לשאול את עצמכם כיצד "לעטר" את האי? האם יהיו בו מגירות אחסון מוסתרות? נקודות חיבור לחשמל ולגז? כיריים אינדוקציה בצד אחד של האי? אולי אפילו כיור עם חיבור לברז מים זורמים?

אי במטבח זה פרויקט שיש לקחת ברצינות גמורה – מדובר באחד הפרויקטים לתוספת הכי יוקרתיים שתוכלו לעשות במטבח שלכם!

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!