רעיונות לעיצוב מטבח מודרני לבן עם אי

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אם מסתכלים על כל הבית שלנו, מגלים כי החלל הכי שימושי, הכי פופולארי, אולי אפילו אם תרצו הכי חשוב הוא המטבח שלנו. אנחנו מבצעים בו ביום אינספור שימושים כמו הכנת קפה של בוקר וארוחת בוקר אותה הילדים לוקחים לגנים ולבית הספר, בישול, אפיה ואפילו פעולות בסיסיות ביותר כמו למשל שתיה של כוס מים. מנגד, המטבח הרבה פעמים גם מהווה חלל בו אנחנו מבצעים פעולות שאינן קשורות לבישול כמו למשל קריאת עיתון או מענה למיילים, הכנת שיעורי בית עם הילדים, אכילה של פיצה בערבים שאין לנו כוח לבשל. מסיבות אלה ורבות אחרות, לאי במטבח יש שימושים רבים: הוא יכול לשמש כפריט עיצוב, לבלוט עם חומרים וצבעים נועזים, והוא יכול גם להיות פונקציונלי, עם מדפים ומגירות נוספים שיכילו כל כלי שאתם צריכים על מנת להכין את הארוחות של המשפחה שלכם.

אם אתם מחפשים השראה לשיפוץ מטבח מודרני לבן עם אי, הרעיונות במאמר זה יסייעו לקחת את המטבח שלכם לשלב הבא.

הוספת כסאות בר

מומלץ לבחור כסאות בר גבוהים בצבע שישתלב באופן מענג עם ארונות המטבח הלבנים והאי שלכם.

מטבח מודרני לבן עם אי מקבל דחיפה של אלגנטיות עם שרפרפים שחורים, ומהווה מקום נוח לארוחות בוקר מהירות עם הילדים או לאירוח חברים.

בחירת רהיטים עם גלגלים

בעיצוב מטבח מודרני לבן עם אי בסגנון תעשייתי, תוספת של אי מטבח קטן עם גלגלים מסייעת למקסם את החלל.

עם אי נייד, אתם יכולים להזיז את שטח ההכנה או ההגשה שלכם על מנת להכיל יותר טבחים, או להציב אותו בפינה כאשר אתם צריכים יותר מקום עמידה.

מטבח מודרני לבן עם אי מקבל דחיפה של אלגנטיות עם שרפרפים שחורים, ומהווה מקום נוח לארוחות בוקר מהירות עם הילדים או לאירוח חברים.

לחשוב בגדול

אם יש לכם מטבח מודרני לבן עם אי גדול, אתם יכולים לתכנן שיטות עיצוב מגוונות, עם מקום להכין ולהגיש את מנות הפתיחה, המנה העיקרית והקינוח שלכם על משטח אחד.

יש אפילו מגירות מובנות נוספות לאחסון מרכיבים, כלים וסירים. איי מטבח גדולים הם גם אידיאליים ליצירת גבולות בחלל גדול עם קונספט פתוח.

מחויבות לצבעים

ארונות מטבח מודרני לבן עם אי בצבעים אקסצנטריים ובהירים, מספקים לאי שלכם את אותו יחס תוסס.

על מנת לקשור את האסתטיקה של החדר, מומלץ לוודא שהריפוד מתאים לצבע הארון והאי. אין ספק שאף אחד לא ישכח את המטבח הזה אחרי שייכנס אליו או יראה אותו באינסטגרם.

אם יש לכם מטבח מודרני לבן עם אי גדול, אתם יכולים לתכנן שיטות עיצוב מגוונות, עם מקום להכין ולהגיש את מנות הפתיחה, המנה העיקרית והקינוח שלכם על משטח אחד.

מקומות אחסון יצירתיים

מומלץ לעצב ארונות מטבח מודרני לבן עם אי עם מקומות אחסון שיתאימו לצרכים שלהם, בין אם זה אומר מדפים לספרי הבישול, מקום לאוסף השמפניה, או ווים לתליית הסירים שלכם.

על מנת לוודא שהאי במטבח שלכם יהיה פונקציונלי כמו שהוא יפה, כדאי להתקין אחסון מדף פתוח או מגירות או ארונות נוספים כדי לשמור על ארגון במטבח שלכם.

