מטבח כפרי פולימר

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח כפרי פולימר – מטבח הוא לב הבית שלנו

אם אנחנו מסתכלים לרגע על מבנה הבית הטיפוסי במדינת ישראל, נוכל למצוא הסכמה רווחת על חדר אחד במבנה הבית שלנו לו יש חשיבות גדולה ומרכזית מעל לשאר חדרי הבית, ונכון, אנחנו כמובן מדברים על חלל המטבח בבית שלנו. מעבר לעובדה שאנחנו מכינים את המזון שלנו וצורכים את המזון שלנו בחלל הזה, חלל המטבח הוא מקום של חברתי של ממש בכל בית – הוא מאחד ומאגד את דיירי הבית השונים, הוא מהווה מקום מפגש ואירוח מרכזיים בבית שלנו, הוא משמש אותנו לציון חגים, מועדים, ימי הולדת, ועוד. העובדה שחלל המטבח בבית שלנו הוא כה חשוב, מעידה על כך כי אנשים רבים שנמצאים בעיצומו של תהליך בניית/ תכנון/ או שיפוץ של בית, משקיעים משקל מחשבתי רב בתכנון ועיצוב חלל המטבח הבא שבבית שלהם. לכן, אם גם אתם מתכננים מטבח חדש, שווה להיעזר באנשי מקצוע מתאימים שיסייעו לכם בתהליך.

מטבח כפרי פולימר – עיצוב מטבחים בסגנון כפרי ממש את הרעיון והתכלית הכוללת של חלל המטבח

כפי שהבנו בשורות הקודמות, לחלל המטבח יש חשיבות גדולה ורגשית רבה מעבר לעובדה כי מדובר בחלל המשמש להכנת מזון. מטבח איכותי צריך להיות מטבח אשר ישרה רוגע, חמימות, נועם, ויספק תחושה מקבלת ופתוחה עבור כלל דירי הבית, והאורחים שמגיעים להתארח בבית. ועל כן, אם אנחנו מסתכלים על סל התכונות הגדול הזה, ועל סגנונות העיצוב הקיימים כיום בעולם עיצוב המטבחים, אזי שאחד הסגנונות המתאימים ביותר להגשמת כל העקרון המחשבתי של חלל המטבח בבית שלנו – הוא סגנון העיצוב הכפרי. סגנון העיצוב הכפרי הוא אחד הסגנונות המובילים כיום בעולם עיצוב המטבחים, זאת כאשר כיום ישנם יותר ויותר אנשים הבוחרים לעצב את המטבח החדש בבית שלהם בסגנון העיצוב הכפרי, ומקומות חדשים מציעים מטבחים מוכנים בסגנון כפרי מיום ליום גם כן. אך בתור התחלה, בוא ננסה להבין דבר ראשון מה זה מטבח כפרי, ומה זה מטבח כפרי פולימר.

מטבח כפרי פולימר – מטבח הוא לב הבית שלנו אם אנחנו מסתכלים לרגע על מבנה הבית הטיפוסי במדינת ישראל, נוכל למצוא הסכמה רווחת על חדר אחד במבנה הבית שלנו לו יש חשיבות גדולה ומרכזית מעל לשאר חדרי הבית

מטבח כפרי פולימר – כיצד בא לידי ביטוי בפועל סגנון העיצוב הכפרי במטבחים

כשאנחנו מסתכלים לעומק על סגנון העיצוב הכפרי עבור מטבחים, ועל סגנון העיצוב הכפרי באופן כללי, אזי שסגנון עיצובי זה הוא סגנון עיצובי אשר מקדש מספר אלמנטים ומאפיינים שונים. ראשית, סגנון העיצוב הכפרי מאמין בשילוב בין הסביבה החיצונית בה נמצא החלל המעוצב, לבין החלל המעוצב עצמו. זאת אומר, סגנון העיצוב הפכרי מנסה להשתמש בטבע החיצוני בתור השראה לעיצוב חללי הפנים. שנית, סגנון העיצוב הכפרי הוא סגנון עיצובי לעיצוב מטבחים אשר דוגל בפשטות, בקווים עדין, ושימוש בקשת צבעים וקווים עדינה ופשוטה. גם מבחינת מוצרי החשמל, וכלי המטבח השונים שיהיו קיימים במטבח, אזי שסגנון העיצוב הכפרי בא במטרה להביא את הפשטות ואת הדברים העדינים יותר גם מבחינה זו. מעבר לסגנון העיצוב הכפרי אשר תופסת פופולאריות בעיצוב מטבחים, כיום ישנה נטייה נוספת לעיצוב מטבחים כפריים באמצעות פולימר.

