מטבח כפרי עדין

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח כפרי עדין – מבוא לעולם העיצוב בסגנון הכפרי

אחד הטרנדיים הגדולים ביותר הקיימים כיום בעולם עיצוב המטבחים, טרנד אשר תופס תאוצה בקצב מסחרר מיום ליום – הוא טרנד עיצוב המטבחים בסגנון כפרי עדין. ולא מדובר בטרנד של עולם המטבחים בלבד, שכן סגנון העיצוב הכפרי הוא אחד הסגנונות המשפיעים ביותר בעולם עיצוב הפנים כיום, זאת כאשר מיום ליום אנו נחשפים לעבודות גדולות חדשות בסגנון העיצוב הכפרי. ולא סתם מדובר בטרנד כל כך חזק, שכן כבר שנים רבות אנו עדים לתופעה של חזרה לעבר, ולעבודה כי המראה הישן והוינטג' תפס מקום כל כך גדול באהדה הציבורית. מה זה סגנון עיצוב כפרי? מה היא החשיבות של חלל המטבח בבתים שלנו? כיצד עיצוב מטבח בסגנון מודרני בא ליידי ביטוי, וכמה יעלה לנו לעצב מטבח בסגנון כפרי עדין בבית שלנו? במידה שאחת או יותר מהשאלות הבאות קפצו בראשכם בזמן האחרון, הכתבה הבאה תנסה לעשות לכם סדר, ולהביא את כל המידע הנחוץ והדרוש בנושא.

מטבח כפרי עדין – חלל המטבח הוא החלל המשמעותי ביותר בכל בית

לעתים, אנשים נוטים לחשוב לעצמם כי חלל המטבח הוא בסך הכל עוד חדר במבנה הבית שלנו, אשר משמש בסך הכל לצורך הכנסה וצריכה של מזון. אולם, במציאות הדבר משמעותי הרבה יותר מכך, שכן חלל המטבח בבית שלנו, ובטח שבתרבות הישראלית, הוא אחד החללים המשמעותיים והחשובים ביותר לתא המשפחתי שלנו. חלל המטבח משמש כמקום חברתי, מקום מפגש משפחתי, מקום המתאים לאירוח בביתנו, ומקום התכנסות לצורך ציון חגים, ימי הולדת, ומועדים. בשל כך, אנשים רבים שמים חשוב על הדרך שבה יבחרו לבנות או לעצב את המטבח החדש שעתיד להבנות בביתם. אחד הדגשים הגדולים שאנשים נוטים לשים אליהם דגש בעיצוב מטבח בימינו, זה לתת למטבח תחושה של חום, רוגע, קבלה, ושל משפחתיות מלטפת. אחד הסגנונות המובילים ביותר שעשויים לתת לכם את החושות האלה – הוא עיצוב מטבח כפרי עדין, ועיצוב מטבחים כפריים ככלל.

מטבח כפרי עדין – מבוא לעולם העיצוב בסגנון הכפרי אחד הטרנדיים הגדולים ביותר הקיימים כיום בעולם עיצוב המטבחים, טרנד אשר תופס תאוצה בקצב מסחרר מיום ליום

מטבח כפרי עדין – מה זה סגנון עיצוב כפרי?

וכעת, בטח אתם שואלים את עצמכם – למה הכוונה במטבח כפרי, או סגנון עיצוב כפרי, שכן התמונה לא בטוח עומדת לנגד עינכם. ובכן, סגנון העיצוב הכפרי הוא סגנון עיצוב אשר שם דגש על חיבור בין החלל המעוצב, לבי הסביבה הטבעית בה הוא נמצא. סגנון העיצוב הכפרי מעודד שימוש בחומרים מהטבע, ומעודד שילוב אלמנטים אשר נותנים כבוד לטבע, לסביבה החיצונית, ולקשת הצבעים הנעימה והמלטפת שהטבע מביא עמו. יתר על כך, סגנון העיצוב הכפרי שם דגש חשוב ומשמעותי על הפשטות, זאת כאשר הנטייה בעיצוב בסגנון הכפרי הינה לייצר תחושת חמימות, תחושה פשטנית, דבר שבסופו של דבר מחזק את המשפחתיות, ואת תחושת הפתיחות והקבלה שסוררת החלל אשר עוצב בסגנון הכפרי. כאשר מדובר על עיצוב מטבחים בסגנון כפרי, אזי שהאלמנטים והמאפיינים שצוינו בפסקה זו, הם מאפיינים שמשולבים כאשר אנו מעצבים מטבח בסגנון עיצוב כפרי.

