מטבח מודרני שחור: שיטות עיצוב

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אומנם רוב האנשים בוחרים לעצב את המטבח שלהם בגוונים בהירים, אך יש גם לא מעט משפחות שבוחרות בצבע השחור כמאפיין את אחד החללים הכי דומיננטים וחשובים בבית שלנו. למעשה, מטבח מודרני שחור הוא הלהיט המוחלט של עיצוב הפנים בשנת 2022. יותר ויותר בעלי בתים מחליטים שחללי פנים כהים נראים טוב, גם אם הם קטנים. יתרה מכך, ארונות מטבח שחורים אינם כל כך קשים לניקיון, אם בוחרים בחומרים הנכונים.

מאמר זה מציג רעיונות מעניינים ביותר לעיצוב פנים שיגרמו למטבח השחור שלכם להיראות ייחודי ומרשים.

האם מטבח מודרני שחור הוא רעיון טוב?

מטבח מודרני שחור הוא ההפך המוחלט מהסגנון האירופאי, שנפוץ כל כך בשנים האחרונות. אבל אין פירוש הדבר שעיצוב כזה אינו יכול להתייחס למינימליזם עם הסגנונות שלו. ההבדל הוא שבגלל הצבע הכהה, כל העיצוב נראה שונה מפתרונות סטנדרטיים אחרים.

בעלי בתים רבים חוששים שעיצוב מטבח מודרני שחור לא ייראה טוב בבתיהם, מכיוון שהמקום שלהם מוגבל. יחד עם זאת, קיימים טריקים מסוימים שגורמים למטבח שחור להיראות מרווח. כל מה שצריך זה להאיר אותו בפריטים בהירים או להשקיע בתאורה איכותית ובמנורות גדולות. בנוסף, אחד היתרונות המובהקים של בחירת מטבח מודרני שחור היא בהיבט של שמירה על המטבח לאורך השנים. במטבח שחור פחות שמים לב לכתמים, ללכלוך, יותר קל לשמור עליו מרהיב ויוקרתי כפי שהוא מבלי שסימנים כמו קפה או רוטב שלא יצא ייראו לעין.

למעשה, מטבח מודרני שחור הוא הלהיט המוחלט של עיצוב הפנים בשנת 2022. יותר ויותר בעלי בתים מחליטים שחללי פנים כהים נראים טוב, גם אם הם קטנים.

האם מטבח שחור פרקטי?

לפעמים, במקום מוגבל, הפרקטיות היא הנושא שמטריד בעלי בתים רבים. אז אם אתם מעוניינים בעיצוב מטבח מודרני שחור ואתם מעריכים את ההיבטים המעשיים של עיצוב פנים, אל תוותרו על הרעיון!

יש צורך לנקות את המטבח לעתים קרובות או לקנות מוצרים מיוחדים שיסייעו לכם לשמור עליו ללא רבב, אבל מטבח שחור ייחודי ירשים בוודאי את כל מי שיבקר בביתכם.

מטבח מודרני שחור הוא ההפך המוחלט מהסגנון האירופאי, שנפוץ כל כך בשנים האחרונות.

מטבח מודרני שחור ועץ: הטרנד החם

השילוב של צבע שחור ועץ במטבח הוא אחד הפתרונות הפופולריים ביותר ששולטים בשנת 2022. צבע שחור נראה קר, אבל העץ מחמם בעדינות עיצוב מטבח מודרני שחור ונותן לו אווירה ייחודית. שילוב של שחור ועץ נראה אחרת בכל פעם. הכול תלוי בגוון האלמנטים הטבעיים שתבחרו.

צבע שחור עובד באופן מושלם הן עם עץ בהיר והן כהה, בתנאי שאלמנטים של יחידת המטבח מתאימים היטב. שילוב של צבעים בהירים עם שחור נראה בהחלט הרבה יותר אלגנטי וקרוב יותר לסגנונות אירופאיים ותעשייתיים. מצד שני, אם תשלבו ארונות מטבח שחורים עם אלמנטים מעץ כהה, תקבלו תוצאה נעימה.

עיצוב מטבח מודרני שחור בסגנון כזה קרוב יותר לסגנונות כפריים, אירופאיים או אפילו זוהרים. אביזרים הם המרכיבים המכריעים במקרה זה.

