מטבחים מעוצבים – יוקרה ואיכות מכל פינה

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

במידה ואתם נושמים אסתטיקה ואוהבים לבשל, רוב הסיכויים שמה שחסר לכם כרגע בחיים הוא מטבח מעוצב. אז אם אתם בונים את ביתכם החדש או מתכננים את השיפוץ הבא, אנחנו ממליצים לכם להקדיש תשומת לב ראויה לחדר היצרני ביותר בבית. מטבחים מעוצבים בישראל עוברים מהפכה אמתית בשנים האחרונות ונראה שסוף סוף הם זוכים לכבוד לו הם ראויים. אז אם גם אתם מרגישים חלחלה למראה החרסינות הישנות שעוטרו בציורי פירות וירקות ואם גם לכם מתחשק לשדרג את חווית הבישול שלכם, זה הזמן לדבר על מטבחים מעוצבים.מטבחים מעוצבים

עיצוב לצד פרקטיות

לאורך ההיסטוריה התפקיד של המטבח היה פרקטי גרידא. במטבח היו מכינים את הארוחות, קוצצים ומבשלים את חומרי הגלם ומקסימום היו יושבים לקרוא בו את העיתון של הבוקר, במידה והוא היה מרווח מספיק. את המחשבות על העיצוב שמרו לשאר חדרי הבית, מטבחים זולים ופשוטים היה מה שראינו בכל מקום, אבל המהפכה העיצובית בתחום מטבחים מעוצבים בישראל הכניסה את האלמנט של העיצוב גם למטבח. מטבחים מעוצבים הם מטבחים מזמינים, הם מטבחים מעוצבים שנעים לשהות בהם כיוון שניכר שהושקעה מחשבה בכל פרט ופרט בהם. מדובר על סוג מסוים של מטבחים מעוצבים שמאופיינים ברמת גימור גבוהה, בתחכום ובאלגנטיות שנובעים מהבנה עמוקה של צרכי הטבח ושל הטעם האישי של דיירי הבית.

מטבחים המעוצבים צריכים להשתלב בעיצוב הכללי של הבית אך ישנם גם לא מעט בתים בהם המטבח המעוצב הוא החדר המרכזי ששאר חלקי הבית מיישרים אתו קו עיצובי ולא להפך

מטבחים מעוצבים

מטבחים המעוצבים צריכים להשתלב בעיצוב הכללי של הבית אך ישנם גם לא מעט בתים בהם המטבח המעוצב הוא החדר המרכזי ששאר חלקי הבית מיישרים אתו קו עיצובי ולא להפך. המטרה של כל מעצב מטבחים היא לדאוג לכך שהפרקטיות לא תעמוד בצל העיצוב וכמובן שהעיצוב לא ינגן כינור שני לשימושיות. לסיכום, מטבחים מעוצבים צריכים להיות מצד אחד שובי עין ומצד שני להיות נוחים מאוד לעבודה.

מטבחים מעוצבים בסגנון יוקרתי ומיוחד

מטבחים מעוצבים – מאיפה מתחילים?

מאחר ולא כולנו נולדנו עם נייר שרטוט ביד, את מלאכת העיצוב הסופית, יש להשאיר בידי החברה המבצעת. עם זאת, הצעד הראשון שלכם בדרך למטבח מעוצב ואיכותי הוא הגדרת הצרכים שלכם. שימו לב להתנהגויות הבישול שלכם. רשמו באופן מפורט כל מה שנוח במטבח הנוכחי שלכם וכל מה שלא נוח בו. רשמו למה אתם זקוקים מהמטבח שלכם ואל תקמצו בפרטים. לכמה להבות אתם זקוקים, לכמה שטחי אחסון, האם שטח הקירור מספיק לכם או לא, האם אתם מעוניינים להוסיף למטבח אי או דלפק, האם אתם מעוניינים לשבת לאכול בו או לא ועוד. רשמו את כל הצרכים שלכם על מנת שבסופו של דבר המטבח יתאים לכם באופן ספציפי.

בנוסף, זה הזמן ללקט רעיונות. בקרו במטבחים בבתים של חברים וכשאתם רואים משהו שאתם אוהבים, צלמו אותו. עיינו במגזינים של עיצוב הבית והתחילו לבנות לעצמכם את התמונה של המטבח המושלם עבורכם. בסופו של דבר, כשתאספו מספיק חומרים, תוכלו לפנות לחברה שמייצרת מטבחים מעוצבים כשאתם כבר פחות או יותר יודעים מה אתם מחפשים הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפרקטיות.

מטבחי יוקרה – לבשל ברמה אחרת!

