ריצוף פרקטים עמידים למים במיוחד למטבחים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מבין מגוון החיפויים הנרחב מעיד על האהדה והחיבה של בעלי בתים מודרניים ואסתטיים לחידושים ולאיכות מרשימה, לסגנון ולאופי ייחודי. בשל האהדה ההולכת וגוברת לפרקטים מסוגים שונים, ניתן למצוא כיום יותר ויותר אפשרויות לחיפוי הבית וליצירת מראה מרשים בסגנונות שונים ומגוונים. ביניהם ניתן למצוא פרקטים העשויים עץ טבעי, משטחי למינציה המתאימים לבתים עם ילדים, ריצוף העשוי אבנים שונות ועוד.

הפרקט הינו בין החיפויים הפופולאריים ביותר בעשורים האחרונים, ולא בלי סיבה. המראה היוקרתי שהוא מעניק לכל חדר בו הוא נמצא הינו ייחודי במינו ואינו מושג באמצעות חיפויים אחרים. עם התקדמות הטכנולוגיות החדשניות בתחום ניתן כיום למצוא יותר ויותר פרקטים בעלי יתרונות מרשימים. פרקטים אלו הינם תוצאה של עיבוד החומרים ושילובם עד ליצירת התוצאה הרצויה והאיכותית ביותר.

תוצר של פיתוחים מתקדמים

בין ההמצאות האחרונות בתחום הפרקטים ניתן למצוא את החיפוי העמיד למים. חיפוי זה הינו תוצר של פיתוחים מתקדמים ומשמעותיים המיועד לשימוש בעיקר במטבח, בשל החשיפה הגבוהה של חיפוי זה לנוזלים מסוגים שונים. בניגוד לפרקטים אחרים העלולים להיהרס כליל עקב מגע עם מים, הפרקט הפולימרי, הוא הפרקט העמיד במים, הינו חסין במאת האחוזים לכל אלמנט נוזלי. בהתאם לכך ניתן להתקין את הפרקט העמיד בפני מים לא רק למטבחים אלא גם בחדרי אמבט ומקלחות.

ניתן למצוא כיום יותר ויותר אפשרויות לחיפוי הבית וליצירת מראה מרשים בסגנונות שונים ומגוונים. ביניהם ניתן למצוא פרקטים העשויים עץ טבעי, משטחי למינציה המתאימים לבתים עם ילדים, ריצוף העשוי אבנים שונות ועוד.

מגוון יתרונות

אוהבי הבישול והאסתטיקה ימצאו בפרקט העמיד במים לא מעט יתרונות. תודות לחוזק ולעמידות של הפרקט ניתן לשפוך עליו מים ואפילו בכמויות – והפרקט עצמו לא יפגע כלל. גם ההתקנה של הפרקט הינה נוחה במיוחד ומבוססת על שיטת הצפה בקליק. הפרקט העמיד בפני מים הינו בעל דרגת עמידות מהגבוהות ביותר ולכן משמש למשך שנים ארוכות. דרגת השחיקה הגבוהה של הפרקט היא זו ההופכת אותו עמיד בפני שריטות שונות וכן מתאים למקומות ציבוריים.

יתרונות רבים המאפיינים את הפרקט כוללים את המראה היוקרתי שהוא מעניק לכל מקום בו הוא משולב. כמו כן, מצויד הפרקט העמיד בפני מים באקוסטיקה גבוהה, המאפשרת לו למנוע רעשים וחריקות. ציפוי נגד החלקה מעניק למשתמשים בפרקט את הבטיחות הדרושה על מנת להציבו גם במקומות ציבוריים, גם בחללים הנוטים להתרטב דוגמת המטבח וגם במקומות הומי ילדים, בהם סכנת ההחלקה משמעותית יותר.

אופן ההתקנה הפשוט של הפרקט הפולימרי הוא זה ההופך אותו לבעל גימור מרשים, וכמו כן מעניק את האפשרות לפרק את הפרקט ולהתקינו מחדש ללא שריטות או פציעות על גבי המשטח, ללא פערי גובה או משטח לא ישר.

יתרונות רבים המאפיינים את הפרקט כוללים את המראה היוקרתי שהוא מעניק לכל מקום בו הוא משולב

ריצוף אפוקסי למטבח

את עיצוב המטבח יש לתכנן מראש ובקפידה כשמומלץ להיעזר במעצבי פנים ומומחים בתחום על מנת שייסעו בכך. המטבח הוא עולם ומלואו, אנו פוקדים אותו חדשות לבקרים ולכן הוא נחשב לאחד המקומות בבית בהם כדאי להשקיע, כך שישמש את בני הבית בצורה אופטימלית למשך שנים ארוכות.

