מטבחי פרובנס יוקרתיים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבחי פרובנס יוקרתיים מטבח הוא החלל המרכזי והחשוב ביותר בכל בית טיפוסי

אם אנחנו מדמים את הבית הממוצע במדינת ישראל לגוף של בן אדם, אזי שההסכמה הרווחת עלה ניתן להסכים זה שחלל המטבח מהווה את הלב הפועם והמרכז של הבית שלנו. טעות נפוצה שאנשים רבים נוטים לעשות זה לחשוב או להתייחס למטבח בבית שלהם בתור חלל אשר נועד רק על מנת לבשל מזון, ולצרוך אותו כמובן, אולם, חלל המטבח מהווה חלל חברתי גדול בבית שלנו, זאת כאשר הוא מהווה חדר נוח לכל בני הביתה להיפגש, לציין חגים ומועדים, לארח אורחים בביתנו, וגם סתם על מנת לנוח ולהנות מהנינוחות שבחיים שלנו. אחד מהדברים שיכולים להעניק למטבח אשר נמצא  בבית שלכם את התחושה החמימה, המלטפת, והמזמינה ביותר לאירוח שאתם יכולים לתאר לעצמכם זה עיצוב מטבח בסגנון פרובנס יוקרתי, אחד מהטרנדים החזקים והמובילים כיום בעולם עיצוב המטבחים ובעולם עיצוב הפנים בכלל. מה זה מטבחי פרובנס יוקרתיים, כיצד סגנון העיצוב הכפרי (פרובנס) מתבטא, מה הן היתרונות של בניית מטבח בסגנון כזה, והאם מטבח פרובנס יוקרתי הוא בהכרח דבר יקר לבנייה. תשובות לכל השאלות הללו ועוד, בשורות הבאות המובאות כאן לרשותכם.

מטבחי פרובנס יוקרתיים – מבוא למטבחי פרובנס ולסגנון העיצוב הכפרי

נתחיל משבירת הסטיגמה הגדולה על עיצוב מטבחים בסגנון פרובנס או בסגנון כפרי ככל – זה שאתם מעוניינים לייצר לוק כפרי, עתיק, ובעל תחושה אותנטית במטבח שלכם, לא אומר שלשם כך אתם תהיו חייבים להשתמש בהכרח בחומרי גלם מיושנים באמת. בסופו של דבר, סגנון עיצוב מטבחים בסגנון כפרי בא על מנת לתת לחלל המטבח שלכם את התחושה הישנה והמקורית, ולא דווקא בהכרח יהיה עליכם להשתמש בחומרים ישנים. פרובנס הוא אחד מהאזורים היפים והמהמים ביותר בעולם. חבל הפרובנס שנמצא בצרפת הוא אחד מהמקומות המוכרים בעולם, זאת כאשר מדובר על מקום תרבותי, שופע סטייל ותרבות, אוכל טוב, ותרבות שלעתים נדמה כי היא נעלמה כבר מהעולם לחלוטין. היופי שבחבל הפרובנס שנמצא בצרפת, לא רק הביא ישראלים רבים לחבב את הטיולים המתרחשים באזור זה, אלא הביא למגמה שבה אלפי ישראלים כיום מחליטים לעצב את המטבח שלהם בסגנון עיצובי אשר מושפע מחבל זה אשר נמצא כאמור בצרפת.

מה זה מטבחי פרובנס יוקרתיים, כיצד סגנון העיצוב הכפרי (פרובנס) מתבטא, מה הן היתרונות של בניית מטבח בסגנון כזה, והאם מטבח פרובנס יוקרתי הוא בהכרח דבר יקר לבנייה.