מטבח כפרי פולימר – מה זה פולימר וכיצד ניתן לעצב באמצעותו מטבחים

שימוש בפולימר לעיצוב מטבחים בסגנון כפרי, ועבור עיצוב מטבחים באופן כללי כיום, הוא שימוש חשוב שצובר תאוצה רבה במהלך השנים האחרונות. ובמידה שאינכם מכירים את המושג פולימר, למעשה פולימר הוא חומר גלם גמיש מאוד ובעל תכונות אלסטיות רבות ומגוונות, ועל כן, ניתן להשתמש בו בצורה נבונה עבור שימוש במטבחים כיום. מעבר לכך, לפולימר יש יתרונות רבים בעיצוב מטבחים כיום, יתרונות שמגיעים מבחינות שונות של מחיר, פשטות, וקלות להרכבה.

מטבח כפרי פולימר – מה זה פולימר וכיצד ניתן לעצב באמצעותו מטבחים שימוש בפולימר לעיצוב מטבחים בסגנון כפרי, ועבור עיצוב מטבחים באופן כללי כיום, הוא שימוש חשוב שצובר תאוצה רבה במהלך השנים האחרונות
קרדיט תמונה: freepik

מטבח כפרי פולימר – מה הן היתרונות השונים אשר קיימים כיום לעיצוב מטבחיים כפריים באמצעות חומר הגלם פולימר?

  • עמידות גבוהה – פולימר הוא חומר גלם עמיד מאוד, והשחיקה אשר מתרחשת כתוצאה מפעולות המטבח השונות בחומר הפולימר הן מעטות עד אפסיות. לכן, בהיותכם בוחרים פולימר בתור חומר גלם מרכזי, תוכלו להנות ממטבח חזק ועמיד לאורך שנים, ובקושי תצטרכו לבצע פעולות תחזוקה כאלה או אחרות.
  • כפרי בלעדי או שילוב של כמה סגנונות – ניתן לשלב פולימר כחלק מסגנון העיצוב הכפרי, או לחילופין לעצב מטבח כפרי המשלב סגנונות אחרים כמו כפרי מודרני, כפרי קלאסי, כפרי פרובנס וכדומה.
  • גמישות עיצובית פולימר הוא חומר גלם מאוד מאוד גמיש בשימושים השונים שניתן לעשות בו, ועל כן, פולימר אפשר לנו לבצע כמות גדולה מאוד של דברים עיצוביים בעזרתו.
  • נוחות במחיר מחיר הפולימר הוא נמוך יחסית לחומרים אחרים בהם משתמשים בעיצוב מטבחים.

מטבח כפרי פולימר כמה זה אמור לעלות לי?

בעיקרון, לא מדובר כאמור בחומר הגלם היקר ביותר, אבל המחיר של מטבח כפרי פולימר משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים. למשל, אחד הקריטריונים שמשפיעים על המחיר של המטבח הוא הגודל שלו. כלומר, ככל שגודל המטבח גדול יותר, ככה נצטרך יותר פולימר, יותר ארונות, יותר חזיתות, יותר חיפויים ומשטחים וזה כמובן משפיע על המחיר. יחד עם זאת, כן חשוב לדעת שאם מעצבים מטבח גדול, המחיר למ“ר קטן במגוון החומרים שבוחרים לשלב. דברים נוספים שמשפיעים על המחיר של המטבח הם בין השאר החיפויים שנבחר לשלב, האם יש במטבח אי או לא, פתרונות אחסון – מתקדמים טכנולוגית או רגילים, מכשירי חשמל רגילים או אינטגרליים, עם או ללא קולט אדים ועוד. העלות הסופית הממוצעת של מטבח כפרי פולימרי נעה בין 20,000-60,000 ש“ח.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!