בשנים האחרונות ישנה מגמה מובהקת בקרב מעצבי הפנים בישראל הנוגעת לחדר החושני ביותר בבית. הכוונה היא לא לחדר המיטות, כי אם למטבח. הסיבה לכך שמדובר על החדר החושני ביותר בבית היא שזהו החדר בו כל החושים באים לידי ביטוי ברמה הגבוהה ביותר.

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה של עיצוב מטבחי יוקרה בבתים רבים. לעתים מדובר על בתים שמעוצבים באופן יוקרתי באופן כללי, אך ישנם גם בעלי דירות שמשקיעים את מרב כספם בעיצוב המטבח, לעתים גם על חשבון החדרים האחרים. במאמר שלפניכם נדון מעט בתופעה, בסיבות להיווצרותה ובהבדל בין מטבחי יוקרה למטבח פשוט.

מטבחים מעוצבים בסגנון יוקרתי במבחר רחב של אפשרויות עיצוב וסגנונות

המהפכה הקולינרית בישראל

בעשור האחרון חווינו מהפכה רצינית ביותר בתחום הקולינריה. בכבלים יש לנו ערוץ אוכל שמשדר תכניות בישול ללא הפסקה, בשעות צפיית השיא מככבים בטלוויזיה השפים הישראלים הבכירים ביותר, מסעדות עלית נפתחות חדשות לבקרים ולא רק במרכז הארץ, השווקים בישראל עמוסים בחומרי גלם שהיו במשך עשרות שנים זרים לקהל הישראלי ונראה שכל ילדון יודע להבדיל בין מנות יפניות, תאילנדיות וסיניות בנקל. חוש הטעם הישראלי התחדד ונראה שהספורט הלאומי הפך להיות מנפנוף מנגלים לבישול איכותי ביותר. מכירות סכיני השף עולות בהתמדה ובכלליות, חנויות המתמחות במכירת ציוד מטבח נמצאות בפריחה שלא ידעו כדוגמתה מעולם.

המהפכה הקולינרית לא פסחה גם על תחום עיצוב מטבחי היוקרה ונראה שאחרי עשרות שנים של מטבחים קטנים עם חרסינות זולות ומעוצבות בחוסר טעם שחיפו על הקירות, את הבתים הישראלים מפארים יותר ויותר מטבחי יוקרה.

ישנם אינספור הבדלים בין מטבחי יוקרה למטבח פשוט. בראש ובראשונה מדובר על רמת הגימור, התחכום וחומרי הגלם ששימשו לייצור המטבח

מה בין מטבחי יוקרה למטבח פשוט?

ישנם אינספור הבדלים בין מטבחי יוקרה למטבח פשוט. בראש ובראשונה מדובר על רמת הגימור, התחכום וחומרי הגלם ששימשו לייצור המטבח. בנוסף, מדובר גם על מרחב גדול, נוחות מרבית ויעילות מקסימאלית. מטבחי יוקרה מתאפיינים בתחכום עיצובי ובזרימה, בחלוקה נכונה של החלל ובאיכויות שמספקות חווית בישול מושלמת. אין סגנון אחיד של מטבחים יוקרתיים והם יכולים להתאפיין במגוון סגנונות כשכלל היסוד הוא הקפדה על האיכות הגבוהה. אם מדובר על מטבח בסגנון כפרי, חומרי הגלם שישמשו לעיצוב המטבח יהיו עצים אצילים ואיכותיים שישמשו את בעלי המטבח למשך שנים ארוכות. במידה ומדובר במטבח בסגנון עיצוב מודרני, רוב הסיכויים שנראה לא מעט נירוסטה, כיורים גדולים, משטחי עבודה רחבי ידיים ומערכות תפעול משוכללות כגון כיריים קרמיות, מגירות נשלפות מודולריות ועוד.

מטבח יוקרה הוא למעשה הממלכה האולטימטיבית לכל בשלן או בשלנית באשר הם. הוא מספק חווית בישול נעימה ויעילה והופך גם משימות מורכבות, לפשוטות יותר. מטבחים פשוטים לעתים גורמים לבני הבית להדיר מהם את רגליהם ומקשים על הבשלנים הביתיים לבצע פעולות בישול מורכבות או מספר פעולות בו זמנית.

מטבחים איכותיים מזמינים את הבשלנים להשתעשע בהם ומספקים לבשלנים הביתיים את כל המרחב לו הם זקוקים. לכן ניתן לומר בבירור כי מטבחי יוקרה משלבים אלמנטים ביתיים ומקצועיים לכדי מקשה אחת של עיצוב, איכות ויוקרה.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!