מטבח פרובנס מחיר

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מה זה מטבח פרובנס? למה כדאי שיהיה מטבח כזה בבית ומה המחיר של מטבח פרובנס? בואו נתחיל מהסוף. מחיר מטבח פרובנס יכול לנוע בין בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים, ולעתים אם באמת משקיעים בצורה יוצאת דופן הוא יכול להגיע גם למאה עד מאתיים אלף שקלים. וזאת בהסתמך על פרמטרים רבים. המטבח בעל האופי הייחודי מקנה סביבה מרשימה ויוקרתית בבית ולכן טווח מחיר מטבח פרובנס הוא רחב כל כך. אז מה זה בעצם מטבח פרובנס? בשנים האחרונות ניתן לראות כי מטבח פרובנס הפך להיות מבוקש מאוד. למטבח, הקרוי על-שם המחוז פרובנס בדרום צרפת עקב המאפיינים המיוחדים שלו, יש מראה ביתי המשלב בין הכפרי למודרני.

המאפיינים של מטבח פרובנס מחיר

מטבח פרובנס עשוי בעיקר מעץ מלא אך משולבים בו גם חומרי גלם אחרים כמו ברזל, נוירוסטה וזכוכית. המטבח יהיה לרוב בצבע לבן או שמנת והשילוב בין החומרים השונים לצבע הם אלה המקנים את המראה הייחודי לו. המאפיינים היחודיים הם אלה המשפיעים על מחיר מטבח פרובנס. איך נראה מטבח פרובנס? מטבח פרובנס עשוי עץ ולרוב יהיה בצבע לבן או שמנת. במטבח תראו שימוש בקרמיקה וטקסטילים המקנים אווירה כפרית. כיאה למסורת הכפרית בצרפת, כלי המטבח מוצגים באופן פומבי – לא כיוון שאין מקומות אחסון, להיפך. במטבח פרובנס יש הרבה מקומות אחסון, פתוחים וסגורים, בצורת ארונות, כונניות, מגירות ומדפים. כל חלק כזה הוא בעל פיתוחים שונים, וניתן לבחור לו ידיות ועיטורים נוספים ככל העולה על הדעת. אלמנטים אלה מקנים למטבח עיצוב פשוט ונוח המשלב ישן וחדש, מראה כפרי עם נוכחות מודרנית על-ידי הכנסת מכשירי חשמל מתקדמים. משטחי העבודה הרחבים במטבחי פרובנס מתאימים במיוחד למי שאוהב לבשל ולארח ובדרך כלל יהיה גם אי באמצע כדי להוסיף לשטח העבודה, להציג את חומרי הגלם של האוכל והתוצרת, ולאפשר שיתוף של כל בני הבית בהכנות. לא סתם המטבח נחשב ללב הבית ומטבח פרובנס מדגיש זאת יותר.

המאפיינים של מטבח פרובנס מחיר מטבח פרובנס עשוי בעיקר מעץ מלא אך משולבים בו גם חומרי גלם אחרים כמו ברזל, נוירוסטה וזכוכית.

למה כדאי לבחור במטבח פרובנס מחיר?

