מטבח מודרני לבן עם עץ הוא הלבן החדש

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח מודרני לבן עם עץ משדר אלגנטיות פשוטה. מצד אחד יש את הסגנון העיצובי המודרני שנחשב היום לסגנון עיצובי המועדף על רבים בשל הניקיון, האסתטיקה הגבוהה, העובדה שכל דבר תוכנן בקפידה רבה תוך מענה מושלם ומדויק לצרכים שלנו. יש מקום לכל דבר ויש סדר. כמובן שאפשר לשלב את המטבח המודרני עם סגנונות נוספים כמו מודרני כפרי, מודרני קלאסי, מודרני נורדי ועוד. מצד שני יש את השילוב העיצובי של עץ ולבן התפתח בעולם העיצוב המודרני במשך זמן מה, אבל סגנון זה פופולרי יותר היום. העץ הוא חומר חם, אותנטי, חומר שעושים בו שימוש אלפי שנים. מאמר זה מסביר את מאפייני השילוב השיקי הפשטני שמושך בעלי בתים רבים ברחבי הארץ.

שילוב סגנונות העיצוב של מטבח מודרני לבן עם עץ הוא גם קלאסי וגם אינו מסובך, אבל חשוב להבין איך להשתמש נכון בגלגלי צבע ופלטות צבעים. למרות שסגנון זה משמש לעתים קרובות בעיצובים מודרניים, עץ ולבן הוא זיווג רב תכליתי שמספק תוצאות מדהימות באופן בלתי צפוי.

איך לשלב את המודרני עם העץ הלבן?

ובכן, יש המון דרכים לעשות את זה, הנה כמה שילובים אפשריים שאפשר לקחת מהם השראה:

  • ארונות עץ מלא צבועים בשמנת ולבן, משטח שיש טבעי ורצפת קרמיקה ייחודית
  • ארונות זכוכית לבנה אטומה בשילוב משטח גרניט פורצלן בגוון בהיר וחיפויים תואמים
  • ארונות פורמייקה צבועים בלבן בשילוב משטח אבן קיסר בלבן

מטבח מודרני לבן עם עץ משדר אלגנטיות פשוטה. מצד אחד יש את הסגנון העיצובי המודרני שנחשב היום לסגנון עיצובי המועדף על רבים בשל הניקיון

מטבח מודרני לבן עם עץ בשילוב עם סגנון כפרי

שילוב המונחים "מודרני" ו"כפרי" באותו משפט אינו מופיע הרבה, אבל אתם יכולים לאמץ סגנון עיצוב מטבח מודרני לבן עם עץ באמצעות שימוש בקורות עץ חשופות, עם ארונות משלימים ומקומות ישיבה ליד האי. זהו סגנון מדהים של קירות לבנים בהירים ומשטחי עבודה וחלקים אחוריים לבנים מבריקים.

על ידי צביעת לוחות העץ בלבן בין הקורות החשופות, בעלי בתים מוסיפים עוד יותר גובה לתקרת המטבח שלהם. כאן אפשר לתת לדמיון לפרוץ גבולות ולשלב עם ארונות העץ הלבנים או השמנתיים, גם רצפת וינטג‘ מצויירת, חיפויים מצויירים, משטח בוצ‘ר או אפילו אי עם צבעים פסטליים מעודנים.

סגנון עיצוב מטבח מודרני לבן עם עץ באמצעות שימוש בקורות עץ חשופות, עם ארונות משלימים ומקומות ישיבה ליד האי.

כדור הארץ למטה ועננים למעלה

הטבע יצר שילובי עץ ולבן עם פלטת צבעי אדמה ושמיים שנמצאת בחיק הטבע. בעלי בתים משתמשים בהשראה זו לעיצוב מטבח מודרני לבן עם עץ, באמצעות התקנת רצפות עץ מוכתמות באגוז, ואי אגוז יפהפה. כל השאר, מהארונות והקירות ועד המשטחים האחוריים, כולם עשויים בלבד. האפקט הוא כמעט אוורירי, וללא ספק נצחי.

האריחים הלבנים האחוריים משדרים מראה זוהר. ניתן לשלב זכוכית שמעניקה עומק או ממד אחר לעיצוב, ומוסיפה, במקום להתחרות, לארונות ולמשטחי השיש הלבנים. מטבח מודרני לבן עם עץ יכול להיות מעוצב עם אי שאינו צריך להתאים לדלפקים היקפיים.

