מטבחי יוקרה מודרניים – תשובות לשאלות נפוצות

מטבח בעיצוב אישי ! מחירים מיוחדים לאתר !

משפצים את המטבח שלכם או בונים מטבח חדש? זה הזמן להכיר מטבחי יוקרה מודרניים ששומרים על מראה חדש גם לאחר 6 שנים של שימוש יומיומי. המטבח הוא ללא כל ספק אחד החדרים החשובים ביותר בכל בית ועלינו לדעת לקבל את ההחלטות הנכונות. מטבחי יוקרה הם הרבה יותר ממטבחים מעוצבים ואסתטיים, מטבח יוקרתי הוא בראש ובראשונה מטבח שמבוסס על חומרי גלם איכותיים, פתרונות אחסון מגוונים ושימוש בטכנולוגיה חדישה. זה הזמן ללמוד את הרגלי הבישול שלכם ולהגדיר בהתאם מה אתם מצפים וצריכים מהמטבח שלכם. בכדי לסייע לכם לבחור נכון ריכזנו כאן תשובות לכל השאלות הנפוצות שצפויות לעלות בדרך למטבח החדש שלכם.

מהו הגודל של המטבח?

על עיצוב המטבח להתאים לגודל של החלל ולמיקום שלו בבית. נבחר סגנון עיצוב שונה בעבור מטבח פתוח שמאוחד עם הסלון, מטבח קטן או מטבח גדול. אם אין באפשרותכם לתאם ביקור של מעצב המטבחים אצלכם בבית, יהיה עליכם להעביר אליו מידות מדויקות כולל התייחסות לפתחי דלתות, חלונות, עמודים, פינות, גופי תאורה וכן הלאה. תכנון אופטימלי של חלוקת השטח תוך ניצול מרבי של כל המרחב מחייב קבלת מידות מדויקות.

מה אתם עושים במטבח?

מטבחי יוקרה מודרניים אפשר להתאים לכל סגנון והרגל. המטבח המושלם בעבורכם יהיה כזה שתואם את השימוש היומיומי. ספרו למעצב המטבחים אודות הרגלי הבישול שלכם, האירוח, צרכי האחסון ועוד צרכים ודרישות ספציפיות. אם אתם תדעו להגדיר בצורה מדויקת מה בדיוק אתם רוצים לקבל, מעצב המטבחים יצליח במהרה לתכנן בעבורכם את המטבח המושלם.

משפצים את המטבח שלכם או בונים מטבח חדש? זה הזמן להכיר מטבחי יוקרה מודרניים ששומרים על מראה חדש גם לאחר 6 שנים של שימוש יומיומי.

אלו ארונות כדאי להתקין במטבח?

מאפיין בולט של מטבחי יוקרה מודרניים הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים. פתרונות אחסון שמיועדים למטבחי יוקרה יכללו פרזול חדיש ועמיד במיוחד, ארונות עשויים עץ מלא, מגירות עם טריקה שקטה וגם נישות לאחסון של מכשירי חשמל. המטבח המודרני כולל פתרונות אחסון מגוונים, חכמים ומעניינים. אל תשלימו את עיצוב המטבח מבלי להכיר את פתרונות האחסון המתקדמים שמעודדים ניצול מרבי של השטח כולו. עיצוב המטבח יהיה יעיל יותר כאשר תתאימו מראש את הגודל של פתרונות האחסון (ארון, מגירות, נישות, מדפים) לשטח העומד לרשותכם ולהעדפות האישיות שלכם.

מתי כדאי לקנות מוצרי חשמל למטבח?

החכמים מקדימים לבחור את מוצרי החשמל בעבור המטבח החדש טרם סגירת ההזמנה. הם עושים זאת בכדי להבטיח התאמה מדויקת בין מידות המטבח לבין מכשירי החשמל. ליצירת מראה הרמוני המבנה של המטבח נדרש לעטוף את מכשירי החשמל והאביזרים. אם תדעו מראש אלו מכשירי חשמל תרצו לשלב בעיצוב המטבח תצליחו לתכנן את ניצול השטח באופן פונקציונלי. אל תשכחו להתייחס גם למיקום של נקודות חשמל, גופי תאורה, תשתית גז ופתחי ניקוז.

מאפיין בולט של מטבחי יוקרה מודרניים הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים. פתרונות אחסון שמיועדים למטבחי יוקרה יכללו פרזול חדיש ועמיד במיוחד, ארונות עשויים עץ מלא

מה מאפיין מטבחי יוקרה מודרניים?

  1. מרחב
  2. אור
  3. תנועה זורמת
  4. ניקוי קל
  5. חומרי גלם מובחרים ועמידים
  6. פתרונות אחסון חכמים

המטבח המודרני היוקרתי משמש מקום מפגש עיקרי בעבור בני הבית. כיום כאשר בבתים רבים אנחנו פוגשים מטבחים שמותקנים בחלל פתוח יחד עם הסלון, העיצוב של המטבח זוכה לחשיבות רבה. מטבחי יוקרה מודרניים יהיו מרווחים, מוארים, נוחים לשימוש, קלים לניקוי, עמידים ומסודרים.

איך הופכים כל מטבח למרווח?

הסוד למטבח מרווח הוא בראש ובראשונה עיצוב נכון. עלינו לדעת למקם כל פריט במקום הנכון, לבחור בצבעים שיוצרים אשליה של מרחב ולהשתמש בטכנולוגיה חדישה שמעודדת פונקציונליות. עיצוב מטבחי יוקרה מודרניים בחלל מגורים קטן דורש מעצב מטבחים מנוסה. על המעצב למצוא את הדרך לתת מענה מדויק לכל הצרכים והציפיות של בני הבית מבלי לייצור עומס או להגביל את התנועה. בכל מטבח ביתי שמבשלים בו נקפיד להבטיח תנועה נוחה ורציפה בין המקרר, עמדת העבודה והכיריים.

