מטבחי יוקרה מחומרי גלם איכותיים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

תחום עיצוב הפנים הפך לתעשייה משגשגת, יצירתית ופורייה, שהפכה את הבית למקדש פרטי וייחודי, שכיף לחזור אליו ולשהות בו. המטבח הוא חלק בעל משמעות בחלל הבית, ומהווה זירת התרחשות הומה, מאחדת, מאתגרת ומלאת חיים. כיוון שהמטבח מיועד לשימוש רב, ישנה חשיבות רבה לתכנון נכון שלו מבחינת התאורה, אופן ההתנהלות וכמובן, חומרי הגלם המרכיבים אותו, אשר יקבעו את עמידותו ואופן התחזוקה שלו. מה הם חומרי הגלם שמהווים את המילה האחרונה בתחום מטבחי היוקרה ומה הבשורה שהם מביאים עימם?

עמידים, נקיים ומשווים מראה מהפנט – חומרי גלם איכותיים

חומר גלם איכותי הוא כזה שישרת את היעדים במטבח ואת דיירי הבית בצורה הטובה ביותר. היעדים העיקריים של המטבח הם המראה הנקי שרצוי שיישמר בו וכמובן, תחזוקה קלה שמתאפשרת בעיקר בעזרת חומרים עמידים ואיכותיים. חברת הנגרים, מצטיינת בייצור והשמה של שני חומרי גלם איכותיים מאוד בשם קוריאן וניו לק.

קוריאןהחומר הקרוי קוריאן הוא למעשה משטח אקרילי, בעל תכונות ייחודיות שהופכות אותו למבוקש עבור מטבחי יוקרה, בעיקר בגלל יכולות העיצוב הטמונות בו ותכונותיו הסביבתיות. הקוריאן הוא חומר שיכול להרכיב כמה פריטים במטבח כמו כיור, שיש, ארונות, שולחנות ואף ריצוף, ועל כן שימוש מרובה בו יוצר אפשרות של מראה אחיד, נקי, מינימליסטי וייחודי מאוד.

הקוריאן משמש כחומר ביד היוצר וניתן לעצב אותו כפי שרוצים – חלק, מחוספס ובשילוב הדפסים שונים. בנוסף, לקוריאן תכונות שמאוד חשובות לתחזוקת המטבח ולעמידותו, וכוללות את העובדה שהוא עמיד לחיידקים ולא סופח שומנים ולכלוך, מה שהופך אותו לחומר גלם מושלם למטבח.

ניו לק – החומר ניו לק הוא חומר לא פחות ממהפכני בתחום מטבחי היוקרה, גם מבחינת אלמנט האסתטיקה וגם בגלל תכונותיו החזקות. ניו לק הוא חומר אקרילי אשר עמידות שחיקתו גבוהה במיוחד ולמעשה צבעו קבוע ולא משתנה לעולם. עובדה זו מעניקה למטבח היוקרה אלגנטיות, ויוצרת למעשה הומוגניות בין כל הפריטים המיוצרים מחומר זה.

הניו לק משמש לייצור לדלתות, ארונות ולחזיתות של רהיטים שונים, ומעניק רמת ברק גבוהה במיוחד, אשר מקנה למטבח היוקרה מראה מרשים במיוחד. כמו כן, החומר מצטיין בכך שאינו סופח שומן, לא מאפשר צבירה של לכלוך ועמיד בפני לחות וחדירת מים.