מקומות ישיבה כפולים

מומלץ לארגן מקומות ישיבה מסביב לאי המטבח בגישה מתקדמת על ידי הארכת האי לשולחן ניצב שבו אתם ומשפחתכם יכולים ליהנות מארוחה בסמוך למקום שבו מתרחשת כל פעולת הבישול.

בחירה בשולחן צמוד היא שיטה מצוינת ליצור ניגודיות לצבע ולאי ולשאר הרהיטים בתוכנית עיצוב של מטבח מודרני לבן עם אי, כשהכיסאות משמשים ככתם צבע לתוספת עיצוב.

מומלץ לעצב ארונות מטבח מודרני לבן עם אי עם מקומות אחסון שיתאימו לצרכים שלהם, בין אם זה אומר מדפים לספרי הבישול

מחיר מטבח מודרני לבן עם אי

מחיר עיצוב מטבח מודרני לבן עם אי, שכולל ארונות, מזווה, אי, כיסאות, וכל פריטי העיצוב הנדרשים, כולל אינסטלציה, בתעריפים שנכונים לשנת 2022, יכול לנוע בין 25,000-40,000 ₪.

מה משפיע על מחיר מטבח מודרני לבן עם אי?

יש כמה קריטריונים חשובים שמשפיעים על העלות סופית של מטבח מודרני לבן עם אי:

  1. מטבח חדש או מטבח שעבר שיפוץ – בעוד יש משפחות שעוברות לבית או דירה חדשים ובוחרות מטבח מודרני חדש לחלוטין, בהתאם לצרכים המדוייקים שלהן, אחרות בוחרות לשפץ או לחדש את המטבח. בעוד מטבח חדש לגמרי יעלה בממוצע בין 50,000-120,00 ש“ח, מטבח מודרני שעובר חידוש או שיפוץ יעלה בין 12,000-30,000 ש“ח. מכאן אפשר להסיק שלרוב הרבה יותר זול לחדש או לשפץ מטבח בהשוואה לחידוש מטבח.
  2. גודל המטבח – רוב המוצרים אותם אנחנו בוחרים למטבח שלנו כמו האי, הארונות, החיפויים, הקרמיקה, הריצוף מחירם נקבע לפי מ“ר. אמנם המחיר יורד למ“ר אך ככל שהמטבח גדול יותר, נצטרך לשלם יותר. כלומר, מטבח מודרני בגודל של 20 מ“ר, יעלה פחות בהשוואה למטבח שיעלה 50 מ“ר.
  3. חומרים נבחרים – איכות החומרים משפיעה באופן ישיר על המחיר של המטבח. למשל, אם נבחר אי המיוצר מעץ טבעי העונה לשם בוצ‘ר, נשלם יותר בהשוואה לחומרים סינטטיים המשולבים עם שבבי עץ. דוגמא נוספת: משטח מסוג אבן קיסר יעלה פחות בהשוואה למשטח קוריאן למשל.

קריטריונים נוספים המשפיעים על מחיר המטבח הם הקבלן, המעצבת או חברת המטבחים איתם נבחר לעבוד, לוחות הזמנים יכולים לייקר את המטבח, רמת הגימור של המטבח וכמובן מכשירי החשמל אותם נבחר לרכוש.

מה המסקנה?

המסקנה לגבי התקציב בעיצוב, חידוש או שיפוץ מטבח מודרני היא שעלינו לעבוד עם תקציב. כלומר עלינו קודם כל להבין מה נתח התקציב שיש לנו ואז לפי זה לבצע את הבחירות שלנו בין אם זה סוג המטבח, האריחים של המטבח, המעצבת וכדומה.

לסיכום, מטבח מודרני לבן עם אי הוא מטבח מרשים, יוקרתי, אך עם זאת גם פונקציונלי ולכן חשוב לשים דגש ולהבין היטב את הצרכים שלנו, עוד לפני שאנחנו ניגשים לתהליך התכנון של המטבח הבא שלנו. מדובר בחלל שאמור לשרת אותנו ואת בני המשפחה שלנו לאורך שנים רבות ויש להשקיע זמן, אנרגיה ומחשבה בתהליך כולו.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!