שדרוג המטבח? כסף קטן!

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

המטבח הוא המקום בו אנחנו אוכלים ושותים, נחים לאחר העבודה ושותים קפה בבוקר, ולכן ישנה חשיבות מרכזית לעיצוב חי ונושם של המטבח. מטבח ישן משרה אווירה עייפה, שלא לומר מדכדך את האווירה הכללית. אף על פי כן, לא תמיד חידוש המטבח כולו הינו בגדר תכנית אפשרית. מצבים כאלה מאפשרים פתח ליצירתיות רבה באמצעות חידוש אלמנטים ספציפיים בסביבת המטבח המודרני ובהתאמתם לצרכי המשפחה. חידוש אלמנטים שונים במטבח החל משיפוצים כלליים והחלפת ידיות הארונות לידיות עדכניות יותר, ממשיך בצביעת הארונות ובהכנסת שולחן מטבח אופנתי ולא נגמר לעולם.
במידה ובורכתם בשתי ידיים שמאליות, ניתן ואף רצוי להיעזר בשיפוצניקים מומלצים לעבודות הבית.

צבעים, צבעים, צבעים

קיר המטבח מתקלף? הצבע כבר אינו רענן ונקי כבעבר? כתמי שומן, לכלוך ושאריות שונות מכתימות את קירות המטבח? באמצעות צביעה פשוטה, דקורטיבית או מקצועית תוכלו להפוך את המטבח שלכם למטבח החלומי כפי שלא תיארתם לעצמכם בדמיונות העמוקים ביותר. צביעת המטבח הינה פעולה שאינה מצריכה השקעה של זמן או כסף רבים אך מאידך ביכולתה להשפיע על המטבח כולו ולשנות את פניו ואת מראהו כליל. את קירות המטבח ניתן לצבוע בהתאם לבחירה האישית ועל פי אחד מתוך מגוון רחב של אפשרויות העשרת הצבע:

קירות בצבעים שונים – טכניקה המאפיינת מטבחים וחדרי שינה רבים, בהם מעוניינים להעניק אווירה ייחודית מבלי שהצבע "ישתלט" על אופי החדר ועל מטרת השימוש שלו. כך, למשל, ניתן להכניס אווירה רגועה ונעימה בחדר האמבטיה על ידי צביעת קיר אחד או שניים, נגדיים אחד לשני או סמוכים, בצבע ירוק פסטל. את חדר המטבח לעניין זה, נוכל לצבוע על פי ההשפעה שנרצה להכניס אליו. צבע אדום יכניס למטבח אווירה תזזיתית ומלאת חיים אולם מאידך עלול לגרום לחוסר שקט, ואילו כחול הינו בעל אפקט מרגיע אולם היבטו השלילי הוא נטייה לדכדוך קל.

קירות מעוטרים בשבלונות – שבלונות הינה שיטת עיטור הידועה ממאות קודמות אשר הייתה אופנתית במיוחד בבתים בתחילת המאה הקודמת, באמצעות טפטים. כיום ניתן לשלב במטבח מגוון עצום של שבלונות מסוגים שונים כאשר אין הגבלה לאופי השבלונה או לסגנון בו היא מעוצבת כך שתוכלו למצוא שבלונות מעניינות של כלי מטבח או של מילים וסלוגנים שונים מוכרים וידועים. ישנן שבלונות מוכנות בחנויות יצירה וכן בחנויות "עשה זאת בעצמך" ואולם היצירתיים יכולים להזמין שבלונות ייחודיות על פי רעיונותיכם האישיים.

ציורים ועיטורים שונים – ישנם לא מעט בתים בהם אחד הקירות הפך לחלון המשקיף אל הים או לחילופין, לאקווריום דגים שופע. ציורי קיר הולכים ותופסים יותר ויותר פופולאריות ואילו המטבח, מפגש המשפחה הישראלית, הינו המרכז המעניין ביותר לשלב בו ציורים המשקפים את המשפחה ואת אופייה במקום שיפוצים מייגעים ויקרים.

שדרוג המטבח הינו חידוש אלמנטים שונים במטבח החל משיפוצים כלליים והחלפת ידיות הארונות לידיות עדכניות יותר, ממשיך בצביעת הארונות ובהכנסת שולחן מטבח אופנתי

ארונות או לא להיות

בין הרהיטים המשמעותיים והבולטים ביותר בכל מטבח נמצאים הארונות. מטבח ובו ארונות ישנים ישאיר רושם של מטבח מוזנח, בעודלשדרוג המטבח יש לנצל גם ידיות הארונות, יצירת חריטות ייחודיות, איורים קטנים וגימורים לרהיטי המטבח השונים מטבח ישן יחסית שהארונות בו מחודשים יעניק לשוהים תחושת רוגע ורעננות. גם בלי להחליף את ארונות המטבח כולם, ניתן ליצור שינויים מהותיים באמצעות החלפת דלתות הארונות לחומר גלם עדכני ומעניין, צביעה מקצועית של דלתות המטבח או הוספת טפטים עדכניים ועוד. כמו כן, ניתן להוסיף לדלתות הארונות אלמנטים ייחודיים של זכוכית ועוד.

פרזולים

פרזולים הם למעשה כל הפרטים הקטנים שהופכים את המטבח שלכם ליצירת אמנות של ממש, כאשר מדובר בהכנסת עניין, שינוי וחידוש באלמנטים הקטנים: ידיות הארונות, יצירת חריטות ייחודיות, איורים קטנים וגימורים לרהיטי המטבח השונים. פרזולים ייחודיים יכולים להעניק למטבח שלכם מראה חדשני ולו באמצעות חשיבה "מחוץ לקופסה" המחליפה את הצורך של שיפוצים ארוכי טווח ויקרי עלות.

אין ספק שהמטבח הינו אחד החדרים המשמעותיים והמשפיעים ביותר על האווירה בכל בית ישראלי. יצירתיות וחשיבה מקורית תיצור גם אצלכם בבית את המבטח עליו תמיד חלמתם.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!