מטבח פרובנס אפור – כיצד ניתן להתאים מטבח פרובנס אפור לבית החדש שלכם

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

הנטייה הטבעית של בני האדם בשנים האחרונות הינה לחזור למקורות. כיום, ישנה נהירה רבה של אנשים לחזור למה שהיה יפה, מקובל, או אופנתי בעבר. בין אם מדובר על לבוש, ריהוט לבית, בישול, עיצוב אופנה, ובין היתר גם, עיצוב מטבחים – אזי שכיום אנשים רבים מתעניינים דווקא במה שהיה נחשב לאופנתי לפני עשרות שנים. את העובדה הזאת ניתן לראות כאשר אנחנו מדברים על מטבחי פרובנס – אחד הלהיטים הגדולים כיום במדינת ישראל לעיצוב פנים, ולעיצוב מטבחים בפרט. בזמן שאנשים רבים מחליטים לרכוש מטבח או לבחור במעצב פנים שייעצב להם את המטבח בסגנון פרובנס, אנשים נוספים רבים לא מבינים כלל על מה כל המהומה. מה זה סגנון עיצוב פרובנס? כיצד הדבר בא לידי ביטוי בעיצוב מטבחים? וכמה יעלה לנו להתקין או לרכוש לבית מטבח פרובנס אפור? כל זאת ועוד, תוכלו למצוא בשורות הבאות אשר מובאות כאן לפניכם.

מטבח פרובנס אפור – בתור התחלה, מה זה סגנון עיצוב של הפרובנס?

עצמו לרגע עיניים ודמיינו מראות טבעים שנדמה כי כבר חלפו מהעולם – שדות פרחים צבעוניים, כרמי ענבים שמשרתים יקבי יין, טירות גדולות ועתיקות, כפרי פועלים ציוריים, ועוד רבים. כל אלה הם כמובן מאפיינים של חבל הפרובנס, אחד מהחבלים האותנטיים, העתיקים, והיפים ביותר כאמור בצרפת. בעוד חבל הפרובנס הוא אחד המקומות התיירותיים ביותר בעולם כיום, ואחד המקומות האהובים ביותר על ישראלים רבים שאוהבים להרגיש תחושות של פשטות ושל טבע, ישראלים רבים החליטו לא להתאמץ על מנת לטוס לחבל הפרובנס, אלא להביא את החבל הזה ממש אליהם הביתה, זאת כאשר סגנון העיצוב של הפרובנס, הוא אחד מסגנונות העיצובים שתופסים תאוצה בשנים האחרונות במדינת ישראל, בעיקר כאשר מדובר על עיצוב של חלל המטבח בבית שלנו.

מה זה סגנון עיצוב פרובנס? כיצד הדבר בא לידי ביטוי בעיצוב מטבחים? וכמה יעלה לנו להתקין או לרכוש לבית מטבח פרובנס אפור?

מטבח פרובנס אפור – מה זה מטבח אשר מעוצב בסגנון פרובנס?

בסופו של דבר, הציוריות הרבה של חבל הפרובנס, הכפריות שבה, ועוד, הם המאפיינים שבהם אנו משתמשים כאשר אנחנו רוצים לעצב מטבח בסגנון עיצוב של חבל הפרובנס. מטבחים אשר מעוצבים בסגנון פרובנס, הם מטבחים אשר שמים כאמור דגש על הפשטות, על הצבעוניות, על סוגי החומר האותנטיים והעתיקים יותר, ואת הצורות היחודיות והחומרי האותנטיים שמאפיינים או עשויים לאפיין את חבל הפרובנס שבצרפת ואת הקו האומנותי שעומד מאחורי סגנון העיצוב הזה. בסופו של דבר לסגנון העיצוב של הפרובנס ישנם מאפיינים רבים.

