מטבח קטן עם אי- – על הצורך בשיטת המחייה המודרנית לעיצוב מטבחים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח קטן עם איהצורך בשיטת המחייה המודרנית לעיצוב מטבחים בשטח ובחללים קטנים, ועל טיפים רלוונטיים לעיצוב מטבח קטן עם אי בצורה הטובה ביותר

כל אדם שאוהב בליבו ולו במעט את תחום הבישול, או שהוא חובב את תחום העיצוב, חולם להחזיק בידיו במהלך חייו מטבח יפה, נוח, וכזה שהוא יוכל לעבוד בו בצורה מרווחת ורגועה. בשנים האחרונות חלה תופעה גדולה, זאת כאשר בני אדם רבים נתקלים בסיטואציה שבה עליהם לתכנן ולבנות את המטבח הבא שלהם בשטח ובחלל קטן יחסית, כזה שמהווה קושי עבור עיצוב מטבח שיהיה גם מעוצב בטוב טעם, אך גם נוח ויעיל לעבודה במטבח. מה ניתן לעשות כאשר השטח אשר מוקצב בבית שלנו לחלל המטבח הוא קטן? האם ניתן לקחת את המגבלה הזו אשר פוגשת ישראליים רבים במהלך השנים האחרונות ולהתגבר עלייה? כל זאת ועובד, תוכלו למצוא בכתבה הבאה

מטבח קטן עם אי מטבח הוא הלב הפועם של הבית בתרבות הישראלית

המטבח הוא בוודאות החלל הכי מיוחד, והכי חשוב אשר נמצא בכל בית סטנדרטי שאנחנו מכירים. מעבר להיות המטבח החלל אשר משמש אותנו לאכילה של מזון, מדובר על חלל אשר תופס חשיבות גדולה יותר מכך. המטבח הוא חלל בבית אשר מלכד ומאחד בין אנשים, הוא מהווה קרקע פורייה למפגשים משפחתיים, שיחות עמוקות עם בני המשפחה, הוא משמש אותנו כאשר אנחנו בוחרים להתכנס בסופי שבוע, בחגים, וכאשר אנחנו רוצים לציין דברים שקורים בחיים שלנו. זאת בדיוק הסיבה שלאנשים במדינת ישראל כל כך אכפת מהדרך שבה המטבח שלהם מעוצב, שכן מדובר על חלל כל כך מרכזי וחשוב בבית של כל אחד מאיתנו.

בשנים האחרונות צפיפות בשטחים וחוסר בדירות הביאו להקטנת המטבח הממוצע

לא ניתן להתכחש לבעיות הדיוק ולמשברי יוקר המחייה אשר פוקדים את מדינת ישראל, ובעצם את העולם כולו. כיום, מספר שטחי המגורים במדינה, והמחיר לכל שטח מחייה במדינת ישראל צמחו וגדלו ממש, וכתוצאה מכך אנשים עוברים להתגורר בדירות הרבה הרבה יותר קטנות, אשר מכילות הרבה פחות שטח. כתוצאה מכך, גם השטח הממוצע של מטבח במדינת ישראל הלך וקטן עם הזמן, וכיום, אנשים רבים מוצאים את עצמם עומדים בפני סיטואציה דומה סיטואציה שבה עליהם לעצב את המטבח הקטן ביותר, זאת בהתאם לשטח אשר מוקדש לכך בדירה או בנכס שלהם. ובנייה של מטבחים בשטחים קטנים וצפופים היא לא פשוטה בכלל ואף מאתגרת, זאת בשל העובדה שטבח כולל אלמנטים רבים מאוד, אכסון רב של כלי מטבח, מכשירי חשמל, ועוד נוספים. על מנת לעמוד באתגר ולהצליח לעצב מטבח קטן עם אי, הכנו לכם כאן רשימה של טיפים נהדרים להתמודדות עם המצב המסובך הזה.

