מטבח מודרני לבן בשילוב עץ – מטבחים מודרניים הם אחד הטרנדים החמים בעולם עיצוב הפנים כיום

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מספיק להיכנס ולהביט באחת מהחברות המובילות כיום לייצור ועיצוב של מטבחים, וודאי תראו או תבחינו בשילוט אשר מציע לעצב מטבח בסגנון עיצוב מודרני. בסופו של דבר, תוכלו למצוא את עיצוב המטבחים המודרניים בכל מקום, זאת בשל העובדה שמדובר בטרנד החזק ביותר בשנים האחרונות בכל עולם העיצוב כולו, דבר אשר יצר את העובדה שלא קשה דיו למצוא מעצבי מטבחים בסגנונות מודרניים כיום. מטבחים בסגנון עיצוב מודרניים הם מטבחים אשר מתאימים בסופו של דבר כיום למטבח של מסעדות, ברים, וכמובן שגם עבור מטבחים פרטיים בבית שלנו – בסופו של דבר המטבח המודרני הוא מטבח נגיש ומתאים לכולם, ובואו נגלה לכם סוד – המטבח המודרני לא יחלוף בזמן הקרוב. מה זה מטבח מודרני? כיצד מטבחים מודרניים מאופיינים באופן שונה ממטבחים בסגנונות עיצוב שונים? איך ניתן לעצב מטבח מודרני בבית החדש שלנו? וכמה זה אמור לעלות לנו? תשובות לכל השאלות הללו ועוד תשובות נוספות, בכתבה הבאה המובאת לפניכם.

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ – בתור התחלה, מה גורם למטבח כיום להיות מוגדר בתור מטבח מודרני?

קודם כל נתחיל מהסוף, ונסביר לכם כי סגנון העיצוב המודרני הוא סגנון עיצובי אשר לא נמצא רק בתחום של עיצוב המטבחים השונים, אלא מדובר על טרנד עיצובי שיכול לגעת ולבוא לידי ביטוח בכל עיצוב של חלל בבית, של מבנים שונים, וכדומה. לא מעט אנשים כיום בוחרים בשיטת העיצוב המודרנית, זאת כאשר ישנם אנשים רבים שכבר הפכו או בנו את ביתם על פי עקרונות העיצוב המודרניות. העובדה שכל כך הרבה אנשים נוהרים כיום ובוחרים לעצב את הבית שלהם, או חללים ספציפיים בבית שלהם בצורה מודרנית, זו היא העובדה שמדובר על סגנון עיצובי נקי מאוד, וכי מדובר על סגנון עיצובי שמדגיש את המינימליזם שבעיצוב החלל. אם מסתכלים על מטבח מודרני, מה שמאפיין מטבח שמועצב שסגנון מודרני לעומת מטבחים אחרים, זו היא העובדה שמטבח שכזה יהיה חסכני מבחינת החפצים שבו, והוא יהיה מעוצב בקשת צבעים בולטת שמייצרת אווירה ייחודית.

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ – בתור התחלה, מה גורם למטבח כיום להיות מוגדר בתור מטבח מודרני? קודם כל נתחיל מהסוף, ונסביר לכם כי סגנון העיצוב המודרני
קרדיט תמונה: pexels

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ – מה היא קשת הצבעים הבולטת בסגנון העיצוב של מטבחים מודרניים?

למעשה, קשת הצבעים אשר שולטת בסגנון העיצוב של המטבחים המודרניים, הינה קשת צבעים שונה לגמרי מסגנונות העיצוב האחרים. כיום, מרבית המטבחים המודרניים בוחרים לייצר מטבח עם קשת צבעים דומיננטיים וחזקים, זאת לדוגמת הצבעים הבאים – שמנת, אפור, שחור, ולבן. בהרבה מקרים נוספים, העיצוב המודרני ינסה לעשות שילוב מקורי בין כמה צבעים, זאת על מנת לקבל מראה ייחודי, ולא בנאלי, מעין מראה שמשדר יציאה מהקופסה. ועדיין, העיצוב של מטבחים מודרניים מסה לעתים לתת כבוד ובמה לאלמנטים מסגנונות עיצוב ישנים למטבחים, וכך למעשה נוכל למצוא מטבחים מודרניים רבים המשלבים מטבח מודרני לבן בשילוב עץ, זאת לצורך העניין.