מטבחי פרובנס יוקרתיים – ומה הם בעצם המאפיינים העקרוניים שעומדים מאחורי עיצוב מטבח בסגנון פרובנס/ סגנון כפרי

באופן כללי, חשוב מאוד להבין שסגנון העיצוב של מטבחיי פרובנס יוקרתיים, או של מטבחים בסגנון עיצוב כפרי, הוא סגנון עיצוב נפוץ אשר משמש מעבר לעולם עיצוב המטבחים, אלא עבור עולם עיצוב הפנים באופן כללי. סגנון העיצוב הכפרי הוא סגנון ששם את הדגש ומנסה להבליט את הפשטות שבעיצוב חללים. בעזרת חומרי גלם אשר מגיעים מהטבע, שאיבת השראה ורפרנסים מהסביבה הטבעית עצמה, ובעזרת תן דגש למרחב הקיים, סגנון העיצוב הטבעי מעניק למטבחים אשר מעוצבים בשיטתו את התחושה המשפחתית ביותר אשר ניתן לבקש ולקבל כאשר אנחנו מסתכלים על כל סוגי המטבחים השונים, וסגנונות העיצוב הקיימים למטבחים כיום, ונפוצים בארץ ובעולם כולו.

מטבחי פרובנס יוקרתיים – אלו הם המאפיינים של מטבחים בסגנון פרובנס יוקרתיים

מטבחי פרובנס יוקרתיים – אלו הם המאפיינים של מטבחים בסגנון פרובנס יוקרתיים

  • תאורה אחד הדגשים החשובים ביותר בעיצוב מטבח בסגנון פרובנס זה סוג התאורה. המטרה תמיד תהינה לגרום לכך שלא יהיה שימוש כלל (או שיהיה שימוש מזערי) בתאורות לא טבעיות כמו פלורסנט. מטבח פרובנס שם דגש על חיבור לטבע, ולכן הוא מתאפיין בחלונות ראווה ענקיים, אשר מכניסים אור רב לבית שלנו.
  • צבע מטבח פרובנס נוהג להשתמש בקשת צבעים עדינה, פשוטה, אך עם מאפיינים טבעיים שנותנים את הכבוד ואת הרפרנס לסביבה הטבעית בה המטבח נמצא. לרוב, אנחנו נראה שימושים בקשת צבעים נקייה, הכוללת צבעים כמו צבעי פסטל רכים, צבעי שמנת, צבעי שמיים עדינים, ועוד.
  • חומרים גלם טבעיים בלבד העיצוב הכפרי סולד ובז לשימוש בכל מה שהוא לא טבעי, או לא משדר את התחושה של טבעיות, דבר שניתן לשים לב גם בבחירת החומרים לבניית ועיצוב המטבח.

טיפים שכדאי לאמץ שמתכננים מטבח חדש

מכיון ומדובר באחד החללים הכי חשובים, אם לא החשוב ביותר בבית שלנו, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן מחדש מטבח פרובנס יוקרתי.

  1. התייחסו לגודל המטבח- נסו להבין האם אתם רוצים לנצל את כל החלל עבור המטבח שלכם, או שאתם רוצים ליצור פיצול מסוים בין המקום שבו אתם מבשלים, אופים וכדומה, לבין אזור האכילה.
  2. הכינו רשימת צרכים – מכיון ואנחנו מבצעים במטבח שלנו כל כך הרבה פעולות במהלך היום ממזיגת מים לשתייה, דרך הכנת כריכים לילדים ועד בישולים מורכבים, שווה להכין רשימה של כל הפעולות והצרכים שאנחנו רוצים שהמטבח ייתן לנו עבורם מענה. אם תכינו רשימה כזו, לאדריכל או למעצבת הפנים שמתכננים עבורכם את החלל, יהיה קל יותר לבצע תכנון מדויק בהתאמה לצרכים שלכם.
  3. תעבדו עם תקציב- בין אם אתם מחדשים או מחליפים את המטבח שלכם כחלק בלתי נפרד משיפוץ של כל הבית, ובין אם אתם משנים רק את המטבח, חשוב לעבוד עם תקציב, אחרת קל מאוד ליצור חריגות.
  4. אל תתפשרו על חומרי גלם – חשוב לתכנן את המטבח שלכם על בסיס חומרי גלם איכותיים, במיוחד כי לא מדובר בחלל שאנחנו משנים כל יום או יומיים. בחרו חומרים עמידים, חזקים, שקל לנקות אותם וישרתו אתכם נאמנה לאורך שנים.
אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!