מטבחי חוץ קטנים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבח הוא חלל סופר חשוב בבית שלנו. אנחנו מבשלים בו, אופים בו, מטגנים וצולים, אנחנו מכינים בו את האוכל שאנחנו הכי אוהבים. בנוסף, המטבח שלנו מיועדמפה בא פתרון די גאוני. קוראים לזה מטבח חוץ. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על מטבחי חוץ קטנים. גם לאחסון של כל המוצרים השונים, הכלים והאביזרים איתם אנחנו מבשלים יום יום. יש בו מכשירי חשמל מסוגים שונים שאמורים לשרת אותנו ולייעל תהליכים במטבח ולמעשה זה חלל חשוב גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פונקציונלית. איפה הבעיה עם רוב המטבחים? האמת היא שיש כמה בעיות. הראשונה היא המיקום. כלומר, ישראלים רבים אוהבים לארח בחוץ, את הקרובים להם לארוחות מסוגים שונים, כמו למשל ארוחת ברביקיו…. הם אוהבים למקסם את המרפסת או החצר שלהם ולשבת בחוץ, מה שהופך את האירוח למורכב יותר משום שהם צריכים כל פעם לעבור מהמטבח החוצה ואז בסיום האירוח הם פשוט מרגישים גמורים. בעיה שניה קשורה לאחסון. כלומר ישראלים רבים מרגישים שאין להם מספיק מקום לאחסן את כל המוצרים שלהם במטבח הביתי. מפה בא פתרון די גאוני. קוראים לזה מטבח חוץ. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על מטבחי חוץ קטנים. מה זה מטבח חוץ קטן, מה היתרונות שלו, איך בוחרים מטבח כזה, מה חשוב לשים דגש ועוד…

מה זה מטבחי חוץ קטנים?

מטבחי חוץ קטנים הם מטבחים מודולוריים שעשויים לרוב מאלומיניום ו/או נירוסטה והם מתאימים לכל מי שרוצה שיהיה לו מטבח קטן בחוץ. מה זה אומר בחוץ? זה אומר בגינה או בחצר, למי שיש לו דירת גן, פנטהאוז או בית קרקע. זה יכול להיות גם בסמוך לפרגולה ו/או במרפסת. המטבח מותאם לצרכים שלנו, כלומר, אנחנו יכולים לבחור באיזה גודל אנחנו רוצים את המטבח שלנו בהתאם לגודל החלל החיצוני וגם בהתאם לצרכים שלנו. אפשר שהמטבח יגיע בתור חתיכה אחת, שתי חתיכות או שלוש חתיכות וגם בגלל שלרוב מדובר במטבח מודולרי, תמיד ניתן לשנות אותו, להוריד או להוסיף חלקים לפי הצורך. בנוסף, מטבחי חוץ קטנים כוללים ברז המיועדת לשטיפת ידיים, ירקות, פירות ושאר מרכיבים, משטחי הכנה עליהם ניתן לקצוץ, לחתוך, לתבל, גריל גז בו ניתן לצלות כל דבר שרוצים ומגירות אחסון קירור, כלומר מקרר ומקפיא. ניתן כמובן לשלב מוצרים נוספים בהתאמה אישית כמו למשל מעשנת בשר, מקרר יין משטחי הכנה נוספים לפי הצורך ואפילו טאבון.

מה היתרונות של מטבחי חוץ קטנים?

