השפעת עיצוב המטבח על עיצוב הבית

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא הלב המרכזי של הבית, אמירה שרבים מסכימים איתה באופן מיידי. עיצוב מטבח באופן חכם ומחושב, ישפיע על העיצוב הכללי של הבית, גם אם עיצוב הפנים הכללי לא זכה למגע של חסד. המטבח הפתוח הוא אחת האופציות המשמעותיות והיעילות ביותר לצורך ההשפעה העיצוב הכללית.

רבים נוהגים לבחור ולשנות את מבנה המטבח והבית תוך הפיכת המטבח למטבח פתוח או פתוח למחצה תביא לתוצאות מפתיעות במראה הכללי של הבית או לפחות במראה הכניסה ומראה חדר המגורים, הסלון והתצפית מהכניסה הראשית של הדירה/הבית.

אז כיצד נתכנן את עיצוב המטבח באופן שישפיע על רמת העיצוב הכללית או לפחות על רוב החזותיות של הבית/הדירה?

לכל סיר יש מכסה ולכל כניסה שני כיוונים– השפעת הקוטביות על העיצוב הכללי

עיצוב קוטבי, או במילים פשוטות עיצוב משתנה/עיצוב קונטרה הוא בין העיצוב הרווחים והמשמעותיים ביותר בתחום עיצוב המטבח ועיצוב פנים הבית בכלל. עיצוב קוטבי המשבץ בתוכו אלמנטים דומים או זהים הנמצאים בפינות שונות או נישות שונות ברחבי הבית יביאו להשפעה משמעותית על שדרוג פני הבית כולו בעת עיצוב אזור המטבח בלבד. זוהי אחת הדרכים הפשוטות והשכיחות ביותר לעיצוב מטבח מקורי יחד עם השפעה ומשמעות עמוקה באשר לעיצוב הכללי של הבית, תוך שימוש מעודן באלמנטים קיימים.

עיצוב משתנה או ריהוט משלים אשר ניתן לכנותו גם בשם שיבוץ אלמנטים מרמזים- מבטא את אחת הטכניקות הפשוטות והמהירות ביותר לעיצוב מטבח בהשפעה כללית על מראה הבית.

אחת הנישות החשובות ביותר בעת עיצוב המטבח והתאמתו לבית ואולי המשפיעות ביותר על עיצוב המטבח והעיצוב הכללי הוא עיצוב המרצפות והתקרות

עיצוב מרצפות ועיצוב תקרות – ברוכים הבאים ליקום המקביל….

אחת הנישות החשובות ביותר בעת עיצוב המטבחים ואולי המשפיעות ביותר על עיצוב המטבח והעיצוב הכללי הוא עיצוב המרצפות והתקרות. באם אתם מעוניינים "לתבל" מעט את העיצוב ולאפיין את המטבח ואת הבית, חשבו על עיצוב מיוחד באזור המרצפות ואפילו הקרמיקות, עיצוב מיוחד בתחום זה יביא לשינוי דרסטי במראה המטבח ומראה העיצוב הכללי. עיצוב נכון ומחושב יהפוך את מראה המטבח לזוהר, מרענן ורענן יותר, ו"יפתח" את העיצוב באופן שיבטא את החזותיות והאופי של הבית וחדר שירות ספציפי זה.

אחד העיצובים הרווחים ביותר היום הם העיצובים הבהירים והרכים יותר עם אפשרויות לאפליקציות ייחודיות – שאלו כבר היום את אדריכל הפנים שלכם או לחילופין התייעצו עם אנשי המקצוע שלנו בתחום עיצוב פנים המטבח בהתאמה למראה הכללי של הבית.

עיצוב בדלתיים סגורות – עיצוב דלת הפנים במטבחים סגורים

עיצוב פשוט, ויחד עם זאת גאוני לכל דבר הוא דווקא מפתח הכניסה, באם המטבח שלכם הוא מסגנון המטבחים הסגורים, מומלץ לבחור בדלת מעוצבת לחציצה מעניינת בין המטבח ליתר הבית ובנוסף יהפוך את החלקים הנפרדים לחלקים משלימים המתחברים דווקא בזכות החציצה הזאת. חציצה דומה ניתן ליצור גם במטבחים פתוחים על ידי שימוש באיי מטבח בעלי שטח מוגבה כלפי חוץ ובעיצובים משתנים בפנים ובחלק החיצוני הפונה אל הסלון.