אחד הסגנונות המובילים ביותר שעשויים לתת לכם את החושות האלה – הוא עיצוב מטבח כפרי עדין, ועיצוב מטבחים כפריים ככלל.

מטבח כפרי עדין – כשאנחנו מתייחסים למטבח כפרי המעוצב בסגנון עדין, מה הם המאפיינים של סגנון עיצובי זה?

לאחר שהבנו כי סגנון העיצוב הכפרי מתבסס ומושתת על מאפיינים שונים, אשר נותנים כבוד לסביבה הטבעית, שואבים ממנה השראה, ואף משתמשים בחומרים הגלם הטבעיים, ובנוסף הבנו כי סגנון עיצוב זה מדגיש את תחושת החמימות והמשפחתיות בבית המעוצב בסגנון זה – להלן מאפייני המטבח הכפרי.

  • צבע – קשת הצבעים בעיצוב מטבחים בסגנון כפרי היא קשת צבעים עדינה אשר עושה שילובי צבעים מעניינים, הנותנים כבוד לקשת הצבעים של הסביבה הטבעית – אפור, שמנת, לבן, וכדומה.
  • חומרים – מטבח בסגנון כפרי מאופיין בשימוש בחומרים טבעיים אשר שואבים אשרה מהסביבה הפיזית בה הם נמצאים – עץ, אבן, וסוגי מתכות טבעיות הם רק חלק מן החומרים המאופיינים במטבח בסגנון טבעי
  • פשטות – המטבח הכפרי מאופיין בשיטת עיצוב פשוטה אשר לא לוקחת את הכבוד של המטבח ושל החלל עצמו. בדרך כלל הריהוט ומוצרי המטבח יהיו פשוטים ועשויים מעץ, וכדומה.

כמה יעלה לי לעצב, לחדש, לשפץ או לרכוש מטבח כפרי עדין?

אין ספק שמתייחסים למטבח בהיבט של עלויות ומחיר סופי, מדובר בחלל הכי יקר בהשוואה לשאר החללים בבית, וזאת משום שהוא מורכב גם בהיבט של תכנונו וגם יש בו הרבה מאוד מרכיבים ביניהם חיפויים, ריצוף, מכשירי חשמל, פתרונות אחסון ומוצרים טכנולוגיים, מוצרי חשמל ועוד. יחד עם זאת, מאוד לא פשוט לאמוד את המחיר הסופי של מטבח, משום שהוא מורכב מכל כך הרבה אלמנטים ולכן מאוד כדאי לעבוד עם תקציב מסודר. חשוב להבין קודם כל מהם הצרכים שלכם, מה חשוב לכם ולפי זה תוכלו לתכנן את המטבח בצורה הטובה ביותר. יש המון מרכיבים שמשפיעים על המחיר של מטבח כפרי עדין, או כל מטבח אחר כמו חומרי הגלם שאנחנו בוחרים למטבח למשל. אפשר לבחור בוצ‘ר בתור משטח עבודה שנחשב ליחסית זול ולעומת זאת אפשר ללכת על אבן קיסר או על שיש טבעי כמו קוריאן למשל, מה שעלול לייקר בעשרות אחוזים את העלות הסופית של המטבח. בנוסף, חשוב לדעת כי יש עוד מרכיבים המשפיעים על המחיר של מטבח כפרי עדין כמו למשל תאורה, מכשירי חשמל, פתרונות אחסון, בעלי המקצוע איתם נבחר לעבוד, הגודל של החלל, האם נמקם בו אי או לא, האם יש צורך לשבור קירות או לא. בגדול העלות של מטבח כפרי עדין נעה בין 12,000-100,000 ש“ח.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!