מה הופך מטבחים כפריים לייחודיים כל כך?

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

אין אהוב כמו המטבח שלנו; הוא משמש כמקום מפגש עם חברים שמגיעים לבקר ועם שאר הדיירים בבית, הוא מלא בריחות נעימים ורעיונות מדהימים. הכל נרקם במטבח והכל קורה בו, הוא לחלוטין מרכז העצבים של הבית. לכן, אי אפשר להתפלא מכך שעבור רוב האנשים, עיצוב המטבח הוא חשוב מאין כמוהו. מפאת החשיבות הרבה, ישנם עיצובים מגוונים מהם ניתן לבחור; מטבחים כפריים או מטבחים מודרניים ומינימליסטיים יותר.

באופן טבעי, נחשוב שדווקא המטבח המודרני הוא זה שמוביל את המגמה בשנים האחרונות, אך ההפך הוא הנכון. למען הדיוק, נראה ששני סוגי המטבחים עולים בקנה אחד זה עם זה, כשבפעמים אחדות מצליחים מעצבי המטבחים אף לשלב בין הסגנונות וליצור מטבח ייחודי שאין שני לו.

אבל מהם המאפיינים העיקריים של מטבחים כפריים קלאסיים?

עם זאת נשאלת השאלה, מה הופך מטבחים כפריים למה שהם? נתחיל בהגדרה; המטבח הכפרי כולל תחתיו סגנונות שונים של עיצוב, כשההבדלים ביניהם נראים בתוצר הגמור. ישנו מטבח כפרי בצבע מסוים לעומת צבעים אחרים, כאלו המשלבים חומרי גלם טבעיים אחרים ועוד. בסופו של דבר, ישנם ארבעה פרמטרים עיקריים המאפיינים את המטבח הכפרי:

  • אלמנטים אדריכליים ייחודיים – המטבח הכפרי מקנה אווירה חמימה ונעימה בשל האלמנטים המיושנים במעט, שהופכים אותו למעין קפסולת זמן. לבנים חשופות אם אפשר, אח, רצפה ישנה, פרזולים מעניינים ועוד. כל אחד מהאלמנטים האלה מרכיב את העיצוב הכפרי השלם ומעניק למטבח את המראה הייחודי שלו.
  • צבעים שנבחרו בקפידה – ודאי תופתעו לגלות שניתן להפוך את המטבח לכפרי, ולו רק באמצעות בחירת פלטת צבעים מדויקת. בשונה מהמטבח המודרני שמאפשר מעט יותר חופש יצירתי, המטבח הכפרי בדרך כלל מאופיין בצבעים טבעיים חמים, או פסטלים בהירים שמרחיבים את המטבח ומצד שני, הופכים אותו לביתי ונעים.
  • מטבח כמו באגדות – הבחירה במטבח כפרי מגיעה בדרך כלל מהרצון להרגיש בחופשה, גם ביום יום. הרי יש משהו בעיצוב הכפרי המשלב עץ וחומרים טבעיים אחרים, שלוקח אותנו למחוזות רחוקים – לאירופה, אפילו לצפון הלא רחוק שלנו, והצימרים המיוחדים שלו. כך אפשר לומר, שהמטבח הכפרי מציג גם יוקרה.
  • חומרי גלם טבעיים – מכיוון שאנחנו עוסקים בעיצוב מטבחים כפריים נתמקד בחומרי גלם כמה שיותר טבעיים. הכוונה ליצירת עיצוב מרשים המבוסס על שילובים מדהימים בין עצים שונים למשל, אריחים קרמיים, אדמה, אבנים ועוד חומרים שהם כולם מתנת הטבע.

 

מטבח שלא תרצו לצאת ממנו

החלום הגדול ביותר הוא מטבח מאובזר ומעוצב, וזה בדיוק מה שרוב האנשים מסרבים להתפשר עליו. אם בעיצוב מטבחים כפריים עסקינן, הרי מטבח כפרי לבן יהיה בחירה נהדרת עבור מי שמעוניין לא לקחת 'סיכונים' או ללכת על הקצה בכל הקשור לעיצוב, וליהנות ממטבח בצבע נייטרלי שיש לו יתרונות נפלאים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!