מה חסר לך במטבח?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אם אתם חובבי בישול ואפייה, אם חשובה לכם האסתטיקה, אם חשוב לכם אופן עיצובו של המטבח אך גם מידת הפונקציונאליות שלו, תוכלו לשלב במטבח הביתי שלכם לא מעט מוצרים משלימים, שיצרו יחד מרחב נעים. מוצרים אלה, שברובם הם מוצרי חשמל מסוגים שונים, יכולים להיות בשימוש זמן רב ובזכות אופן עיצובם להפוך את המטבח למסוגנן וצבעוני הרבה יותר. אז, מה חסר לכם במטבח? על כך, לפניכם.

מוצרים משלימים ההכרחיים בכל מטבח

המטבח הוא אחד החדרים החשובים בבית ורבים נוהגים לבלות בו לא מעט זמן. בין אם במסגרת הכנת האוכל או אפילו בישיבה סביב שולחן האוכל עצמו, עליו להציע את האווירה הנכונה וגם את הציוד הנדרש. הנה כמה ממוצרי המטבח שכדאי שיהיו לכם:

מכונת קפה – מכיוון שרבים נוהגים להתחיל את הבוקר שלהם בשתיית קפה, מכונת קפה היא בגדר חובה. ניתן למצוא כיום מבחר של מכונות קפה מסוגים שונים, המתאימות לאלה המעוניינים בקפה טרי ומשובח בכל יום. מכונות הקפה המוצעות כיום מעוצבות בשלל של סגנונות, המשתלבים באופן מושלם במטבח ומהווים אלמנט עיצובי לכל דבר.

מעבד מזון – גם למעבדי המזון ישנו מקום של כבוד. אפשר למצוא אותם בצבעים שונים ובטווח רחב של מחירים. ישנם מעבדי מזון משוכללים במיוחד וגם כאלה, הנחשבים לפשוטים. אפשר לעשות איתם כמעט כל דבר ובדקות ספורות בלבד. הפעלתם פשוטה וקלה מאד ולא מצריכה מיומנות מיוחדת. הם אינם מרעישים כל כך, כפי שהיו בעבר, ובנוסף הם כוללים חומרים עמידים מאד, השומרים עליהם לאורך זמן.

מעבד מזון או טוסטר - מה הפריט שחסר במטבח שלכם

מכונת מיץ – היא אמנם איננה קיימת בכל מטבח, אולם לאור מגמת הבריאות שתופסת תאוצה בשנים האחרונות, כדאי שתהיה גם אצלכם. מכונת המיצים מאפשרת ליהנות בכל יום ממיץ טרי ובמגוון של טעמים ייחודיים. באמצעות מכונה זו ניתן להכין מיצים מפירות קשים ומפירות רכים ולשלוט במידת המרקם המתקבל. גם את מכונות המיצים המוצעות כיום, כמו מכונת קפה, אפשר למצוא בשלל של צבעים ודגמים, והן, ללא ספק, משמשות כמעין אלמנט עיצובי, התורם לא מעט מבחינה אסתטית למטבח.

מיקסר – אם אתם אוהבים לאפות, אתם מוכרחים שיהיה לכם במטבח גם מיקסר. המיקסרים של היום משלבים בין איכות ברמה גבוהה מאד לעיצוב בלתי רגיל. מדובר באחד ממוצרי החשמל הפופולאריים ביותר, אותו ניתן למצוא כמעט בכל מטבח ובווריאציות שונות. ישנם מיקסרים משוכללים מאד, המתאימים למטבח מקצועי, או, לכל הפחות, לאלה שנוהגים לאפות לא מעט. ישנם גם מיקסרים פשוטים יותר, אולם טובים לא פחות.

טוסטר – מכשיר מצוין, שגם אותו כדאי לרכוש ולשלב לצד מוצרי החשמל האחרים במטבח. זה יכול להיות טוסטר לחיצה או טוסטר רגיל וגם אותו אפשר למצוא בשלל של סגנונות ובמגוון רחב של צבעים. כשמדובר במשפחה גדולה למשל, כדאי לרכוש טוסטר עם כמה שלבים, בעזרתו ניתן להכין מספר טוסטים בו זמנית.

מה חסר במטבח ויכול להשלים את המטבח בבית מבחינה שימושית ואסתטית

התאמת מוצרי חשמל למטבח

עיצוב מטבח חדש איננו משימה קלה. אם חשבתם שלאחר בחירת סוג המטבח, הצבע, הגודל ומיקום הארונות והמגרות תוכלו לנוח, הרי שכעת נותר לכם לשלב במטבח את מוצרי החשמל הייעודיים לו. בהנחה שכבר הכנתם את נקודות החשמל ואת מערכת החשמל הביתית כך שתעמוד בעומס, להלן מספר טיפים מועילים להשלמת המלאכה בהתאמת מוצרי החשמל למטבח.

שילוב מוצרי החשמל מבחינה הרמונית

רוב האנשים מחפשים אחר מוצרי החשמל בהתאם למספר קריטריונים חשובים כגון הספק, רמת החיסכון באנרגיה וכמובן, הגודל. אלא, שלעיתים רבות אנו מזניחים אלמנט חשוב ביותר והוא צבע המכשירים. צבעם של מכשירי חשמל חייב להשתלב בצורה הרמונית עם הצבעים השולטים במטבח. ולמשל, מטבח כפרי בצבעי העץ המלא, לא ישתלב כהלכה עם מוצרי חשמל בצבע שחור אלא דווקא עם כאלו בצבעים בהירים. מטבח מודרני יותר יכול לשלב בתוכו מוצרי חשמל מנירוסטה בעלי צבע מתכתי כסוף שיעניק מראה הייטקיסטי- חדשני. קחו בחשבון שישנם מוצרי חשמל אשר על חלקם החיצוני ניתן להדביק תוספות בצבעי ארונות המטבח. הדבר נפוץ במיוחד במדיחי כלים.

כיצד להתאים את הגודל והפונקציונליות של מוצרי החשמל במטבח

גודל ופונקציונאליות

ברוב המקרים נגרים ואנשי מקצוע מתכננים מטבחים כך שכל הפתחים יהיו סטנדרטיים. אלא, שהמציאות מראה כי בחנויות השונות ניתן למצוא מכשירי חשמל בגדלים שונים אשר כולם מוגדרים כסטנדרטיים. לכן, חשוב מאוד לבצע מדידה מדויקת של הפתחים הקיימים ולתור אחר מוצר חשמלי מתאים. הדבר נכון לגבי תנורים, מדיחי כלים ובמיוחד בכל הקשור למקררים שכן יש להתאים לא רק את הגודל שלהם אלא גם את צורת הפתיחה (ימין לשמאל, שמאל לימין) והעומק.

עולם שלם מחוץ לבית

לא ניתן לגעת בנושא התאמת מוצרי החשמל למטבח מבלי לגעת בסוג המטבח אשר תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות, זהו מטבח חוץ. מדובר על מטבחים שלמים אשר בנויים מחוץ לבית ומהווים למעשה השלמה או תחליף לבישולים המתקיימים בתוך הבית כמו גם שהם מאפשרים שימוש בכלי בישול ומוצרי חשמל אשר אינם מתאפשרים בתוך הבית כגון התקנת גריל גז בנוי, טאבון וכו'. אין ספק כי זהו יתרון עצום בעולם המטבחים אשר נועד להתאים לצרכים של כל לקוח ספציפי בהתאמה אישית מושלמת.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!