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ – האם טרנד עיצוב המטבחים המודרני הוא טרנד מותאם רק למטבחים רחבי כתפיים?

בסופו של דבר, מחיפוש קליל במנוע החיפוש של גוגל של "מטבחים מודרניים" ככל הנראה תיחשפו בעיקר לתמונות של מטבחים עצומים, רחבי כפיים, בעלי שטח ענק. אולם, במציאות תבינו כי עיצוב המטבח בסגנון מודרני הוא עיצוב אשר מתאים לגמרי גם לעיצוב של מטבחים בתוך חללים קטנים יחסית. השטח הקיים ברשותכם על מנת לעצב את המטבח שלכם לא אמור להשפיע על האפשרות לעצב בשיטה מודרנית, ותוכלו להנות מהיתרונות והיופי של ייצור מטבח בסגנון מודרני, גם כאשר תצטרכו לעצב מטבח מודרני בתוך חלל קטן.

העיצוב של מטבחים מודרניים מסה לעתים לתת כבוד ובמה לאלמנטים מסגנונות עיצוב ישנים למטבחים, וכך למעשה נוכל למצוא מטבחים מודרניים רבים המשלבים מטבח מודרני לבן בשילוב עץ
קרדיט תמונה: freepik

מטבח מודרני לבן בשילוב עץ – למה בהרבה מטבחים מודרניים יש אי במטבח?

עולם העיצוב המודרני אימץ את האלמנט של הקמת אי במטבח בזרועות גדולות. בסופו של דבר, העובדה שאנשים רבים בוחרים לבחור בהקמת מבנה של אי במטבח שלהם, זו היא העובדה שבסופו של דבר, אי במטבח מאפשר מרווח עבודה חשוב, כיפי, ונוח לבישול. בנוסף, האי מייצר תחושבה רחבה יותר, דבר אשר מתאים בטח בחללים צפופים גם ככה.

כמה יעלה לי לתכנן ולעצב מטבח מודרני לבן בשילוב עץ ?

כדי להבין כמה יעלה לנו לתכנן ולעצב מטבח מודרני לבן בשילוב עץ, הנחשב למעשה לאחד המטבחים היוקרתיים מבין כל סוגי המטבחים, יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים.

  1. גודל המטבח – ככל שהמטבח יהיה גדול יותר, לרוב המחיר שלו יעלה יותר.
  2. שיפוץ חידוש או מטבח חדש- יש הבדל ניכר בין לשפץ מטבח חדש, לבין להזמין מטבח חדש ממש מאפס. לרוב, מטבח חדש יעלה יותר מאשר חידוש של המטבח וההבדל בין שיפוץ לבין מטבח חדש לגמרי, תלוי בעוד משתנים.
  3. חומרי גלם – ככל שחומרי הגלם של המטבח שלנו יהיו איכותיים יותר, יוקרתיים יותר ומאופיינים ברמת גימור גבוהה יותר, ככה המחיר של המטבח יהיה גבוה יותר.
  4. בעלי מקצוע – עוד דבר שמשפיע על המחיר הסופי של המטבח הוא בעלי המקצוע אותם נבחר לתכנון ועיצוב המטבח שלנו כמו למשל מעצבת מטבחים, אדריכלית, יועץ תאורה ועוד.
  5. מכשירי חשמל – מדובר באחד התחומים הכי מפותחים היום בהיבט של קדמה וטכנולוגיה. היום יש מגוון של מכשירי חשמל למטבח החל מאילו הפשוטים שכולנו מכירים, דרך מכשירי חשמל חכמים, כאלה המשפרים את חווית הבישול למשל קולט אדים חדשני ומכונת גלידה ועד מוצרי חשמל אינטגרליים המשתלבים עם המטבח באופן מושלם.

העלות עבור מטבח מודרני לבן בשילוב עץ נעה בין 20,000-150,000 ש“ח.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!