התאמת הריצוף לארונות המטבח

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

סוג הריצוף שבו אתם בוחרים בעת עיצוב המטבח החדש שלכם, הוא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו, כי הדבר ישפיע באופן משמעותי על המראה והתחושה של המטבח שלכם במשך שנים רבות.

כדי ליצור עיצוב מטבח הרמוני, כל האלמנטים חייבים לעבוד יחד באופן כלשהו. זה כולל את אריחי הרצפה וארונות המטבח, ולא רק צבע הקירות. שני תחומים אלה, הרצפה והארונות, נמצאים במטבח זה לצד זה ותופשים חלק גדול משטח המטבח. לכן חשוב לוודא שגם הארונות וגם הרצפה יבטיחו לכם שהעיצוב במטבח יהיה מוצלח.

יש בשוק חומרי ריצוף כל כך רבים, עד שצריך לאזן את היופי והעמידות עם התקציב וסגנון החיים. הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון כשמרצפים את הרצפה בעץ, בטון או אריחי קרמיקה.

סגנון

אחד הדברים הראשונים שיש לחפש בעת בחירת אריחי הרצפה וציפוי הארונות במטבח הוא להתאים את הסגנון של השניים. סגנון עכשווי יעבוד היטב עם אריחי רצפה בעלי קווים ארוכים נקיים. ארונות תלויים על הקיר יכולים להתמודד עם רצפה שכוללת מגוון של דוגמאות, כמו גם עם אריחי קרמיקה או אריחי אבן. ארונות שיש להם קווי עיצוב חזקים או שמרקם העץ שלהם בולט מאוד, אפשר לשלב עם אריחי רצפה בעלי אופי שווה שיוכלו לעמוד מולם. זה כולל צפחה, או אריחים שיוצרו כך שהם ייראו כמו חומרים אחרים, כמו עץ למשל.

אחד הדברים הראשונים שיש לחפש בעת בחירת אריחי הרצפה וציפוי הארונות במטבח הוא להתאים את הסגנון של השניים

צבע

אריחי רצפה צריכים לאזן לעיתים קרובות את הצבעים שנמצאים בשאר המטבח. לדוגמה, מטבח עם ארונות מוארים ודלפק כהה, צריך להתאים רצפה כהה שתספק את האיזון. אם המטבח אמור להיות במספר גוונים של צבע או טון של צבעים, כדאי לבחור באריחי רצפה שהצבע שלהם הוא הגוון הכהה ביותר שקיים בצבעי המטבח. זה יכול להיות צבע הזיגוג או צבע מרקם העץ שמשמש לריצוף הרצפה.

גודל

גודל האריחים שאתם בוחרים צריך להתאים לסגנון שבחרתם. ארונות מטבח אלגנטיים ומודרניים יתאימו למרצפות עם אריחים גדולים עם פחות קווי רשת. אם ארונות המטבח הם בסגנון כפרי ישן, אפשר להשתמש באריחים קטנים יותר, שניחנים בגיוון צבעוני רב יותר. אריחים בגודל קטן יותר מציגים גיוון רב יותר על גבי הרצפה. עם זאת, צריך להתחשב גם בגודלו של המטבח עצמו, כדי לא לשבור את האריחים לרשת צפופה וקטנה שמושכת את העין אל הרצפה.

הדגשים ודוגמאות

אחד הדברים הראשונים שיש לחפש בעת בחירת אריחי הרצפה וציפוי הארונות במטבח הוא להתאים את הסגנון של השניים. ארונות מטבח עכשוויים יכולים להתנגש עם רצפה רעשנית מדי. אבל, ארונות בסגנון מסורתי וארונות דקורטיביים יכולים לעבוד יפה עם רצפה שהאריחים שלה יוצרים דוגמא כלשהי. שמרו על כך שקנה המידה של גודל וסגנון אריחי הרצפה יתאים לארונות. זה מאפשר את הזרימה ההרמונית מהארונות אל האריחים.

טיפים לבחירת דלתות פנים

אפשר למצוא כיום מבחר של דלתות פנים, בעיצובים שונים, בסגנונות שונים וגם מחומרים שונים. דלתות הפנים, שכבר מזמן משמשות כאלמנט עיצובי לכל דבר, יכולות ליצור אווירה מיוחדת בבית ולהשלים את האלמנטים האחרים שבו. אם אתם מעוניינים לשלב בבית דלתות פנים, בין אם במסגרת שיפוץ הבית או בעקבות בניית בית חדש, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את דלת הפנים הנכונה:

אפשר למצוא כיום מבחר של דלתות פנים, בעיצובים שונים, בסגנונות שונים וגם מחומרים שונים. דלתות הפנים, שכבר מזמן משמשות כאלמנט עיצובי לכל דבר

פנייה לחברה המתמחה בתחום – לפני שבוחרים את דלתות הפנים לבית, חשוב לפנות, תחילה אל חברה להתקנת דלתות פנים מעוצבות, המתמחה בתחום. חברה, המתמחה בתחום תוכל להציע לכם פתרונות ברמה גבוהה, דלתות איכותיות וגם מגוון רחב מאד של אפשרויות. חברה כזו גם תהיה כתובת שאפשר לפנות אליה בכל בעיה וכתובת שבה ניתן לקבל את המענה המתאים בעת הצורך.

התייחסות לחומרים מהם עשויות הדלתות – כאמור, ישנם סוגים שונים של דלתות. ישנן דלתות זכוכית, ישנן דלתות העשויות מעץ וגם דלתות המשלבות בין כמה חומרים שונים. אפשר למצוא בשוק כיום דלתות עם ציפוי למינציה וגם דלתות עם ציפוי פורניר. בעוד שציפוי למינציה עשוי להיות זול יותר, ציפוי פורניר נחשב לאיכותי יותר וגם קל לתיקון במידה וזה נדרש. מסיבה זו דלתות כזו עשויה להיות יותר יקרה, אם כי במקרים רבים מדובר בהשקעה משתלמת ונכונה.

המנגנונים הקיימים בדלת – דלתות הפנים של היום הן דלתות איכותיות מאד. אפשר למצוא בהן מנגנוני נעילה מתקדמים במיוחד, המשלבים טכנולוגיות שונות. חשוב לבדוק באיזה מנגנון מדובר, האם הוא מאפשר לדלת להיסגר בשקט והאם ועד כמה הוא אכן איכותי ועמיד. מומלץ במקרים כאלה להתייעץ עם צוות המקום כדי לבחון את הסוגים השונים הקיימים.

עיצוב הדלת – מכיוון שלדלת הפנים ישנו תפקיד חשוב ביצירת האווירה והסגנון בבית, כדאי להתייחס גם אל גוון הצבע שלה והאופן שבו היא מעוצבת. במידה והסגנון העיצובי השולט בבית הוא מודרני, כדאי לבחור דלתות פנים המעוצבות בסגנון זהה. במידה והסגנון השולט הוא כפרי, כדאי לבחור דלת כפרית, דלת מעץ או מציפוי דמוי עץ. בכל מקרה, מומלץ לבחור עיצוב שיכול להתאים לכמה שיותר סגנונות, כזה שבמידה ותחליטו בעתיד לשנות את עיצוב הבית, יוכל להתאים למראה החדש.

סקר שוק – זהו אולי הטיפ החשוב מכל. לפני שבוחרים את דלתות הפנים, מומלץ להשוות בין כמה אפשרויות שונות ולא למהר לקבל את ההחלטה. לא נוהגים להחליף דלתות פנים בתדירות גבוהה ולכן חשוב לבצע את ההחלטה תוך התייחסות לכל הפרמטרים החשובים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!