העיצוב של המטבח זוכה לחשיבות רבה. מטבחי יוקרה מודרניים יהיו מרווחים, מוארים, נוחים לשימוש, קלים לניקוי, עמידים ומסודרים.

איך מעצבים מטבח מלא אור?

תאורה היא צורך בסיסי בכל מטבח. בישול, הכנת מזון ואכילה דורשים מאתנו את מלוא תשומת הלב ובהתאם גם תאורה. במצב אידאלי המטבח שלנו מואר באור טבעי, אך כיום כאשר רובנו מתגוררים בבניינים ונוהגים לבשל בשעות הערב, עלינו להקפיד להתקין בכל מטבח גופי תאורה חזקים, עמידים ונוחים לשימוש. תאורת המטבח תהיה מעוצבת ובו זמנית גם פונקציונלית. שימו לב, התקופה בה נהוג היה להתקין בכל המטבחים נורות פלורסנט אחידות ומכוערות חלפה מהעולם. כיום, אפשר וכדאי למצוא גופי תאורה מיוחדים ויוקרתיים בעבור פינת האוכל במטבח, עמדות העבודה והמטבח כולו.

תנועה זורמת במטבח

מטבחי יוקרה מודרניים הם מטבחים מעוצבים ונוחים. כאשר תקבלו על המטבח שלכם מחמאות רבות תוכלו לספר לכולם בגאווה שהמטבח שלכם גם נראה נהדר וגם נוח לשימוש. אתם אכן נהנים לבשל במטבח. הסוד למטבח נוח הוא מרחב ותנועתיות. אם נדאג להבטיח תנועה חלקה בין הכיריים, התנור ועמדת העבודה – יהיה לנו מטבח נוח. בכדי למנוע תאונות מיותרות נרחיק מהמטבח חפצים מיותרים ורהיטים שחוסמים או מגבילים את התנועה.

אלו מטבחים הכי קל לנקות?

על כל חומרי הגלם שמשמשים לעיצוב המטבח להיות קלים לניקוי. עלינו לזכור שהמטבח הוא אזור לח ושומני ולבחור בהתאם חומרי גם עם נקבוביות קטנות שאינם סופחים נוזלים או כתמים. שימו לב שאתם בוחרים בחומר גלם עמיד ודוחה כתמים בעבור משטח העבודה הראשי, חיפוי הקירות, אריחי הריצוף, שולחן האוכל וגם ארונות המטבח. מעת לעת נרצה לחטא את המטבח, על כן, נבחר בחומרי גלם עמידים בפני חומרי ניקוי. אם בחרתם בכל זאת בחומר גלם עדין או לא שגרתי, הקפידו לקבל מראש הנחיות תחזוקה וניקיון.

מהו עיצוב נכון למטבח?

בעבר נהוג היה לעצב מטבחים על בסיס קו עיצוב פונקציונלי ופשוט. גם בבתים מפוארים העיצוב של המטבח היה פשוט וחסר מעוף. כיום המצב שונה לחלוטין. המטבח המודרני משמש מקור גאווה. רבים מאתנו מארחים במטבח ומבלים במטבח יותר זמן מאשר בכל חדר אחר בבית. מטבחי יוקרה מודרניים הם מטבחים גדולים ופתוחים לרווחה שמשתלבים יחד עם עיצוב הסלון ופינת האוכל. הבסיס לעיצוב נכון של מטבח הוא התאמה אישית. על המטבח שלכם להתאים לצורכי הבישול שלכם ולסגנון האירוח של כל בני הבית.

איך מתחילים עיצוב של מטבח חדש?

לפני שמרכיבים תכנית או פונים אל מעצב כדאי לקבוע את התקציב המקסימלי. בישראל נהוג להחליף מטבח אחת ל-10 שנים כאשר מדובר בהוצאה כספית משמעותית. כדאי לקבוע מראש את התקציב המקסימלי ולהחליט בהתאם האם לחדש את המטבח כולו או רק את חלקו. אם אתם מתכננים גם רכישה של כל מוצרי החשמל למטבח יש לתכנן בהתאם את התקציב.

כעת כאשר אתם יודעים איך לנצל בצורה הטובה ביותר את התקציב שלרשותכם, הגיע הזמן להתחיל לבנות את תכנית העיצוב ולבחור את כל האלמנטים. בכדי לייצור מראה אחיד והרמוני נבחר קו עיצוב ראשי (קלאסי, אורבני, מודרני, כפרי). סגנון העיצוב הראשי צפוי להשפיע על המראה הכולל של המטבח, על נוחות השימוש ועל העלויות.

זהו השלב בו אתם שואלים את עצמכם מה מאפיין את מטבח החלומות שלכם? מהו בעבורכם מטבח נוח? על מה אתם מוכנים להתפשר? האם אתם מעדיפים מטבח פתוח או סגור? כמה שנים אתם עתידים להשתמש במטבח? יש לכם תשובות לשאלות? העבירו אותן אל המעצב ותתקדמו עוד צעד אל עבר מטבח החלומות שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי
הנגרים - מטבחים בעיצוב אישי

"הנגרים" - פועלת כבר למעלה מ13+ וסוחבת איתה אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו מטבח בהתאמה אישית ובלעדית. הצוות שלנו הוא מהמנוסים בארץ בנוסף למחיר הזול ביותר ולאיכות המוצרים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!