  1. הגודל כן קובע – למעשה, אחד היתרונות הבולטים של מטבחי חוץ קטנים, הוא הגודל שלהם. מכיון והם קטנים ומכיון וניתן להתאים אותם לכל חלל חיצוני,הגודל כן קובע - למעשה, אחד היתרונות הבולטים של מטבחי חוץ קטנים, הוא הגודל שלהם. מכיון והם קטנים ומכיון וניתן להתאים אותם לכל חלל חיצוני, כל אחד יכול להזמין מטבח כזה ולמעשה לשדרג לעצמו את החיים ואת חווית האירוח. כל אחד יכול להזמין מטבח כזה ולמעשה לשדרג לעצמו את החיים ואת חווית האירוח.
  2. מתאימים לכולם. -כאמור, מטבחי חוץ קטנים מתאימים לכולם, גם לאנשים שיש להם מרפסת קטנה ממש וגם לכאלה שיש להם מרחב חיצוני גדול יותר. כל מה שנותר לכם הוא לחפש חברה מקצועית המספקת מטבחי חוץ קטנים.
  3. נגישות גבוהה – במקום להתחיל לתזז את עצמכם מהמטבח הביתי הרגיל החוצה לאורחים, במטבח החיצוני שלכם יהיה לכם את כל מה שאתם צריכים מא‘ ועד ת‘. תוכלו לאחסן שם את כל המוצרים שאתם צריכים לאירוח ואפילו לבשל בחוץ, מה שיקל עליכם מאוד. במקרר עצמו אפשר לאחסן בשרים, עופות ודגים, ירקות, פירות, אפילו עוגה לקינוחים ושתייה קרה. אפשר לדאוג לקרח, לגלידות ובקיצור כל מה שאתם רוצים שיהיה בחוץ למען אירוח מושלם. מטבח חוץ קטן הופך את האירוח למשהו הרבה יותר קל, נגיש וכייפי, כך שנוכל לעשות את זה יותר מבלי להתאמץ. ככה גם הבית שלנו נשאר מסודר, נקי ואסתטי, וכל הבלאגן מתרכז דווקא בחוץ.
  4. מחיר נוח וגמיש – היום ניתן להזמין מטבחי חוץ קטנים במחירים שווים לכל כיס.
  5. עמידות לאורך זמן- לרוב, מטבחי חוץ קטנים עשויים מחומרים כמו נירוסטה או אלומיניום. חומרים אלה נחשבים לעמידים מאוד עבור תנאי חוץ כמו לחות גבוהה, חום, גשם וכדומה. מטבחי חוץ אינם דורשים תחזוקה שוטפת, קל לנקות אותם בלי מאמץ והם אינם מחלידים.

מטבחי חוץ קטנים כמה זה עולה?

המחיר של מטבחי חוץ קטנים משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים כמו למשל החברה ממנה תזמינו את המטבח, גודלו של המטבח, בכל זאת יש מטבח קטן, יש מטבח בינוני ויש מטבחים יותר גדולים, חומרי הגלם מהם המטבח יהיה עשוי, רמת הגימור, איכות המטבח, עלויות שינוע והתקנה, אחריות ועוד. בגדול ממוצע המחירים למטבחי חוץ קטנים נע בין 270-700 ש“ח למ“ר.

איך בוחרים חברה מקצועית המתמחה בייצור והתקנה של מטבחי חוץ קטנים?

יש היום בשוק לא מעט חברות המספקות את השירות הזה ולכן, כדאי לעשות סוג של סקר שוק שיעזור לכם לבחור את החברה הנכונה. חשוב לבחון לעומק את רמת המקצועיות של החברה, הידע והניסיון שלה בתחום המטבחים. בכל אופן, המטבח אמור לשרת את הצרכים הספיציפיים שלכם בתור מארחים ואת שאר בני הבית. בחרו חברה עם המלצות, כזו המספקת אחריות על המוצר שלה ואל תתפשרו על פחות מזה. תוכלו גם להיעזר בקלות ברשת האינטרנט ולעשות סוג של סקר שוק בעצמכם, כלומר להשוות בין 2-3 חברות, לבדוק מחירים ורק אז לקבל החלטה.

לסיכום, למטבח חוץ קטן מגוון רחב של יתרונות והחשוב שבהם הוא השדרג של חווית האירוח כולה. מעכשיו תוכלו לארח בכייף, לבשל לחברים ולקרובי המשפחה שלכם וכעת כל שנותר לכם הוא לבחור את המטבח המושלם ולהתחיל לבשל.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!