מדוע חשוב לקבל יעוץ אדריכלי לפני שיפוץ הבית?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

במהלך החיים אנו גדלים, מתפתחים ועוברים שינויים. השינויים באים לידי ביטוי הן בצרכים שלנו והן ביכולותינו הפיזיות והכלכליות לענות על אותם צרכים. חלק ניכר מחיינו עובר בבית שלנו. פעמים רבות זוג נכנס לדירה אותה רכש בעמל רב כאשר לא היה לו עדיין כסף לתכנן אותה היטב ולערוך בה שיפוץ מקיף, וגם לא היה בכך צורך- הדירה סיפקה את מה שהיה זקוק לה. עם הקמת משפחה וגדילתה, רבים שוקלים האם לעבור דירה או לערוך בבית שיפוץ. שיפוץ יכול, בעזרת מיומנות וניסיון של בעלי מקצוע, לענות על כל הצרכים המשתנים מבלי ההתעסקות במכירה ובעלות נמוכה מרכישת דירה אחרת. התייעצות עם אדריכל לפני השיפוץ תביא לכך שתנצלו את נתוניה של הדירה עד תום, ותטשטשו את החסרונות שלה.

אדריכל- מלווה אתכם לאורך כל הדרך

אדריכל הוא גורם מקצועי שבא לקחת דירה הנראית לעיתים כקופסת נעליים ובעזרת תכנון נכון לפתוח אותה ולשחרר בה חסימות. ממש כפי שנעשה בגופנו בעזרת שיטות טיפול כאלה ואחרות. כמובן שאדריכל יהיה קשוב לכם והשינויים שהוא יתכנן יהיו בהתאם למידת השינוי שתרצו ולפי התקציב שלכם. מקצועיותו של האדריכל נמדדת ביכולתו לתכנן תוכנית המותאמת ללקוח ולייצר פתרונות שהם בגדל אדריכלות מפתיעה אשר גאוניותה הוא בפשטותה. לעיתים שבירת קיר או שניים יכולה לתת מראה שונה לחלוטין לדירה, להפוך סלון ארוך ומלבני לבעל מראה רחב, להפוך חדר חשוך למואר ממש כבמטה קסם. הכל תלוי עד כמה האדריכל הוא בעל ראש פתוח אשר רואה את מראה הדירה החדשה בדמיונו כמו חזון ומוביל לקראתו. האדריכל נמצא איתכם ומלווה אתכם לאורך הדרך. גם אם ישנו צורך בקשר עם הרשויות לקבלת היתרי בניה למשל, הוא יסייע לכם בכך ויתמודד איתן בקלות רבה יותר בשל הניסיון וגם הקשרים שכבר רקם גם במקומות האלה.

אדריכל הוא גורם מקצועי שבא לקחת דירה הנראית לעיתים כקופסת נעליים ובעזרת תכנון נכון לפתוח אותה ולשחרר בה חסימות

ומה עם תכנון עצמי?

גם אם יש לכם גישה עיצובית וחוש אסתטי מפותח, אין הדבר אומר שאתם מקצועיים דיו מבחינה טכנית. אדריכל אינו רק מעצב פנים. הוא בהחלט יכול לסייע לכם גם בעיצוב תוך הדירה מבחינת האלמנטים שתציבו בה- ריהוט, צבעים, אביזרים ועוד, אך קודם כל הוא אחראי לתכנון טוב ונכון גם מבחינה חיצונית אם יש צורך וגם מבחינה פנימית. אם אין לכם רקע באדריכלות, סיכוי גבוה שלא תתחשבו בעת התכנון שלכם בכל הגורמים שיש להתחשב בהם כמו מערכות חשמל ואינסטלציה, כיווני אור ואוויר ועוד, מה שבסופו של דבר יעלה לכם כסף רב יותר. אדריכל יתחשב בכל הגורמים שאתם תציבו בפניו כמו מספר הנפשות, מספר החדרים הנדרשים, וגם בכל הנתונים שישנם בדירה כרגע. האדריכל יעשה שימוש מירבי במערכות כפי שהן כרגע על מנת להוריד מיוקר השיפוץ. בנוסף, הוא יקח בחשבון את החוקים הקיימים מבחינת הבניה והתקנים הנדרשים ויתכנן את מבנה הדירה החדש גם לפיהם.

בעת תכנון ועיצוב המטבח האדריכל הוא קודם כל נותן שירות. הוא צריך להתחשב התחשבות מלאה בצרכים שלכם וכן בסגנון שלכם. גם אם הוא אדם יצירתי שאוהב לגוון ולעצב באופן מקורי, אסור שהדבר יבוא על חשבון התחושה שלכם

כיצד למצוא אדריכל טוב?