מטבח פרובנס אפור – מה זה מטבח אשר מעוצב בסגנון פרובנס? בסופו של דבר, הציוריות הרבה של חבל הפרובנס, הכפריות שבה, ועוד, הם המאפיינים שבהם אנו משתמשים כאשר אנחנו רוצים לעצב מטבח

מטבח פרובנס אפור – מה הם המאפיינים השונים של מטבחים בסגנון עיצוב של הפרובנס

  • צבע מבחינת קשת הצבעים, סגנון העיצוב של מטבחים בסגנון פרובנס היא קשת צבעים צבעונית, ועמוקה יותר בצבעים שלה ובאופציות שלה מסגנונות עיצוב אחרים. קשת הצבעים והצבעים המובילים בסגנון העיצוב הפרובנסיאלית, היא קשת צבעים הכוללת את הצבעים הבאים – אפור, אפור דהוי, סגול, ירוק, וצהב עדינים, גווני שמנת, ועוד נוספים. צבע השמנת, הוא הצבע המוכר ביותר עם סגנון העיצוב הנ"ל, זאת כאשר ניתן למצוא קשת צבעים של שמנת משולבים בכל מטבח פרובנס.
  • חומר מבחינת סוג החומרים, מטבח בסגנון עיצוב של הפרובנס הוא מטבח שנותן את הכבוד ואת הדגש לסוגי החומרים הישנים יותר, סוגי חומרים שמספקים אווירה ייחודית של עתיקות, פשטות, כפריות, ושל הרגשה טבעית מאוד. מבחינת החומרים עצמם – מתכת, עץ, וטקסטיל, מהווים את חומרים הגלם המרכזיים בהם יעשו שימוש בבניית ועיצוב מטבח בסגנון עיצובי זה. המטבח הפרובנס ישתמש בחומרים אלה על מנת ליצור הרגשה אותנטית ועתיקה, זאת כאשר נשתמש בעץ על מנת לייצר מתלים כבים לסירים, מחבתות וכדומה, ולמעשה, המחשבה תמיד תהינה לנסות לתת תחושה פשוטה ועתיקה לכל אלמנט ולכל פריט שנבחר ליישם כאשר נבנה את המטבח בסגנון הפרובנס.
  • צורה מבחינה צורנית, הדש הולך להיות תמיד לשלב במטבח הפרובנס בין קווים ישרים ופשוטים, לבין צורות מעגליות, על מנת לייצר שילובים מעניינים ויחודיים מבחינה צורנית ועיצובית. מה שאנחנו מנסים ליצור מבחינה צורנית כאשר אנחנו מעצבים את המטבח בסגנון עיצוב של הפרובנס, זה לתת תחושה של פשטות, עתיקות, ושל קרבה למקור כאשר אנחנו מעצבים את המטבח הזה.

 

איך מתכננים מטבח פרובנס אפור?

כדי לתכנן מטבח פרובנס אפור, יש כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לקבל עליו החלטה, היא האם אנחנו לוקחים את המטבח הקיים שלנו והופכים אותו לחדש, כלומר משפצים אותו, מחדשים אותו ומעצבים אותו מחדש, או שאנחנו ממש מזמינים מטבח פרובנס אפור חדש לגמרי עבור דירת קבלן או במקום המטבח שכבר ישלנו. כלומר, הורסים את הקיים ובמקומות מזמינים חדש. ההחלטה השניה שאנחנו צריכים לקחת קשורה לבעלי המקצוע אותם נבחר. ניתן לבחור בין אדריכל לבין מעצבת מטבחים, כאשר במידה ואנחנו רוצים לעשות שינויים מבניים או לשבור קירות, כן כדאי לבחור באדריכלית. השלב הבא יכלול רשימה מסודרת שבה יופיעו כל הצרכים שלנו מהמטבח. כדאי לחלק את הרשימה לשתי רשימות. רשימה אחת קשורה לצרכים הפונקציונליים שלנו והשניה לעיצוביים. בשלבים הבאים ניקח החלטות כמו חומרי הגלם אותם נשלב במטבח – חיפויים, אי, משטחי עבודה, מיקום של כל דבר, מוצרי חשמל ועוד.

כדי לתכנן מטבח פרובנס אפור, יש כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב. הדבר הראשון שאנחנו צריכים לקבל עליו החלטה, היא האם אנחנו לוקחים את המטבח הקיים שלנו והופכים אותו לחדש

לסיכום, מטבח פרובנס אפור הוא ללא ספק בחירתם של רבים מאיתנו, דרך נפלאה לחדש את הבית ולעצב את החללים הכי חשובים והכי משמעותיים בבית שלנו. שדרגו את המטבח שלכם, הוסיפו פריטים ומוצרים שאתם אוהבים כמו מכונת אספרסו מפנקת, מכונת גלידה, מכונת לחם או כל דבר אחר שיהפוך את השהייה שלכם במטבח לנעימה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!