מטבחים מעוצבים מודרניים

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

מטבחים מעוצבים מודרנייםמטבחים מעוצבים מודרניים הם למעשה מטבחים המעוצבים בסגנון החדש והצעיר של היום. פעמים רבות מטבחים מודרניים הם המטבחים הפופולריים המועדפים על פני רוב הצרכנים. מהם מטבחים מודרניים ובמה הם מאופיינים? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהם מטבחים מעוצבים מודרניים? 

בעבר, המטבח היה מקום לבישול בלבד. כיום, עם התפתחות עולם העיצוב גם עיצוב המטבח תפס חלק גדול מאוד, שכן מטבח נחשב ללב הבית. לכן, עיצוב המטבח הוא אחד הדברים החשובים ביותר. 

מטבחים מעוצבים מודרניים הם מטבחים המעוצבים בסגנון עיצוב חדשני, אלגנטי ויחסית פשוט. מטבחים אלה מאופיינים בצבעים אחידים, קווים נקיים, משחקי תאורה ושילוב אלמנטים כמו שיש או אי. בדרך כלל הצבעים הנפוצים במטבחים אלה יהיו בהירים או כהים כאשר בדרך כלל ניתן לראות שימוש בצבע האלומיניום עם לבן ושחור. מטבחים מעוצבים מאופיינים במראה עדין ונקי המעניק אלגנטיות, סדר וארגון. הארונות יהיו אחידים, סגורים ויעניקו למטבח מעין יוקרתיות. חומרי הגלם המאפיינים מטבחים מעוצבים יהיו בדרך כלל נירוסטה, גרניט וקוריאן. 

הסגנון המודרני מאופיין בעיצוב מינימלי, אלגנטי ויוקרתי. בדרך כלל מטבחים מעוצבים יהיו נקיים מריהוט וממגוון אלמנטים מיותרים. מטבחים אלה ישדרו חדשנות, יוקרה, ניקיון וסדר. כמו כן, מטבחים כאלה שמעוצבים בצבעים בהירים מקבלים רובד נוסף.

קראו עוד: מטבחי יוקרה מודרניים

מדריך

על מנת לעצב מטבחים מעוצבים מודרניים יש מספר דברים שיש לקחת בחשבון. קודם כל יש להבין שהקו המנחה הכללי של סגנון העיצוב המודרני הוא מינימליזם. ריכזנו לכם מספר פרמטרים שלא משתנים ויש לקחת בחשבון במטבחים מעוצבים מודרניים.

 

  • קווים ישרים ונקיים

אחד הדברים שמאפיינים מטבחים מעוצבים מודרניים הוא השימוש בקווים ישרים ונקיים. בדרך כלל מטבחים כאלה יהיו מעוצבים על ידי קווים נקיים ומינימליסטים. בלי צורות גאומטריות מסובכות ובלי עומס. הקווים הישרים והנקיים יוצרים מראה עדין ופשוט ומעניקים למטבח אלגנטיות וסימטריה. אלה תורמים לתחושה הארגון והניקיון של המטבח.

 

  • פרזול

פרזול הוא אחד המושגים הנפוצים בנושא עיצוב המטבח, אך רבים לא יודעים מה הוא אומר. אז מה זה פרזול? פרזול הוא שם כולל לאלמנטים המאפשרים חיבור ותנועה. אלמנטים אלה יהיו עשויים ממתכת, שכן נשמרת טוב ועמידה לאורך שנים גם בתנאים של שחיקה, עומס משקל ורטיבות, אשר שלושתם נפוצים מאוד בתנאי המטבח. 

במטבחים מעוצבים מודרניים עיצוב ארונות המטבח יתבצע עם אביזרי פרזול מודרניים. אלה לדוגמא יהיו ידיות אינטגרליות. ידיות אינטגרליות הם ידיות שמוחבאות בתוך הדלתות ומעניקות לארונות מראה נקי ואלגנטי.

 

  • חומרי גלם

כפי שציינו קודם, חומרי הגלם המאפיינים מטבחים מעוצבים מודרניים יהיו בדרך כלל נירוסטה, גרניט וקוריאן. כמו כן, במטבחים מעוצבים מודרניים ניתן לראות גם שימוש רב בזכוכית. הזכוכית היא חומר גלם קליל שמתאים לסגנון העיצוב המודרני שכן עוזרת בשמירה על מינימליות ואלגנטיות זה לצד זה. 