אחד האלמנטים החשובים במטבח הוא הריצוף. טרנד פופולארי בתחום זה הוא ריצוף אפוקסי, ריצוף עמיד מאוד העושה שימוש בחומר האפוקסי המיוחד. בציפוי זה נעשה שימוש נרחב בתעשיות השונות, ביניהם: משרדים, אולמות, קניונים, חניונים, חנויות ובתי עסקים שונים. התכונות החיוביות הרבות של חומר האפוקסי הן אלה שהפכו אותו לכל פה פופולארי בתעשיות אלה.

בשנים האחרונות הוא נכנס יותר ויותר לשימוש בבתים פרטיים, כך שכיום ניתן להשיג מטבח עם ריצוף זה במחירים טובים. התכונות בגללן נעשה שימוש באפוקסי בקרב התעשיות השונות הן אלה שהופכות אותו גם כדאי למטבח הבית הפרטי שלנו. האלמנטים החשובים ביותר במטבח הן עיצוב יפה, בטיחות וסטריליות. ציפוי האפוקסי "תפור" לצרכים אלה, כך שמדובר בבחירה טובה מאוד לשם גימור רצפת המטבח שלכם ואף לאלמנטים נוספים אחרים במטבח, כגון: דלתות, ארונות, כסאות ועוד.

בשנים האחרונות הפרקט נכנס יותר ויותר לשימוש בבתים פרטיים, כך שכיום ניתן להשיג מטבח עם ריצוף זה במחירים טובים

היתרונות של ריצוף אפוקסי למטבח

עיצוב – אולי האלמנט החשוב ביותר במטבח הוא העיצוב שלו. ודאי שאלתם את עצמכם האם הריצוף בו משתמשים בתעשייה מתאים בכלל לעיצוב מודרני של מטבח פרטי? התשובה היא בהחלט כן!. ניתן לצפות את הרצפה עם צבעי אפוקסי שונים, כך שניתן להתאימו לכל משטח וסביבה. כמו כן, הצבע מבריק כך שהוא משווה לרצפה מראה נוצץ ומרהיב.

בטיחות – פרמטר נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא בטיחות המטבח. למראות מראהו החלק, החומר מונע החלקה כך שניתן ליהנות מהיופי ללא חשש למעידות בזמן הפעילות במטבח.

עמידות ותחזוקה – ציפוי האפוקסי עמיד במיוחד המונע שחיקה לטווח ארוך. בחומר נעשה שימוש בתעשיות כבדות, כך שלמטבח הוא מספק שכבת הגנה מושלמת. אין צורך בתחזוקה מיוחדת, הרצפה החזקה מונעת קורוזיה ופגעים שונים כך שמרגע שנעשה ריצוף אפוקסי אתם יכולים להיות בראש שקט מבחינה זו. יתרון נוסף קשור לגמישות החומר, ניתן להתאימו לכל סביבה ולא מזג אוויר שהוא. כלומר, החומר למעשה הוא תערובת של מספר חומרים ברמות שונות, כך שניתן להתאים את רמת העובי והפונקציונליות של הרצפה לאופי הרצפה וייעודה.

ניקיון והגנת הסביבה – רצפת האפוקסי חלקה וללא כל מרווחים בין המרצפות, כך שניתן לנקות את הרצפה בנקל. כמו כן, הרצפה העמידה אינה סופגת כתמים מונעת כל חדירה של נוזלים וחומרים רעילים למי התהום. דבר הרלוונטי במיוחד לתעשייה, שם נעשה פיקוח צמוד יותר של רשויות איכות הסביבה, אך הדברים גם רלוונטיים לביתנו הפרטי ולכל מי שאיכות הסביבה ובניה ירוקה חשובה לו.

יותר ויותר לקוחות מעדיפים היום שימוש ברצפת אפוקסי עקב הסיבות שהוזכרו לעיל. הביקוש הגדל מאפשר למצוא רצפות במחירים טובים יותר, והרכישה הופכת לכדאית יותר. אנו מרוויחים כאן גם רצפה שמגיעה בשלל עיצובים דקורטיביים יפים וגם רצפה באיכות גבוהה שתשרת אותנו נאמנה למשך שנים רבות.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!