מטבחים מעוצבים מחירים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבחים מעוצבים מחיריםמטבחים מעוצבים יכולים להגיע במגוון רחב של סגנונות עיצוב כמו הסגנון המודרני, הסגנון הכפרי או סגנון הפרובנס. כל סגנון יבוא לידי ביטוי באלמנטים אחרים וישפיע על המחיר. ריכזנו לכם מידע על מטבחים מעוצבים, על סגנונות העיצוב השונים ועל טווח המחירים. 

 

מטבחים מעוצבים מחירים- סגנונות העיצוב

ניתן לראות מטבחים מעוצבים במגוון סגנונות עיצוב שונים. ריכזנו לכם מעט מידע על כל סגנון עיצוב כזה. 

  • מטבחים מעוצבים מודרניים- מטבחים מעוצבים מודרניים מאופיינים במראה עדין ונקי המעניק אלגנטיות, סדר וארגון. הסגנון המודרני מאופיין בעיצוב מינימלי, אלגנטי ויוקרתי. בדרך כלל מטבחים מעוצבים מודרניים יהיו נקיים מריהוט וממגוון אלמנטים מיותרים. מטבחים אלה ישדרו חדשנות, יוקרה, ניקיון וסדר. כמו כן, מטבחים כאלה שמעוצבים בצבעים בהירים מקבלים רובד נוסף.
  • מטבחים מעוצבים כפריים- מטבחים בסגנון עיצוב כפרי יאופיינו בשימוש בולט בחומר הגלם עץ ובשימוש בצבעים חמים בעלי גוון אדמתי. כמובן שניתן לראות במטבחים כפריים גם שימוש בצבעים בהירים כמו שמנת, לבן או בז' ובצבעים בהירים צבעוניים כמו צהבהב, תכלת, ורדרד וכדומה. בדרך כלל כאשר אנשים חושבים על סגנון העיצוב הכפרי הם מדמיינים בקתת עץ עתיקה וישנה בה הכל עשוי מעץ. אך כיום, עם התפתחות הסגנונות העיצוביים וכך גם התפתחות הסגנון הכפרי, ניתן לשלב בעיצובים הכפריים גם מודרניות שתשדרג את הנוחות והחוויה במטבח. 
  • מטבחי פרובנס- מטבח פרובנס הוא מטבח שמקורו בפרובנס שבצרפת. פרובנס, הוא חבל ארץ הנמצא בדרום צרפת, גובל בים התיכון, באזור בורגונדי ובאיטליה. חבל ארץ זה נחשב ליפה במיוחד, עם כפרים ועיירות יפהפיות, עם יין משובח ותיירות רבה. בחבל ארץ זה ניתן לראות שילוב מושלם בין עיר לבין כפר, דבר שבא לידי ביטוי במטבח פרובנס- הכפרי אך האורבני, הפשוט והמתוחכם, החקלאי והתיירותי.   

מטבחים מעוצבים מחירים- אלמנטים לעיצוב

כיום, ניתן לראות מטבחים מעוצבים במגוון סגנונות העיצוב שציינו קודם. עם זאת, סגנון העיצוב המודרני נחשב לסגנון העיצוב הנפוץ ביותר והפופולרי ביותר בקרב הצרכנים. לכן נרחיב בעיקר על הסגנון המודרני.  

במטבחים מעוצבים יש מספר דברים שיש לקחת בחשבון. ריכזנו לכם מספר פרמטרים שלא משתנים ויש לקחת בחשבון במטבחים מעוצבים.

 

  • קווים ישרים ונקיים

אחד הדברים שמאפיינים מטבחים מעוצבים מודרניים הוא השימוש בקווים ישרים ונקיים. בדרך כלל מטבחים כאלה יהיו מעוצבים על ידי קווים נקיים ומינימליסטים. בלי צורות גאומטריות מסובכות ובלי עומס. הקווים הישרים והנקיים יוצרים מראה עדין ופשוט ומעניקים למטבח אלגנטיות וסימטריה. אלה תורמים לתחושה הארגון והניקיון של המטבח. 

במטבחים כפריים לעומת זאת, ניתן לראות שימוש בקווים מעוגלים, בעיטורים ייחודיים וכדומה. 

