מדריך קניית מטבחון מוכן: שיקולים שחשוב לקחת בחשבון לפני הקנייה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח הוא ללא ספק בין החללים הכי חשובים בכל בית או דירה. בין אם מדובר בבית סטודנטים או רווקים צעירים, בין אם בדירה בה חיים חמש נפשות עם ילדים וכלב, בין אם זוג בפנסיה ובין אם בזוג טרי שרק נישאו, כולנו צריכים מטבח. בעיקרון יש כמה אפשרויות שמדובר במטבח: מטבח קיים, חידוש מטבח, עיצוב מטבח, שיפוץ מטבח וקניית מטבחון מוכן. הפעם בחרנו לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על מטבחון מוכן. עיצוב מטבח בהחלט אינו שלם מבלי לבחור מטבח מודולרי אופנתי על מנת לספק פתרונות לצרכים של משתמשים שונים, לטעמם ולהעדפותיהם, עם התאמת מטבחון מוכן. זהו סגנון מטבח מסוגנן שהופך את תהליך הבישול לנטול מאמץ. מטבחים מוכנים מורכבים מיחידות מוכנות מראש שקל להתקין, לפרק ולנייד.

מטבחון מוכן הפך היום לצורך חשוב. אם החלטתם לרכוש מטבח מודולרי אבל אין לכם מושג לגבי היבטים מסוימים, מדריך רכישת מטבחים מודולריים זה יסייע לכם.

מטבחון מוכן למי זה מתאים?

  • לבעלי דירות אותן משכירים
  • לבעלי יחידות דיור אותן משכירים
  • לבעלי בתים פרטים צמודי קרקע עם יחידות דיור עבור הילדים
  • משרדים, קליניקות ומרפאות, חנויות, בתי עסק, חדרי כושר וסטודיואים, קאנטרי קלאב וכדומה…

משטח מטבחון מוכן

ברוב הבתים יש משטח מובנה למטבח. אבל אם אתם צריכים להתאים אישית את השיש, מומלץ לבחור מבין האפשרויות הטובות ביותר הזמינות.

תוכלו לבחור מתוך שפע של אפשרויות מטבחון מוכן, כמו משטח מוצק, דיקט עמיד למים רותחים וכן הלאה. כדאי לבחור את השיש העמיד ביותר בפני שריטות, חום, עובש וכתמים.

בעיקרון יש כמה אפשרויות שמדובר במטבח: מטבח קיים, חידוש מטבח, עיצוב מטבח, שיפוץ מטבח וקניית מטבחון מוכן.

ארונות

ארונות מטבח שימושיים כאשר יש לכם שאלות לגבי אחסון. מטבחון מוכן כולל מגירות וארונות לרצפות ולקירות. ניתן להתאים את הארונות מתחת לשיש בגדלים שונים.

ארונות מיוצרים מכמה סוגים של חומרים. מומלץ לבחור מתוך סגנונות עץ טבעי או לכה או אפילו אלומיניום. חשוב שגודל הארונות וגם כמות הארונות יתאימו כמובן לגודל החלל שברשותכם. התייעצו עם הנגר או עם החברה שתספק לכם שירות בהתאמה אישית. לפי התקציב שלכם.

עיצוב מטבח בהחלט אינו שלם מבלי לבחור מטבח מודולרי אופנתי על מנת לספק פתרונות לצרכים של משתמשים שונים, לטעמם ולהעדפותיהם, עם התאמת מטבחון מוכן.

ריצוף

מטבחון מוכן נראה מושלם לאחר התקנתו. יחד עם זאת, חשוב לבחור גם ריצוף נכון, מהדגמים הטובים ביותר המתאימים לשימוש, מתוך מגוון רחב של אפשרויות כמו פרקט, ויניל, ריצוף שיש וכן הלאה.

כיור מטבחון מוכן

לכיור יש חשיבות רבה בבחירת מטבחון באופן כללי ומטבחון מוכן באופן ספציפי. ברוב המקרים לא נוכל לבחור בכיור גדול מדי, כי מטבחים מוכנים בדרך כלל מתאימים לחללים יחסית קטנים ולכן המקום שלנו מוגבל. כיור הוא מתקן אינסטלציה שמשמש לשפע של עבודות מטבח כולל ניקוי כלים, שטיפת ירקות ופירות והשריית כלים מלוכלכים. מכאן שקניית כיור למטבח היא חיונית.

