פתרונות אחסון וארונות הזזה למטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

הצורך במקום ועוד מקום ועוד מקום אינו נעלם לעולם, פתרונות האחסון במקום בו הכל או כמעט הכל חייב להיות נגיש כל הזמן בעת הבישול ואל מול זאת לאפשר לבשלן שטח פעילות נרחב עלולות להתנגש אחת בשנייה. המטבח המודרני, מעניק פתרונות אחסון מתוחכמים המהווים נקודת מבט מעניינת, ולא פחות חשוב מכך, נוחה לפעילות המשתנה במטבח בין אם אתם עתידים לבשל ארוחת ערב מרובת סועדים או ארוחת ערב שגרתית לבני המשפחה. "פתרונות אחסון", הוא מושג ההולך ונעלם מן העולם, משנה את הקונספט בעולם המטבחים ויוצר מושג מושגים חדשים המעניקים מענה לא רק לצורכי האחסון אלא גם אחסון המשלב בתוכו גישה נוחה ומהירה. הרי כל החוכמה והתחכום בתחום האחסון הוא היכולת לאחסן וגם למצוא.

הרמוניה במטבח – פתרונות הרמוניקה ונגישות

אחד הנושאים המלהיבים ביותר בתחום של ארונות הזזה ובסגנון עיצוב הפנים החדש הקיים כבר מספר שנים הוא פתרונות ההרמוניקה. פתרונות אחסון למטבח בסגנון שטחי ההרמוניקה שמים דגש ונותנים את תשומת הלב והבמה (המוצנעת) לכלי העבודה ומוצרי החשמל הקלים במטבח, כמו, מיקסרים, מעבדי מזון, מקציפים, כלי אחסון סכום, וכיוצא באלה. היתרון המשמעותי של פתרונות ההרמוניקה הוא ביכולת שלהם, להצניע וגם לשים את המוצרים בנגישות גבוהה במיוחד, ממש ב"שלוף" ובהישג יד, תרתי משמע. פתרונות ההרמוניקה, מאפשרים לבשלן להשתמש בכל פריט בדיוק בזמן בו הוא זקוק לו וביתר הזמן לפנות את משטח העבודה תוך שניות אחדות. כל בשלן יודע, שכל סנטימטר של משטח עבודה הוא קריטי , על כן, המטרה הבאה בתחום אדריכלות ועיצוב הפנים, שמה דגש על עידוד בשימוש הסגנון הזה ההופך לשכיח יותר ויותר ויש הטוענים שבצדק. כל הסוד הוא בהתאמות – התאמת המטבח לבשלן הרבה לפני בחירת העיצוב עצמו, התאמת המטבח והקונסטרוקציה שלו חייבת להתייחס לדמות המרכזית במטבח. אלמנטים שרבים כלל לא חושבים עליהם, מצד הלקוחות באים לידי ביטוי בעת תכנון המטבח או שדרוג המטבח, כמו גובה, האם הבשלן ימני או דווקא שמאלי, כמות הבישולים והדומיננטיות של העבודה בחלל חשוב זה של הבית, האם ישנן בעיות גופניות כמו נכות או קושי, המטבח או הצורך הספציפי אותו אמור לשרת המטבח, האם בדרך כלל מתבשלים בו מאכלים ותבשילים חמים או שאלה תופסים מקום של כבוד, רק בסופי השבוע וביום יום נחלתם של הסנדויצ'ים, הסלטים והחביתות המהירות, הם אלה המשחקים תפקיד מרכזי ברמה היומיומית.

החשיבות של פתרונות אחסון נוחים במטבח המודרני

הופכים את הקערה על פיה – מטבח קטן-גדול

האם גם מטבח קטן הינו בר עיצוב? מבחינה אדריכלית אין מבטח שאינו ניתן לעיצוב והשמשה יעילה. גם במטבחים קטנים במיוחד ניתן למצוא פתרונות אחסנה ושיפור הנוחות תוך שימוש בטכניקות שאינן מורכבות במיוחד. טיפ אחד פרט לאפשרויות ההרמוניקה הוא ויתור על הארונות הקלאסיים והחלפתם בארונות הזזה דווקא. היתרון בבחירת ארונות הזזה על פני ארונות המסורתיים יוצרת מקום נוסף בחלל המטבח ועיצוב עמוס פחות, במיוחד במטבחים קטנים וצרים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!