בעוד שהמטבח מרווח בפני עצמו, מטבחים קטנים יותר יכולים להיות מעוצבים היטב עם אי כהה יותר באמצע, עם ארונות היקפיים בהירים ולבנים על מנת לשמור על סגנון עיצוב פתוח.

בעלי בתים משתמשים בהשראה זו לעיצוב מטבח מודרני לבן עם עץ, באמצעות התקנת רצפות עץ מוכתמות באגוז, ואי אגוז יפהפה.

שילובים של עץ ולבן במטבחים קטנים

עץ מכניס חמימות, אבל יש אנשים שחוששים ש"חמימות" רבה מדי תגרום למטבח הקטן שלהם להיראות צפוף. שיפוץ קסם מטבח מודרני לבן עם עץ הוא הוכחה לכך שהמטבח הקטן שלכם ייראה נפלא עם כמה ארונות עץ חמים, כל עוד אתם מאזנים את העיצוב עם קצת לבן.

אם כבר מדברים על צבעים "בהירים", בעלי בתים רבים גם משפרים את האור הטבעי במטבח שלהם על ידי החלפת הדלת המוצקה שלהם לאפשרות של דלת צרפתית והוספת חלון יפה ומקושת מעליה, תוך שימוש בשטח קיר שאינו מנוצל לתאורת יום יעילה.

הוספת נופך טבעי

הטבע זמין בצורות רבות. לפעמים הוא מתבטא בזר פרחים ועיצוב אמנותי עם נושאי טבע. במקרים אחרים הוא מתבטא באלמנטים הטבעיים שמשמשים לאורך עיצוב מטבח מודרני לבן עם עץ.

בעלי בתים משתמשים בעץ ולבן ביחד, בשילוב עם מכשירי נירוסטה ומשטחים אחוריים מאבן טבעית לאפקט מרקם נפלא. אביזרי השיש הבהירים מדגישים את הגוונים הבהירים בארונות.

שיפוץ קסם מטבח מודרני לבן עם עץ הוא הוכחה לכך שהמטבח הקטן שלכם ייראה נפלא עם כמה ארונות עץ חמים, כל עוד אתם מאזנים את העיצוב עם קצת לבן.

עלות מטבח מודרני לבן עם עץ

העלות לעיצוב מטבח מודרני לבן עם עץ משתנה בהתאם לסוג העץ, גודל המטבח, וכמות משטחי העץ או השיש שתבחרו. העלויות נעות בין 19,000 ל-29,900 ₪.

מה משפיע על המחיר של תכנון ועיצוב מטבח מודרני לבן עם עץ?

ובכן, יש מגוון רחב של מרכיבים ומאפיינים אשר משפיעים על העלות הסופית של המטבח. אם רוצים להוזיל קצת עלויות, תמיד אפשר לבחור מרכיבים קצת פחות יקרים או לחפש בעלי מקצוע שמציעים מחיר אטרקטיבי. להלן כמה מהמאפיינים אשר משפיעים על המחיר הסופי של מטבח מודרני לבן עם עץ.

  • גודל המטבח – ככל שהמרחב של החלל גדול יותר, נצטרך להשקיע יותר בתכנון ולעבוד עם כמות גדולה יותר של חומרים ומכאן, ככל שהמטבח גדול יותר המחיר שלו גבוה יותר.
  • חדש או מחודש – שיפוץ מטבח או אם תרצו אפילו חידוש מטבח קיים ברוב המקרים יעלה פחות מאשר מטבח חדש לגמרי.
  • חומרי גלם – כאמור, יש חומרים יקרים יותר וחומרים זולים יותר. זול יותר, לאו דווקא אומר פחות איכותי, לפעמים יש חומרי גלם שעברו תהליכים ייחודיים שמאפשרים עמידות גבוהה יותר.

בשורה התחתונה, מומחי עיצוב יעצבו לכם מטבח מודרני לבן עם עץ מושלם

אם אתם מתחברים לאפקט הפשוט אבל הקלאסי שנוצר מפיזור ארונות עץ עם מתקנים ושיטות גימור לבנות, צוות שמתמחה בעיצוב מטבח מודרני לבן עם עץ ייעץ לכם לגבי רעיונות להחיות את השילוב הרב תכליתי הזה במטבח שלכם, בין אם הוא מודרני, כפרי או קלאסי.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!