קראו עוד על: מטבחים קטנים עם אי

 טיפים רלוונטיים לעיצוב ובנייה של מטבח קטן עם אי

  • בחרו שטח או חלל פתוחים יחסית, אשר לא מוגבלים ב4 קירות. מומלץ לשלב בין מספר חללים בבית כמו מטבח, פנית אוכל, וסלון, וכך הנראות של חלל המטבח נעשת גדולה יותר.
  • מומלץ לבנות אי אשר משלב את המטבח ואת פינת האוכל, ובכך נותן תחושה גדולה יותר, ואפשרות מגוונת יותר לעיצוב החללים השונים.
  • שימוש בצבעים בהירים או בקשת צבעים מבריקים. שימוש בקשת כזו של צבעים נותנת ומגדילה את תחושת הפתיחות והמרווח בבית שלכם.
  • נסו לאחסן את הדברים השונים במטבח שלכם כגון כלי מטבח, מכשירי חשמל, ועוד במקומות נסתרים ולא במקומות גדולים, זאת על מנת להקטין את הצפיפות בעין.

איך ניתן לתכנן מטבח קטן עם אי שלב אחר שלבאיך ניתן לתכנן מטבח קטן עם אי שלב אחר שלב?

בראש ובראשונה, בין אם אתם מתכננים לשפץ את המטבח שלכם ממש מאפס, ובין אם אתם רק מחדשים אותו ועושים בו שינויים יחסית קטנים, אתם צריכים לדעת מה גודל החלל. חשוב להבין שאמנם אי מביא איתו מגוון רחב של יתרונות כמו פתרונות אחסון נוספים, אסטרה משטחי עבודה וכדומה, אבל לא תמיד זה מתאים, בעיקר שמדובר בחללים קטנים, בהם אפשרויות העיצוב מוגבלות. אחרי שהבנתם מה גודל החלל, תוכלו להחליט איפה יהיה הכי נכון למקם את האי. כבר בשלב הזה, מאוד מומלץ לפנות לאיש מקצוע המומחה בתחום עיצוב ושיפוץ מטבחים כמו אדריכלית או מעצבת פנים. את האי יש למקם בהתאם ליחס בין שאר מרכיבי המטבח הדומיננטיים: ארונות, מגירות, פתרונות אחסון, מקרר, כיור, כיריים ועוד. ברגע שהבנתם איפה אתם רוצים למקם את האי ביחס לשאר האלמנטים במטבח והחלטתם לגבי הגודל של האי, תוכלו לקבוע את הסגנון העיצובי של האי וגם של המטבח כולו, לצד בחירת חומרי הגלם מהם האי יהיה עשוי. מכיוון והאי לרוב מהווה חלק בלתי נפרד ממשטחי העבודה, נרצה ליצור קשר בינו לבין שאר החלל וגם לבחור חומרי גלם איכותיים, עמידים, חזקים. אם למשל אתם בוחרים שעל גבי האי יהיו משולבים הכיריים והתנור, חשוב שהמשטח עצמו, יהיה עמיד לטמפרטורות חמות קיצוניות, שיהיה קל מאוד לנקות אותו וגם חשוב שניתן יהיה להתמודד עם כתמים ושריטות בקלות

לסיכום, תכנון מטבח קטן עם אי יכול להביא המון יתרונות לתוך החלל, גם בהיבט הפונקציונלי וגם בהיבט העיצובי, רק חשוב מאוד לשים דגש על תכנון נכון ואופטימלי בהתאם לגודל החלל והצרכים שלנו ממנו. בדקו מה השימושים שהייתם רוצים לעשות באמצעות האי ואיך הוא אמור לשרת אתכם ביום יום שלכם. כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור מעצבת פנים או אדריכל המתמחה בעיצוב מטבחים ולהגשים את החלומות שלכם באחד החללים החשובים והדומיננטיים בבית

קראו עוד: מטבחים קטנים מעוצבים

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!