 

  • צבעים

הצבעים הם אחד האלמנטים החשובים ביותר בשמירה על סגנון העיצוב המודרני. בדרך כלל הצבעים הנפוצים במטבחים אלה יהיו בהירים או כהים כאשר בדרך כלל ניתן לראות שימוש בצבע האלומיניום עם לבן ושחור. כמו כן ניתן לראות שימוש בגוונים מונוכרומים. גם בצבעים חשוב לשמור על אווירה מינימליסטית ולא צועקת מידי, לכן, צבעים קיצוניים לא יתאימו לסגנון עיצוב זה. 

 

  • אבזור

מטבחים מעוצבים מודרניים הם מטבחים המאובזרים במכשירים חשמליים איכותיים וטובים במיוחד. ניתן לראות במטבחים אלה שימוש בגאדג'טים החדשים המעניקים מעין הרגשה עתידנית המתאימה לסגנון המודרני. הצבעים של האביזרים יתאימו לצבעים של המטבח עצמו כאשר בדרך כלל ייטו לכיוון המטאלי עם שילוב אלמנטים ממתכת. אם תהיה צבעוניות כלשהי היא תהיה בצבעים של שחור, לבן, אפור, כסוף ובז'. 

קראו עוד על: עיצוב מטבחים

יתרונות

למטבחים מעוצבים מודרניים יש מספר יתרונות. ריכזנו לכם את הבולטים שבהם. 

  • חדשנות- מטבחים מעוצבים הם מטבחים עם עיצוב חדשני. כתוצאה מכך יש בהם את החידושים הטובים והמשוכללים ביותר, ביניהם מכשירי חשמל חדשניים, ארונות ייחודיים (אינטגרליים לדוגמא), מקומות אחסון גדולים (מגירות אלומיניום נשלפות) ועוד רבים. 
  • נוחות- מטבחים מעוצבים הם מטבחים עדינים ונקיים. כתוצאה מכך נוח להשתמש בהם ולבשל בהם. משטחי העבודה רחבים, מקומות האחסון גדולים וכך הם מאפשרים נוחות מקסימלית. 
  • חומרי גלם- חומרי הגלם בהם משתמשים במטבחים מעוצבים הם חומרי גלם איכותיים, חזקים ועמידים שנשארים לאורך זמן רב. כך המטבח מחזיק במצב טוב לאורך שנים ואתם תהנו מאיכות לא מתפשרת. 
  • עיצוב אלגנטי וייחודי- כמו שציינו קודם, אחד הדברים שמייחדים מטבחים מעוצבים מודרניים הוא העיצוב האלגנטי שלהם. העיצוב מדויק מאוד, ללא פרטים מיותרים וללא בלגן בעיניים. בדרך כלל מטבחים אלה מעוצבים באיפוק ולא כוללים צבעים רבים. לרוב יש בהם צבע בולט מרכזי שהופך אותם לאחידים ומודרניים. לדוגמא, מטבחים בגווני השמנת מהווים אופציה מעולה בגלל העידון והאלגנטיות שלהם. כמו כן, תוכלו לבחור באלמנט כלשהו ולהפוך אותו ליוקרתי. 

כמה זה עולה?

אחת השאלות הנפוצות היא כמה עולים מטבחים מעוצבים . קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי, שכן המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו האם לקחתם נגר פרטי, האם סגרתם דרך חברה, באילו חומרי גלם השתמשתם, מה גודל המטבח, אילו מכשירי חשמל בחרתם ועוד שלל גורמים. 

המחירים עבור מטבחים מעוצבים מודרניים יתחילו מ-15,000 שקלים למטבח קטן ופשוט מאוד ויכולים להגיע גם למחירים גבוהים הרבה יותר, בהתאם לגודל המטבח ולאלמנטים שתבחרו להוסיף אליו. ניתן לקבוע שעבור מטבחים מעוצבים טווח המחירים ינוע בין 20,000 ל-40,000. כמובן שיש לקחת בחשבון שככל שעיצוב המטבח משתכלל, כך המחירים יעלו ויכולים להגיע אף ל-100,000 שקלים או יותר. 

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

072-3934091
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!