 

  • פרזול

פרזול הוא אחד המושגים הנפוצים בנושא עיצוב המטבח, אך רבים לא יודעים מה הוא אומר. אז מה זה פרזול? פרזול הוא שם כולל לאלמנטים המאפשרים חיבור ותנועה. אלמנטים אלה יהיו עשויים ממתכת, שכן נשמרת טוב ועמידה לאורך שנים גם בתנאים של שחיקה, עומס משקל ורטיבות, אשר שלושתם נפוצים מאוד בתנאי המטבח. 

במטבחים מעוצבים מודרניים עיצוב ארונות המטבח יתבצע עם אביזרי פרזול מודרניים. אלה לדוגמא יהיו ידיות אינטגרליות. ידיות אינטגרליות הם ידיות שמוחבאות בתוך הדלתות ומעניקות לארונות מראה נקי ואלגנטי.

 

  • חומרי גלם

כפי שציינו קודם, חומרי הגלם המאפיינים מטבחים מעוצבים מודרניים יהיו בדרך כלל נירוסטה, גרניט וקוריאן. כמו כן, במטבחים מעוצבים מודרניים ניתן לראות גם שימוש רב בזכוכית. הזכוכית היא חומר גלם קליל שמתאים לסגנון העיצוב המודרני שכן עוזרת בשמירה על מינימליות ואלגנטיות זה לצד זה. 

לעומת זאת, במטבחים הכפריים או במטבחי פרובנס, חומרי הגלם הנפוצים יהיו עץ, זכוכית וברזל מחושל. כמו כן ניתן לראות שימוש בחומרי גלם כמו שיש או פלדה, בתנאי שמשתלבים כהלכה עם הסגנון הכפרי. 

 

  • מטבחים מעוצבים מחירים- אלמנטים לעיצובצבעים

הצבעים הם אחד האלמנטים החשובים ביותר בשמירה על סגנון העיצוב המודרני. בדרך כלל הצבעים הנפוצים במטבחים אלה יהיו בהירים או כהים כאשר בדרך כלל ניתן לראות שימוש בצבע האלומיניום עם לבן ושחור. כמו כן ניתן לראות שימוש בגוונים מונוכרומים. גם בצבעים חשוב לשמור על אווירה מינימליסטית ולא צועקת מידי, 

במטבחים הכפריים או במטבחי הפרובנס, הצבעים יהיו יותר חמים ופחות קרים ומטאליים. ניתן לבחור בין הגוונים הטבעיים של העץ, בין צביעה דרכה ניתן לראות את מרקם העץ, לבין צביעה אטומה. במידה שאתם מעדיפים צבע על פני צבע העץ תוכלו לבחור בלבן או בצבעים ייחודיים כמו תכלת, ירוק, אפור, צהבהב, ורדרד ועוד. כמובן שאפשר לשלב בין כמה צבעים, אך לשמור שלא יהיו בסגנון מודרני אלא עדיין יתכתבו עם הסגנון הכפרי. 

 

  • אבזור

מטבחים מעוצבים מודרניים הם מטבחים המאובזרים במכשירים חשמליים איכותיים וטובים במיוחד. ניתן לראות במטבחים אלה שימוש בגאדג'טים החדשים המעניקים מעין הרגשה עתידנית המתאימה לסגנון המודרני. הצבעים של האביזרים יהיו צבעים מטאליים עם שילוב אלמנטים ממתכת. אם תהיה צבעוניות כלשהי היא תהיה בצבעים של שחור, לבן, אפור, כסוף ובז'. 

מטבחים כפריים ומטבחי פרובנס גם יהיו מאובזרים במכשירי חשמל איכותיים, שכן כיום הכפריות יכולה לבוא לצד החדשנות ולהשתלב באופן אידיאלי. 

כמה זה עולה?

אחת השאלות הנפוצות היא כמה עולים מטבחים מעוצבים מודרניים. קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי, שכן המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו האם לקחתם נגר פרטי, האם סגרתם דרך חברה, מה סגנון העיצוב שבחרתם, באילו חומרי גלם השתמשתם, מה גודל המטבח, אילו מכשירי חשמל בחרתם ועוד שלל גורמים. 

המחירים עבור מטבחים מעוצבים יתחילו מ-15,000 שקלים למטבח קטן ופשוט מאוד ויכולים להגיע גם למחירים גבוהים הרבה יותר, בהתאם לגודל המטבח ולאלמנטים שתבחרו להוסיף אליו. 

טווח המחירים ינוע בין 20,000 ל-40,000. כמובן שיש לקחת בחשבון שככל שעיצוב המטבח משתכלל, כך המחירים יעלו ויכולים להגיע אף ל-100,000 שקלים או יותר. 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!