אינספור אפשרויות במטבחים גדולים

האמת היא שעיצוב מטבח מודרני שחור נראה טוב בכל סוג של עיצוב פנים, אבל הוא נראה טוב במיוחד בבלים עם הרבה מקום לשימוש. במקרה כזה, האפשרויות שלכם הן כמעט אינסופיות. שילוב של חזיתות ארונות מטבח שחורים עם חלקים קטנים עשויים עץ כהה בתוספת רצפה בהירה מאוד הוא רעיון מעניין שכדאי לקחת בחשבון.

חוץ מזה, אם יש לכם מספיק מקום, אתם יכולים להוסיף אי למטבח על מנת להפוך את הכנת הארוחות לנוחה יותר. ניתן להשלים את העיצוב עם אביזרים מינימליסטיים כמו מנורה ללא צללים ווילונות פשוטים על החלונות. עיצוב זה מתאים באופן מושלם לסגנון הלופט.

בעלי בתים רבים חוששים שעיצוב מטבח מודרני שחור לא ייראה טוב בבתיהם, מכיוון שהמקום שלהם מוגבל.

מטבח מודרני שחור ולבן: קלאס ואלגנטיות

אם אתם מעוניינים בעיצוב פנים אלגנטי יוקרתי, אין בעיה! פשוט מתאימים צבעי שחור ולבן על מנת להשיג סגנון עיצוב יוקרתי. יש הרבה אפשרויות בעיצובים כאלה. ארונות מטבח שחורים בשילוב משטחים לבנים הם הרעיונות היותר מעניינים. אלו גם פתרונות מאוד פופולריים שאפשר לראות בסגנונות שונים של עיצוב מטבח מודרני שחור.

אם אתם מודאגים לגבי כתמים גלויים, מומלץ לבחור חזיתות מט, שיגרמו לעיצוב הפנים להיראות אפילו טוב יותר.

כמה יעלה לי לעצב ולתכנן מטבח שחור מודרני?

בעיקרון, המחיר של מטבח שחור מודרני משתנה ותלוי בכמה מרכיבים חשובים שכדאי להתייחס אליהם, תוך כדי או לפי לפני שקובעים את התקציב. המרכיב הראשון הוא כמובן גודל המטבח. ככל שהמטבח שלנו גדול יותר, ככה המחיר שנשלם על תכנון ועיצוב המטבח יהיה יקר יותר. דבר נוסף מתקשר באופן ישיר לבעלי המקצוע שנבחר. כלומר, ככל שהקבלן, האדריכל, מעצבת הפנים, החשמלאי ושאר בעלי המקצוע שנבחר יהיו מקצועיים יותר ומנוסים יותר, כך העלות גבוהה יותר. סוג המטבח שנבחר בהיבט חומרי הגלם גם הוא היבט חשוב בהתנהלות הכלכלית שלנו. בגדול המחיר הממוצע למטבח מודרני בצבע שחור נעה בין 20,000-120,000 ש”ח.

האם יש דרך להוזיל עלויות?

בהחלט. הנה כמה טיפים מעולים ששווה לאמץ

  • תכננו את תהליך העיצוב או השיפוץ לא בסמוך לחגים אז המחירים עולים משמעותית
  • בחרו חומרים מקולקציות של שנים קודמות כך תוכלו להוזיל עלויות באופן ניכר
  • אם ניתן, בסוף השנה אחרי ה-30 לדצמבר יש המון הנחות משום שהחנויות רוצות להיפטר ממלאים ולכן זה בדיוק הזמן לרכוש קרמיקה וחיפויים, ברזים ורכיבים סניטריים, צבע, שליכט צבעוני רהיטים ואביזרי דקורציה למטבח החדש שלכם!

לסיכום, עיצוב מחדש של תכנון מטבח אינו עניין של מה בכך ויש להשקיע מלאכת מחשבת כדי שהחלל המשמעותי הזה יתן מענה מדויק לצרכים שלנו כמשפחה, גם בהיבט העיצובי וגם בהיבט הפונקציונלי. כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור חברת מטבחים או מעצבת פנים שאתם מתחברים לסגנון שלהם ועומדים בתקציב העומד ברשותכם!

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!