מטבחים קטנים עם אי

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא אחד החללים הכי חשובים בבית שלנו אם לא החשוב ביותר. בעשור האחרון, החלה מגמה של הוספת אי במטבח. למעשה, האי הוא הכוכב של המטבח. היצירה האולטרה פונקציונלית הזו משרתת מטרות רבות, החל מחלל הכנה לפינת אוכל ועד למקום להנחת חפצים. אבל אין צורך במטבח פרברי רחב על מנת לשלב את אחד מהמשטחים המפוארים האלה. יש הרבה אפשרויות למי שיש לו אפילו את המטבח הקטן ביותר. והוספת אי משפיעה באופן משמעותי על אזור קטן, ומספקת לכם שטח דלפק נוסף ומקום נעים לקפה של הבוקר. הנה כמה רעיונות טובים לעיצוב מטבחים קטנים עם אי כדי לסייע לכם להפיק את המרב מהחלל שלכם. מה אפשר לעשות באמצעות אי במטבח קטן? המון!

  • לייעל תהליכי עבודה ולהעלות את רמת הנגישות
  • לשלב את האי כחלק מהכיור/הכיריים/התנור וכך בעצם לחסוך במקום רב
  • להנות מישיבה משותפת על האי ולהפוך אותו לסוג של בר נחמד
  • על האי אפשר גם להכין שיעורי בית עם הילדים
  • לשתות כוס אספרסו בבוקר או באחר הצהריים
  • להכין עוגיות עם הילדים או לאפות עוגה לשבת
  • האי יכול גם לספק לנו מקום אחסון נוסף ו/או אזור למכשירי חשמל עיליים כמו טוסטר, קומקום וכדומה…
  • ועוד….

 

גישה תועלתנית

ניתן למצוא שולחנות נירוסטה בחנויות לציוד למסעדות, והפרופילים הדקים שלהם, והמחיר הנמוך להפליא, הופכים אותם לאופציה נהדרת לעיצוב מטבחים קטנים עם אי. ניתן לצייד את שולחנות העבודה גם במראה פחות תעשייתי.

בחירת לוח שולחן

לוחות שולחנות קטנים הם אידיאליים עבור שפים מושבעים אשר כל הזמן קוצצים ופורסים. ניתן למצוא את השולחנות האלו בגדלים שונים, כולל גרסאות מרובעות קומפקטיות שניתן להתאים אותן לחללים צרים.
לחלופין, אם אתם מחפשים סגנון ייחודי של מטבחים קטנים עם אי, מומלץ להחליף את השיש הקיים שלכם לשיש שמשמש כקרש חיתוך.

כמה רעיונות טובים לעיצוב מטבחים קטנים עם אי כדי לסייע לכם להפיק את המרב מהחלל שלכם. מה אפשר לעשות באמצעות אי במטבח קטן

תוספת מקומות אחסון

ניתן להפיק את המרב מהאי שלכם על ידי בחירת גרסה עם מדפים, ארונות או מגירות בתוך הבסיס. אם אתם הופכים את האי לתוספת קבועה למטבח, מומלץ להוסיף מתלה סירים על מנת לנצל את השטח שמעל ולפנות את הארונות לפריטים אחרים.

בחירת אריחים

אם אתם מתעניינים בעיצובי מטבחים קטנים עם אי, לכו על מראה אריחים ייחודיים שמשלבים עם הדגשים מודרניים, על מנת להפוך את המטבח, שהוא מוקד ההתכנסות העיקרי בבית, לשילוב המושלם של עבר שפוגש את ההווה.

ניתן למצוא שולחנות נירוסטה בחנויות לציוד למסעדות, והפרופילים הדקים שלהם, והמחיר הנמוך להפליא, הופכים אותם לאופציה נהדרת לעיצוב מטבחים קטנים עם אי.

אי מוגבה

אם אין לכם מקום לאי במרכז המטבח שלכם, ניתן למקם אותו בניצב לארונות או לקיר. סגנון עיצוב זה יוצר הרחבה שמכילה מקומות ישיבה בבר ומספקת שטח דלפק נוסף.