מה הם חומרי הגלם שמהווים את המילה האחרונה בתחום מטבחי היוקרה ומה הבשורה שהם מביאים עימם

השלמת עיצוב יוקרתי במטבח עם מתגים מעוצבים

מתגים מהווים חלק בלתי נפרד מחזות החלל בו אנו נמצאים ופועלים. מלבד העובדה שנעשה שימוש רציף ויומיומי במתגים, יש לזכור כי הם גם גלויים לעין – מה שמצדיק לייצר אותם לא רק כאפקטיביים אלא גם כדקורטיביים. אם בעבר רווחו המתגים הפשוטים, הלבנים והמרובעים, הרי שכיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לייצר מתגים מעוצבים איכותיים ובטיחותיים, במגוון עשיר של צבעים, צורות וסגנונות שיתאימו לבית או למשרד. מתגי חשמל כבר מזמן אינם רק לצורך הדלקה וכיבוי של גופי תאורה, אלא נחשבים לפריטים עיצוביים בפני עצמם

יתרונות מתגים מעוצבים

מאז אותם ימים בהם נדרשנו לבחור בין יפה לנוח, תחום עיצוב הפנים והאדריכלות תפס תאוצה רבה הודות לקידמה הטכנולוגית. התפיסה העיצובית בימינו לא מסתפקת רק בפונקציונליות, ודורשת לשלב גם אסתטיקה וייחודיות. מתגים מעוצבים מיוצרים על מנת לאפשר לדרי הבית להשלים את העיצוב עד הפרט האחרון. כיום ניתן לרכוש מגוון מתגים מעוצבים, לרבות מפסק יחיד או כפול, מפסקים מוארים, מפסקי מגע, מפסקים עם תאורת LED, מפסקים מיוחדים לתריסים חשמליים וכן הלאה, אשר יספקו מענה דקורטיבי וחכם לחללי מגורים ועבודה. כמו כן, מתגים מעוצבים יכולים להתאים לכל סגנון – כפרי, רטרו, מודרני, קלאסי וכן הלאה – ובטווח רחב מאוד של תקציבים.

ניו לק הוא חומר אקרילי אשר עמידות שחיקתו גבוהה במיוחד ולמעשה צבעו קבוע ולא משתנה לעולם. עובדה זו מעניקה למטבח היוקרה אלגנטיות, ויוצרת למעשה הומוגניות בין כל הפריטים המיוצרים מחומר זה

השלמת עיצוב המטבח עם מתגים מעוצבים

חדר המטבח הוא ללא ספק הלב הפועם של הבית. מדובר בחלל בעל השימושים הרבים ביותר ועל כן עליו להיות פונקציונלי, אך יותר מכל – עליו להשרות אווירה נעימה שרוצים להישאר בה. ישנן אינספור דרכים לעצב את מטבחכם לפי טעמכם האישי, לפי צרכיכם ולפי הסטנדרטים שלכם. אך בין בחירת רהיטים, אביזרים, כלי עזר, מגירות, מדפים, משטח עבודה, שולחן וכן הלאה – אל לנו לשכוח את המתגים. מתגים מעוצבים ישלימו הן את הפן הפונקציונלי והן את הפן האסתטי של המטבח שלכם ויקנו לו מראה יוקרתי תוך שימת דגש לפרטים הקטנים. תוכלו לשלב את המתגים עם מסגרות ממגוון חומרים בהתאמה לרוח העיצובית הכללית של המטבח שלכם – החל ממסגרות פלסטיק, דרך מסגרות עור, עץ, מתכת וכלה במסגרות זכוכית למראה יוקרתי ונוצץ במיוחד. זיכרו כי מיקומו של מתג החשמל חייב להיות מיקום אסטרטגי, גלוי ובולט לעין על מנת שתוכלו להנות מנוחות שימוש מירבית. מתגי חשמל מעוצבים קלים מאוד להבחנה וימנעו מלהגיע למצב בו מחפשים את מתג החשמל במשך דקות ארוכות. זאת ועוד, כיום ניתן להחליף כל מתג ישן במפסק מעוצב וחכם, ללא תלות במערכת חשמל חכמה.

זכרו כי לא מדובר "רק" במתג, אלא מדובר בכלי בעל שימוש תכוף לצרכים שונים בבית ובמשרד. לכן, העדיפו מתגים משוכללים וחכמים הנמצאים בקידמת הטכנולוגיה. מכיוון שבכל זאת מדובר במוצר חשמלי, שימו לב כי המתגים שבחרתם מיוצרים בתקני איכות ובטיחות בינלאומיים מחמירים.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!