אחד העיצובים הרווחים ביותר היום הם העיצובים הבהירים והרכים יותר עם אפשרויות לאפליקציות ייחודיות

התאמת המטבח לעיצוב פנים של הבית

עיצוב פנים של הבית למעשה הופך אותו ליותר שימושי ויעיל עבורנו. ב 2 העשורים האחרונים לא מעט אדריכלים ומעצבי פנים הגיעו להבנה כי עיצוב פנים נכון לבית מאפשר הרמוניה, זרימה ושקט נפשי לגרים בו. אולם בפועל אין הגדרה "עיצוב פנים נכון" ההגדרה הזו שונה מאדם לאדם ומבית לבית, מה שטוב לאחד סביר להניח כי אינו מתאים ואולי אפילו מפריע לאחר. יחד עם זאת ישנה הסכמה כללית בכל הנוגע להתאמת המטבח לעיצוב הבית. על פי רוב המקום השני בו נמצאים רוב הזמן אחרי חדר השינה הוא המטבח, ועל כן ישנה חשיבות רבה מאוד בהתאמת עיצוב פנים המטבח לשאר הבית.

מטבח, בית ועיצוב הפנים שביניהם

אין זה משנה אם אדם אחד מכין ארוחות גורמה או שזו משפחה עם פיות רעבים, לעיתים זה יהיה רק לנוח כמה רגעים עם עיתון וכוס קפה או לשבת ולהכין את שיעורי הבית, בכל מצב, בכל מקרה עיצוב פנים למטבח יקבע ויגדיר את אופי השימוש בו. המשפט האחרון הוא קצת פרדוקסאלי ולכן אסביר אותו, נניח שאנו משפחת בת 6 נפשות, אופי ההתנהלות שלנו מצד אחד הוא X אולם עיצוב פנים של המטבח מכתיב לנו בפועל התנהלות Y, יוצא שבעצם לא משנה מה אנחנו רוצים בפועל המטבח מאלץ אותנו ליישר קו מולו. מכאן נולדה התובנה שעיצוב פנים לבית מקביל לעיצוב המטבח, אם בחרנו עיצוב פנים מסוים שכולל הרבה מקומות אחסון הרי שזה מלמד עלינו כי גם במטבח נצטרך אחסון רב ועל כן בעת התכנון יש צורך להחשיב פרט זה, הדבר נכון גם אם אנו מרבים בארוחות משותפות אז יהיה עלינו לבחור שולחן או לבנות אי שיאפשר לכל בני המשפחה ואולי חבר או 2 להתארח בארוחת צהריים.

עיצוב קוטבי המשבץ בתוכו אלמנטים דומים או זהים הנמצאים בפינות שונות או נישות שונות ברחבי הבית יביאו להשפעה משמעותית על שדרוג פני הבית כולו בעת עיצוב אזור המטבח בלבד

עיצוב פנים למטבח חייב להתאים לסלון ולחדר השינה כאחד, האומנם?

הכול חייב להתאים, הריפוד של כיסאות המטבח חייב להיות תואם לכריות בסלון, משפטים אלו הם נחלת העבר, הצבע המהגוני או הבוק הולכים ונעלמים מן המטבחים ומחליף אותם הצבע הפסטלי הבהיר, הגימור האחיד נעלם כלא היה וכיום משלבים צביעת לכה מט עם לכה מבריקה או הברשת צבע (ווש), עיטורים מחדר המגורים, הסלון, מותקנים במטבח שלנו, שילוב דלפקי עבודה מזכוכית ועץ במקום השיש המוכר, כל אלו ועוד הם רק דוגמאות לעיצוב פנים של המטבח המודרני שהולך ותופס תאוצה משנה לשנה. המכשור החשמלי, מכונות הקפה ומעבדי המזון גם הם נתפסים כאלמנט עיצובי בחלל המטבח, ניתן לראות ביותר ויותר מטבחים מוצרי חשמל שהושקעו בהם שעות של עיצוב ותכנון. גם האחסון שינה את צורתו כחלק מהתפתחות והתקדמות עיצוב הפנים של המטבח, המשפטים בעבר כגון החשיבות בעיצוב פנים היא "שבמטבח צריך הרבה אחסון", או "ככל שיש אחסון כך יהיה מה לאחסן", כבר לא בהכרח שימושיים, היום נהוג לומר "השתמשו בחוכמה באזור אחסון שיש לכם". אכן עיצוב פנים אינו חייב להיות אחיד אולם יש צורך ביצירת קשרים מתאימים, הכוונה היא ליצור קשר בין עיצוב פנים של חלל אחד למשנהו, את הקשרים בין החללים ניתן לעשות בכמה אופנים כאשר הבולט הוא על ידי הריצוף, הבעיה בחללים פתוחים שהריצוף אינו יכול פשוט להשתנות בקו המטבח על כן את ההפרדה והשינוי בריצוף ניתן לעשות על ידי קרניזים שיבנו לצורכי הפרדה או על ידי שינויי גוון וצבע הקירות.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!