כמו כל בעל מקצוע, האדריכל הוא קודם כל נותן שירות. הוא צריך להתחשב התחשבות מלאה בצרכים שלכם וכן בסגנון שלכם. גם אם הוא אדם יצירתי שאוהב לגוון ולעצב באופן מקורי, אסור שהדבר יבוא על חשבון התחושה שלכם. אדריכל טוב צריך לדעת מהו מקומו. זהו מקצוע עם אחריות רבה ולכן יש לבחור אדריכל מנוסה. המלצות מחברים או מכרים הן כדאיות מאוד. אם אין ברשותכם המלצות כאלה, הסתכלו באתרי אינטרנט של אדריכלים, ראו האם מציג האדריכל חומר מקצועי אשר יכול לסייע לכם ולא רק חומר פרסומי. ראו באתר את הגלריה שלו, בדקו האם הסגנון של מתאים לטעמכם. מומלץ גם להגיע אל המקומות פיזית על מנת להתרשם מהם בגודל טבעי. שוחחו עם האדריכל. ראו האם נוח ונעים לכם במחיצתו כי הוא ילווה אתכם במשך תקופה ארוכה ועמוסה. הכימיה איתו חשובה מאוד.

הכל כמובן עניין של תקציב. אם מדובר בשיפוץ קוסמטי בלבד של צביעה או החלפה מקומית של רצפות אין ההתייעצות עם אדריכל הכרחית

האם בכל שיפוץ כדאי להיעזר באדריכל?

הכל כמובן עניין של תקציב. אם מדובר בשיפוץ קוסמטי בלבד של צביעה או החלפה מקומית של רצפות אין ההתייעצות עם אדריכל הכרחית. כמובן שהיא תמיד יכולה להוסיף ולתת רעיון שלא עלה בראשכם וישמש כפיתרון זול או פשוט משחשבתם, אך גם תוכלו לסמוך על עצמכם. אם מדובר בצורך בשינויים משמעותיים בדירה, בהחלט כדאי להיעזר באדריכל לצורך תכנון מחודש.

תכנון מטבח – לערב את האדריכל

המטבח נחשב לאחד מהחדרים הפונקציונאליים ביותר בבית שכן הוא כולל אמצעי אחסון ואלמנטים שונים אשר נועדו להכנת המזון ואירוח של כל בני הבית. נוסף על כך, המטבח הוא גם נפחי ביותר, ממוקם במקום מרכזי בבית ולכן העיצוב שלו קריטי ביותר למראה הבית כולו. מסיבות אלו, בתכנון מטבח כדאי ומומלץ לערב אדריכל מקצועי אשר יעזור ליצור את המטבח המושלם, הן מבחינה תפקודית והן מבחינת המראה והעיצוב. במה מתבטאת התערבותו? המשיכו לקרוא.

מבנה

מבנה המטבח, למרות הדעה הרווחת, אינו עובדה אשר נכפית מראש. אדריכלים רואים את התמונה הכללית מעט אחרת ולכן מסוגלים לתכנן מטבח בצורה האופטימאלית. למעשה כיום ניתן להרכיב ובאופן מושכל את מבנה המטבח שלכם החל מהיכן יוצבו ארונות מסוימים, מה יהיה גודל השיש בפועל, אילו חלקים במשטח העבודה יישארו "יתומים" מארונות שמעליהם (חשוב לשימוש במוצרי חשמל שונים, מתקני מים ועוד), באיזה צד ימוקמו הכיריים, המקרר וכו'.

בתכנון מטבח כדאי ומומלץ לערב אדריכל מקצועי אשר יעזור ליצור את המטבח המושלם, הן מבחינה תפקודית והן מבחינת המראה והעיצוב.

התאמה לצרכים

תכנון אדריכלי מוקפד ומותאם אישית הופך את המטבח למתאים יותר לצרכי בעליו. משפחות בשלניות זקוקות למרחבי שיש גדולים יותר, מקום פנוי רב יותר לתנור מובנה רחב וכמובן, כמה שיותר אפשרויות ופתרונות לאחסון של מוצרי גלם להכנת האוכל והכלים השונים. מאידך, אדריכלים מנוסים בעיצוב פנים ידעו גם להתאים למשפחות אשר פחות משתמשות במטבח, את כל הפונקציות האפשריות בממדים המתאימים להן.

עיצוב

תכנון אדריכלי מקצועי ייגע גם בסגנון העיצובי של המטבח יחד עם התאמה מלאה לצרכים. לעיתים רבות בעלי הבית בעצמם זקוקים להכוונה מלאה באשר לקו העיצובי אשר אותו הם מעוניינים להנחיל בביתם. עיצוב המטבח מהווה נקודה טובה להתחיל ממנה ולהשפיע על הקו העיצובי של הבית מכאן והלאה. כיום ניתן למצוא מספר סוגים עיקריים של עיצובי מטבחים ובראשם המטבחים הכפריים (אנגליים, סגנון פרובאנס) הידועים באיכות העץ המלא והקווים המתעגלים שלהם, המטבחים הקלאסיים הפשוטים וגם את מטבחי היוקרה המודרניים בעלי הקווים הישרים, האסתטיים והומוגניים. עיצוב המטבח נשען על בחירה ראשונית מבין סגנונות אלו, על החומרים המתאימים והתאמה לעיצוב הכללי של הבית בהתאם לאופי של המשפחה.

אדריכל טוב יוכל לעזור גם בתכנון הפרזולים השונים (פנימיים וחיצוניים) ומפאת קשריו עם נגרים בתחום, יוכל לעזור במציאת עסקה משתלמת מבלי לפגוע באיכות הנדרשת.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!