תוספת מגע עיצוב

מומלץ להימנע ממשטחי עבודה משעממים וצפויים על ידי הוספת לוח ייחודי לאי המטבח שלכם. אם אתם מחפשים סגנונות עיצוב מטבחים קטנים עם אי בגישה אטרקטיבית מרהיבה, מומלץ לבחור שיש איכותי, שמספק סגנון עיצוב הצהרתי עם קטעים גדולים של שיש איטלקי צבעוני, שמאפשר לצורות ומרקמים טבעיים לשגשג.

אי על גלגלים

אי למטבח שימושי כשאתם מבשלים, אבל הוא גם תופס שטח רצפה בשאר הזמן. מומלץ למצוא גרסת אי על גלגלים, או להוסיף גלגלים לאי הקיים שלכם, כך שתוכלו לגלגל אותו לפינה או לארון ולשמור על סגנון עיצוב נקי של המטבח.

אם אתם מחפשים סגנון ייחודי של מטבחים קטנים עם אי, מומלץ להחליף את השיש הקיים שלכם לשיש שמשמש כקרש חיתוך.

סגנון עיצוב מטבחים קטנים עם אי בגוון כהה

שיש גרניט שחור מסייע לכם לחסוך כסף, הוא לקל לניקוי ומסתיר לכלוך. מסיבה זו, שיש שחור או ריהוט כהה הם הבחירה המועדפת על בעלי בתים שמתכננים מטבחים קטנים עם אי.

סגנון עיצוב מטבחים קטנים עם אי בגוון כהה שיש גרניט שחור מסייע לכם לחסוך כסף, הוא לקל לניקוי ומסתיר לכלוך.

טיפים חשובים לתכנון אי במטבח

כאשר מתכננים אי למטבח, קודם כל צריך לשים לב לגודל החלל ולמיקום הפוטנציאלי של האי. ברגע שהבנו איפה אנחנו רוצים שהאי ימוקם ביחס לשאר המטבח כמו הכיור, משטחי ההכנה, המקרר וכדומה, נוכל להבין גם מה יהיה הגודל שלו ולא פחות חשוב- מה הגובה שלו. יש להתאים את גובה האי לגובה של המבשל העיקרי במטבח, בין אם זה אתה או היא. אם אתם נעזרים בילדים, שרפרף או מגדל למידה תמיד יכולים להוות אופציה מצויינת וחשוב להוסיף לאי גם אמצעי בטיחות נוספים. דבר נוסף שכדאי לעשות ויכול מאוד לעזור בתהליך התכנון של האי הוא כל הנושא צרכים. כדאי לעשות רשימה של הדברים הכי חשובים לכם שיהיו באי כדי שתוכלו לעשות השלמות של משימות ואז לפי סדר עדיפויות לשבץ אותם.

כמה יעלה לי להוסיף אי למטבח?

חשוב לעשות הפרדה ולהבין שיש הבדל בין שדרוג המטבח כולו והוספת אי כחלק משיפוץ המטבח או הזמנה של מטבח חדש, לבין מטבח שעובר חידוש או שדרוג ואז אליו אנחנו מוסיפים אי. למעשה, העלות של האי משתנה ותלויה במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל מאילו חומרים האי עשוי, האם מעץ בוצ‘ר או שיש יוקרתי או מחומרים זולים יותר כמו בלוק דמוי עץ או אבן זולה. גם התוספות של האי משפיעות כמובן על המחיר ויש לזה משמעות. בגדול, אפשר לומר שהעלות של הוספת אי תנוע בין 5,000-16,000 ש“ח. מכיון ומדובר במטבח קטן, סביר להניח שגם האי קטן וגם הגודל שלו משפיע כמובן על המחיר.

לסיכום, הוספה של אי למטבח קיים או שדרוג מטבח ישן במטבח חדש בתוספת אי היא בחירה מעולה שתאפשר לכם נגישות גבוהה יותר, התייעלות וחיסכון בזמן הבישול. כל שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למעצבת מטבחים או מתכננת מטבחים ולהתחיל לעבוד על המטבח החדש שלכם. בחירת חומרי גלם איכותיים ותכנון נכון הם הבסיס למטבח מעולה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!