לכיור מטבחון מוכן חייב להיות עומק ורוחב מתאימים. תוכלו לבחור את הכיור המושלם מתוך מגוון אפשרויות כגון נירוסטה, קרמיקה, גרניט, שיש וטרצו.ארונות מטבח שימושיים כאשר יש לכם שאלות לגבי אחסון. מטבחון מוכן כולל מגירות וארונות לרצפות ולקירות.

ארובה

חשוב לזכור להתקין פתרונות אוורור במהלך עיצוב מטבחון מוכן. באופן אידיאלי, חייבים להתקין חלונות גדולים במטבח. יחד עם זאת, בבתים מודרניים, המרחב הוא מגבלה והתקנת חלונות גדולים עשויה להיות מאתגרת. במקרים כאלה, ארובות מטבח מודולריות שימושיות מאוד. חובה לבחור ארובות שימושיות במקום ארובות שהן רק יצירות ראווה.

במיוחד בבישול מאכלים עם תבלינים חזקים וטיגון בתדירות גבוהה, הריחות עשויים ליצור אווירה מחניקה. בישול מייצר אדים, אוויר חם, ריחות חזקי ם וכל מה שמוביל לגירוי בעיניים ולעיתים לקושי בנשימה. על מנת להסיר את האדים המזיקים והריחות החזקים, ארובות מועילות. יש לבחור את הארובה הטובה ביותר שגם זמינה במסגרת התקציב שלכם. ארובה מעולה להפחתת הריחות הרעים שנוצרים בזמן הבישול וגם מסייעת לשמור על הניקיון של הקירות והאריחים לאורך זמן.

לכיור מטבחון מוכן חייב להיות עומק ורוחב מתאימים. תוכלו לבחור את הכיור המושלם מתוך מגוון אפשרויות כגון נירוסטה, קרמיקה, גרניט, שיש וטרצו.

מכשירים חשמליים

מומלץ לבחור את המכשירים החשמליים הטובים ביותר לבטיחות. יש להקפיד תמיד להשקיע במוצרים איכותיים בקניית מטבחון מוכן, שכן זוהי השקעה חד פעמים שיש לה שימוש יומיומי. למרות שמדובר במטבחון מוכן, אפשר להזמין את המטבחון עם מכשירי חשמל בילד אין או לרכוש את המכשירים בנפרד. כל מטבחון חייב תנור לאפייה וצלייה, כיריים חשמליות או מגז, קומקום או תמי 4 להרתחה וטוסטר חשמלי. שאר המוצרים החשמליים ביניהם מיקסר חשמלי, מעבד מזון, מעבד ידני, מיקרוגל וכדומה, הינם מוצרי חשמל בעדיפות יחסית נמוכה ומתאימים רק למי שבאמת יש לכך מקום.

עלות מטבחון מוכן

עלות מטבחון מוכן משתנה בין היצרנים והמעצבים, והמחיר תלוי בגודל המטבח ופריטים שהוא כולל. המחירים נעים בין 1,000 ₪ ל-4,890 ₪.

מה משפיע על המחיר של מטבחון מוכן?

המחיר של מטבחון מוכן מושפע ממגוון רחב של קריטריונים כמו למשל:

  • גודל המטבח – ככל שהמטבח גדול יותר ויש יותר פתרונות אחסון, כך המחיר עולה בהתאמה.
  • סוג המטבחון – יש מטבחונים מוכנים מכל מיני סוגים, עשויים מכל מיני חומרי גלם. מטבחון עץ מלא, יעלה יותר בהשוואה למטבחון פורניר או פורמייקה.
  • מורכבות ההתקנה- אמנם מחיר ההתקנה נקבע בנפרד אך ככל שההתקנה תהיה מורכבת יותר, כך המחיר שלה צפוי לעלות.
  • מודולריות – היום ניתן לרכוש מטבחים מוכנים מודלרים, בהתאמה אישית, כך שלרוב המחיר שלהם יעלה משום שהם יותר מתוחכמים בהשוואה למטבחונים מוכנים רגילים.

בכל אופן, יש לבחון מטבחון מוכן מחברה מקצועית, מוכרת שתספק לכם אחריות על המטבחון, לא משנה מה המחיר שלו.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!