מטבחי פרובנס עשויים מחומרי גלם איכותיים ולכן יחזיקו מעמד לשנים רבות. ביחס למטבחים אחרים הם בעלי עמידות גבוהה ולכן מחיר מטבח פרובנס משתלם לטווח הרחוק. כמו כן המטבח הכפרי מציע סגנונות עיצוב רבים ומגוונים המבטיחים מטבח ייחודי ושונה משל אחרים. מראה המטבח משדרג את נראות הבית כולו ולמרות האופי המיושן שלו, הוא משרה אווירה יוקרתית. יתרון חשוב נוסף למטבח פרובנס הוא שמאוד קל לנקות אותו. כיצד תעצבו מטבח פרובנס? במידה ומחיר מטבח פרובנס אינו מהווה שיקול בבחירת המטבח, פתוחות בפניכם אין ספור אפשרויות לעיצובו. כבר הזכרנו שהמטבח הוא לב הבית, שם אנחנו מבלים חלק נכבד מהיום ולכן נרצה שזה יהיה מקום נוח ופונקציונלי. דמיינו את המטבח המושלם שלכם. מה הייתם רוצים שיהיה בו? היכן בבית תמקמו אותו? איזה פונקציות הייתם רוצים שישמש? לאחר שעניתם על שאלות אלה יהיה קל יותר לעצב את מטבח הפרובנס. בתהליך החשיבה שימו דגש גם על בעיות ומגבלות קיימות, כמו שטח הבית, מיקום חלונות ועוד, כדי שניתן יהיה לחשוב על פתרונות מתאימים כבר בשלב הזה ולוודא שהמטבח ישרת וימלא אחר הצרכים שלנו. עכשיו זה הזמן לבחון עיצובים מתאימים הכוללים אלמנטים כפריים שישרו את האווירה החמימה והמזמינה המזוהה עם מטבח פרובנס, את סוג הדלתות, הידיות והגימורים השונים. בתהליך העיצוב כדאי גם לחשוב על המכשירים החשמליים שתרצו שיהיו במטבח ולוודא שיש לכולם מקום. העיצוב יהיה פשוט, מזמין ופרקטי.

למה כדאי לבחור במטבח פרובנס מחיר? מטבחי פרובנס עשויים מחומרי גלם איכותיים ולכן יחזיקו מעמד לשנים רבות.

מטבח פרובנס גוונים נבחרים

רוב מטבחי פרובנס הם בצבע לבן או שמנת אך כמובן שניתן לשלב בהם מספר צבעים במידה ותרצו להדגיש חלק כלשהו. כמעט כל צבע יכול להשתלב במטבח פרובנס אך נראה כי הצבעים הבולטים הם בעלי גוון בהיר המזכיר את הטבע. מחיר מטבח פרובנס – האם כדאי להשקיע? כמו שהזכרנו בהתחלה טווח המחירים הוא רחב ומחיר מטבח פרובנס ישתנה בהתאם לפרמטרים הנבחרים. המטבח הוא חדר שאמור לשרת אותנו לשנים רבות ובאופן יומיומי. חשוב שנבחר חומרי גלם איכותיים ועמידים. סוג העץ – לדוגמא, מייפל או אלון, סוג ודגם השיש, החיפויים, הידיות ושאר דקורציות להדגשת טקסטורה, ישפיעו על מחיר מטבח פרובנס ובהתאם יקנו את המראה המבוקש. ככל שתוסיפו מקומות אחסון, תאורה ואלמנטים המחברים לשאר הבית מחיר המטבח יעלה. וכמובן שאם בחרתם מטבח בהזמנה אישית במקום לשפץ מטבח קיים, יעלה מחיר מטבח פרובנס יותר ביחס למטבחים אחרים.

מטבח פרובנס מחיר מה משפיע על העלויות

מטבח פרובנס מחיר מורכב מהמון סוגים של מרכיבים ולכל מרכיב יש את ההשפעה שלו בנפרד על המחיר, עד לכדי יצירת חלל שלם ומושלם. אחד הדברים שישפיעו בין השאר על המחיר של מטבח פרובנס הוא הגודל שלו. למעשה, לרוב, ככל שהמטבח שלנו יהיה גדול יותר, ככה המחיר שלו יהיה גבוה יותר, וזאת משום שצריך במטבחים גדולים לשלב יותר חומרי גלם בין אם זה חיפויים, בין אם זה משטחים או ריצוף ובין אם תאורה מרובה יותר. דבר נוסף שצפוי להשפיע כמובן על המחיר הסופי של מטבח פרובנס הוא החומרים שנבחר לשלב, שכן יש הבדל בין אבן גרניט, אבן קיסר, קוריאן ושיש. אם נבחר לשלב עץ, גם כן הדבר ישפיע על המחיר באופן כזה או אחר, תלוי בסוג העץ וברמת הגימור שלו. גם מכשירי החשמל אותם נבחר לשלב ישפיעו על המחיר, שכן מכשירי חשמל אינטגרליים יעלו יותר מאשר מכשירי חשמל נפרדים. בגדול, העלות של מטבח פרובנס נעה בין 30,000-100,000 ש“ח.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!